@ Belize, welkom terug! Fijn dat Tim nu ook sla eet, zeker als je het zelf zo graag eet. En goed gedaan op het CB, altijd fijn @ Pasja, ja klinkt weinig zo he, maar ze is idd tenger maar zeker niet mager ofzo. En vergeleken met andere kindjes echt nooit ziek (klopt heeeel hard af) dus hartstikke gezond. Jullie gaan het niet geloeven maar Lot eet sinds deze week ineens groente! Na 2 jaar geen hap avond eten te hebben gegeten is ze het ineens aan het proberen, ze vind het nogsteeds heel vies maar probeert het wel, maar 2 of 3 piep piep kleine hapjes maar ze doet het wel, ben zo trots op dr. Ze wilt het echt zelf ineens, papa wist niet wat hij zag toen hij gister thuiskwam na een paar weken Finland Verder vandaag weer voor controle bij de ka geweest, ze is idd netjes gegroeid dit x. Ze is nu 86,5 cm en 10,6 kg. Verder niet veel bijzonders, weer over MRI bezig geweest kan helaas niet in ander ziekenhuis gebeuren maar hier nog een flinke wachttijd. En tja ze heeft geen spoed natuurlijk.... Maar ze willen ook gelijk nog ander testen doen (DNA onderzoek oa) maar dat moet allemaal via bloedtesten en dat willen ze doen als ze onder narcose is. Dus het blijft gewoon wachten op een plekje voor de mri.
diddle;wat een enorme groei in een korte tijd!en ze gaat ook groente eten ineens! ik hoop ook nog altijd dat tim ineens (gekokte)groente gaat eten. en zo werkt het volgens CB. ineens gaan ze het eten! hier vannacht gespookt met nachtmmerries over 'iets vies in mijn mond, moet er uit, haal het uit mijn mond', 'paarse vieze spul in mijn mond'=huilen...ik had rodekool gemaakt (was echt niet vies hoor)
Als eerste: welkom terug... wat mij betreft ben je ook nooit onwelkom geweest ofzo! Ja, het aanbod ligt hier op tafel. Ga nog even met een arbeidsrechtoog er naar kijken. Eind van de maand deze baan opzeggen en in februari begin ik dan aan een nieuwe job. Want ik ga hem sowieso wel accepteren, maar misschien niet helemaal direct... nog even kijken wat ik uit kan onderhandelen. Groentes zijn hier nooit een probleem geweest... op avonden dat ze nauwelijks wat eet, eet ze wel haar groentjes over het algemeen. Momenteel is vis helemaal hip and happening om te eten. Het liefst ook nog dat je ziet dat het een visje was.
Fijn diddl dat Lot zo goed gegroeit is! Hopelijk gaat ze zo door... Hier druk met vanalles oa zieke jongens en nu al drukte rondom kerstvieringen op school, creche, van de oudervereniging.. Manlief is ook nauwelijks thuis, ook vaak ´s nachts weg, dus even extra lastig. Verder weinig nieuwtjes hier...
Niet stil vanwege jou Belize. Heb eigenlijk ook niet zoveel te vertellen... het gaat hier allemaal zijn gangetje. Mevrouw heeft af en toe een goede peuterbui, maar weinig te klagen eigenlijk. De kleine jongen moet echt schaterlachen om zijn grote zus, dus ook daar zit het goed ;p
geweldig mejosje! hier zijn we al 2de week van zware verkoudheid met veel hoest. tim is vandaag beter. hij hft zijn slaap record gebroken vannacht(na dagen lang enorm ziek spoken) hij sliep om 19u en werd wakker om 7:28! 12,5 uur!!! voor het slapen gaan heb ik met hem afgesproken dat hij vr elke dag 1 stiker mag plakken voor goed slapen voor een sleutel hanger met een steen. na 7 stickers zou hij het van me krijgen. dus goed geslapen maar hij vroeg ni eens naar n sticker!!! vannacht ga ik het nog n keer noemen!misschien was dat het?
ams: heeft je jongste ook last van longen? is het duidelijk wat ze hebben? veel beterschap! en dames: hoe gaat het met fietsen? tim kon op pucky halve rondjes trappen weer en weer zo kon hij n beetje vooruit. maar hij paste niet meer op de pucky. we hebben 2de hands een 2 wiel gekocht met zijwieltjes. hij wil tenminste wel op zitten nu en proberen. maar nog steeds half rondjes, niet door trappend.
de oudste asmatisch, de jongste bronchitis. Hier zowel op de 3 wieler (past hij eigenlijk niet meer op) als op fiets met zijwieltjes halve rondjes. Maar is echt omdat hij niet wil luisteren als we het willen uitleggen of voordoen. Met de buurman heeft hij namelijk wel gewoon gefietst dus hij kan het wel.
Hier idd ook niet veel te vertellen, ook vaak geen zin om te internetten @ AMS, echt vervelend dat beide jongens zo'n last van hun longen hebben. @ Belize, gaat het slapen nogsteeds zo goed? Fietsen tja hier nog niet maar dat zal jullie niks verbazen Ze kan ook nog niet bij dr trappers vd drieweiler (thuis niet maar ook bij ballorig en speelotheek niet) dus tja dat schiet dan sowieso al niet op Lisa fietste wel al voor de 3 jaar. Met 3 jaar grote fiets met zijwieltjes gehad en daar fietste ze toen gelijk op weg.
ams: bij de oudste is het dus al duidelijk.krijgt hij medicijnen regelmatig of alleen als hij zich niet goed voelt? jongste AB kuur?pff. heel erg als ze ziek zijn he kinderen? we hebben alledrie nu een virus(hele stad is besmet)duurt weken totdat het weg is-nu derde week al- met veel hard hoest en keel pijn en loopneus. zo vervelend.tim huilt van het hoesten snachts, en erg moe overdag. diddle:ja van lisa weet ik.ze stond op een foto toen. erg schattig. de drie wieler die wij hebben is vanaf 92cm. als lot zo gaat met groeien kan ze het straks wel zo een. kan ze wel een loop fiets?lisa zat nog altijd op haar loopfiets toen ze jonger was. dat helpt ook volgens onze fysio met de fietsen. tim wilde echt niet fietsen maar nu vind hij het wel leuk om t te hebben. hij probeert niet zittend maar stand.heel gek dan gaat hij wel vooruit omdat hij zijn gewicht gebruikt om te trappen. ik heb n 2de hands vr 20 euro gekocht. want als ik n nieuwe zou kopen gaat hij het weer niet willen proberen dan staat zo een fiets weer klein te worden net als de pucky die hij heeft. zonde vr het geld. sommige dingen gaan ineens. hij kon vorige week niets puzzelen. nu binnen 1 week met n nieuwe puzzel snel van 6 stukken naar 20 stukken gegaan.met hulp kan hij zelfs 49 stukken puzzel. en nee; hij was weer 5:45 wakker. dan kijkt hij even of ik slaap(ik doe mijn ogen ni open)dan gaat hij terug nr zijn kamer en speelt nog n half uurtje zelf dan komt hij weer bij me liggen. wel heel lief van hem. maar hij kan dus echt niet slapen. hij wilde zijn slaapzak terug.nu ligt hij in slaapzak. misschoen dat helpt wel???(denk van ni hahaha)
De oudste heeft altijd ventolin en flixotide, en een enkele keer er iets bij. De jongste idd ab & cortisonen.. Vervelend, maar gelukkig hebben ze er zelf niet zoveel last van. Virusen zijn vervelender, op de creche gaat veel rond, maar daar hebben ze geen van beide ooit iets van opgepakt. Al een paar keer waterpokken rondgegaan maar geen van beide heeft het nog gehad. Beterschap voor jullie belize. Hier ook ineens een enorme vooruitgang met puzzelen. Eerst keek hij niet naar de plaatjes en ging het eigenlijk helemaal niet en nu ineens van 48 stukjes aan het maken (zelfs zonder hulp).. Verder hier gister de vaccinatie voor 3 jaar gehad, dit keer in de arm, deed hem heel erg zeer maar gelukkig niet ziek van geworden.
Hier druk met zieke kindjes...bah! Eerst Sem vorige wk en nu Finn. Gister wel geschrokken.....wilde naar bed gaan, begint Finn hard te gillen. Ligt hij op zn rug met zn mond vol spuug. Niet het besef dat hij het eruit moest gooien Mama heeft dus heel de nacht wakker gelegen en is tig keer wezen kijken Hier is de puzzelmanie al weer over. Wilde toen alleen maar puzzelen, maar nu is het de gitaar he hihi... Fietsen lukt hem wel, maar met de loopfiets gaatie sneller dus ja.. Kom snel wat uitgebreider kletsen!
waterpokken is zo besmetelijk het is een wonder dat ze t nog niet hebben gehad ams! wendy:heel veel beterschap!
Fietsen is hier geen probleem, zowel trappen als de loopfiets. Ze vindt echter trappen leuker dan de loopfiets. Trapfiets doet ze ook al een heel stuk langer. De loopfiets is sinds kort (augustus/september ofzo) pas een succes. Wij zijn hier nog steeds niet van de luier af. Ben zo benieuwd wanneer ze eindelijk iets gaat doen op de wc. Ze vraagt er ook niet elke dag om, om op de wc te zitten. De interesse lijkt steeds meer af te nemen ook. Hoop toch wel dat het binnenkort een keer klaar is. Ze is voor de rest al zo'n grote meid in alles.
Ik moet beter leren lezen: Ik lees nu pas dat je mannetjes ziekig zijn. Beterschap! Hoop dat ze snel opknappen.
tim heeft zijn slaap record gebroken!!!! hij sliep vanaf 16:10 uur tot 5:45u! ik heb hem om 17uur pyama aan gedaan, luier om, slaapzak etc. hij deed even zijn ogen open maar hij ging door met slapen toen ik hem nr zijn bed bracht(hij was op bank in slaap gevallen)ik dacht hij eet toch niks van avond eten...