Hier een doodziek baby-meisje. Ze is zooo zielig. Hoesten, verkouden, huilen, kan niet slapen, drinkt niet.. Vanmorgen bij de HA geweest en die vertrouwde het niet dus doorgestuurd naar het Sophia (achja, kennen we dat gedeelte vh ziekenhuis ook ) Ook daar dachten ze aan RS virus maar gelukkig niet! Dus ze mocht lekker mee terug naar huis. Nu ligt ze eindelijk even lekker te slapen in de box. Moeten dr wel goed in de gaten houden ivm slechte drinken en weinig plassen. @ Wendy, hoe is het Finn? Jeetje dat was wel schrikken dan zeg, brrr! @ Belize, ow!!
Nou nou Belize...hij begint het te leren haha Was hij niet zo lekker dat hij al zo vroeg op bed lag? Ach arm meisje, diddl! Hou zeker maar goed in de gaten hoor. Hopelijk gaat het snel beter. Heb je nog een beetje nachtrust? Met Finn ging het vanaf vrijdag weer beter, maar nu kon hij vant weekend niet poepen Donderdag voor het laatst (of miss wel woensdag) dus hij liep maar te drentelen, maar er kwam niks. Vandaag bij oma had hij veel buikpijn en was ook weer ant hoesten en snotteren. Heb toch de dr maar gebeld en kon vanmiddag gelijk komen. Heeft weer een virusje te pakken en schreef een klysma voor. Zit ik daar...moet meneertje weer poepen en ja hoor....kwam genoeg uit voor 4 dagen Klysma was dus niet meer nodig...
wendy: ja hij is nu wl weken ni echt lekker. gelukkig was poep vanzelf gekomen. wat zielig zeg. diddle: wat erg dat je daar weer met een baby moest gaan. we kennen sofia ook he...van de helm...pfff. gelukkig hebben ze haar negatief getest. ik hoop ze weer drinkt. we hadden tim toen hij ziek was in zijn mond melk gedruppeld(4 maande oud amandel ontsteking+AB kuur)
wat sneu didl, wel fijn dat je doorgestuurd bent. En nl gelukkig dat er niks uot kwam. beterschap! wendy, gelukkig dat hij geen klysma meer hoefde, lijkt me echt vreselijk...
@ Wendy, hihi zal je altijd zien, zit je daar dan ineens wel poepen, ach gelukkig maar he! Nachtrust is zeer weinig de laatste 2 dagen hier, nu Noa ziek is (gaat overigens alweer een stuk beter met dr, drinkt beter en net ook geen koorst meer) wil ze al helemaal niet meer in dr bedje slapen dus loop nu heel de nacht beneden met dr Dus hopelijk krijg ik dr wel weer in dr wiegje als ze straks helemaal beter is
Fijn dat het beter gaat diddl! Maar wel vervelend dat ze niet meer in haar wiegje wil slapen, helemaal als je het nagenoeg alleen moet doen en al op zo weinig nachtrust zat, pfff... Hopelijk is dat snel voorbij.. Hier weinig nieuws, alleen heel erg druk. Dus snel lezen en korte reacties, sorry..
Hier ook erg druk. Twee is wel heel wat anders als 1 hoor. pff. Maar ik lees dus wel maar zit weinig op internet dus reageren gaat meestal niet. Hier alles goed, kleine man loopt nu langs meubels/muren en kan geweldig leuk spelen. hheerlijk mannetje, oudste is gewoon schattig hihi en af en toe flinke driftbuien.
Ik lees ook mee hoor. Maar ben ontzettend druk en heb weinig puf om te reageren. Gaat alles nu goed met alle zieken? Het is wel weer de tijd hè? Ik heb nu heerlijk twee weken vakantie. Was ik echt aan toe. Lekker net werken en rustig aan doen. Ik zal proberen wat meer te reageren.
Lekker Pasja, geniet ervan!! @ Boord, dat klinkt super!! Met Noa gaat het gelukkig weer beter EN ze slaapt snachts weer gewoon in dr wiegje. Wel wilt ze nu weer een nachtfles en zitten we nu dus weer op 7 flesvoedingen.. Groente wil nog niet echt lukken, ze slikt het niet door
Poisson Rouge . Red Fish Soup . Games for Children . Jeux pour Enfants ik heb een geweldige website gevonden vr de kids. vooral om met muis te oefenen!
Fijn diddl, dat ze iig weer in eigen wiegje slaapt. Die extra voeding is jammer, maar ja, nl belangrijker dat ze slaapt (en jij hopelijk zo ook wat meer uurtjes maakt). Eet ze wel fruit? Hier is groente geen probleem, maar fruit krijg ik er echt niet in, hij spuugt het direct uit. Boordevol, leuk he, dat lopen (wel vermoeiend hoor).. Pasja, geniet van je vakantie! Belize, ken hem idd, een van de meest geschikte sites voor kinderen vind ik. Voor nu probeer ik de computer nog te vermijden, maar zodra ik vind dat hij er aan toe is, zal dat ws de site zijn om mee te beginnen.
van ons mag tim wel!maar alleen als wij hem neer zetten. niet zelf achter mijn laptop gaan zitten. dat mag dus niet.
Hmmm, nu slaapt ze dus alweer 2 nachten niet in dr eigen bedje. Nouja,ze begint er wel in maar wordt rond 2 uur wakker en dan krijg ik dr niet meer in Fruit ga ik deze week mee beginnen. Wilde eerst dat het groente goed ging maar dat kan nog wel even duren denk ik. Ben benieuwd of ze dat wel wilt. Hier zitten ze beide eigenlijk nooit achter de computer. Lisa heeft wel een Vtech Mobigo, dat speelt ze wel soms (voor 5 minuten en dan is ze er weer klaar mee)
Zo, de drukke kerstdagen zijn weer achter de rug en ik heb weer even tijd om bij te lezen. Hoe waren jullie kerstdagen? Hier gezellig maar ook gedeeltelijk verplichtingen. (ouders en schoonouders). Dat willen we volgend jaar anders doen. Lekker een dag met z'n vieren. Diddl, hoe gaat het met slapen van die kleine? En met het fruit? Hier duurde het tot zeker 6,5 maand voordat er iets noemenswaardig inging. Nu begint ze zelfs te huilen als het op is. Haha Waar haal jij eigenlijk al die leuke kleren voor die meiden vandaan? Maak je het zelf of heb je daar een speciale (web)winkel voor? Zie elke keer zulke leuke foto's voorbij komen. Belize, hier zit J. niet achter de laptop maar wel op de iPad. Daar is hij reuze handig mee en heb je hele leuke spelletjes op. AMS: Fruit lukt dus niet? En kleine stukjes fruit ipv gepureerd? Of deed je dat al? Fietsen gaat goed. Af en toe als hij stil gaat moet hij even een duwtje krijgen. Hij heeft ook al een jaar een skelter bij mijn ouders staan dus die rondjes draaien leerde hij daar ook een beetje. Laatst wilde ik een stuk fietsen met hem. Halverwege wilde hij niet meer omdat hij vermoeide benen had. Kon ik die fiets terug gaan dragen. Boordevol: Wat goed dat de jongste al lekker langs meubels loopt. Ik zit stiekem te wachten tot N. gaat kruipen. Al zal het dan een stuk drukker worden denk ik. Ze schuift wel al achteruit door de woonkamer. Wendy en Mejosje, hoe gaat het met jullie?
@ Pasja, ik zie je al lopen met die fiets Bij Noa zit er nog helemaal geen vooruit of achteruit op, mn meiden kunnen niet wachten tot ze kan kruipen en zittend kan spelen! Fruit vind ze ook niks, tot nu toe zelfde effect als groente. Maar goed we blijven gewoon stug volhouden. Kleertjes, tja die haal ik eigenlijk overal vandaan. Ik kan ze helaas niet zelf maken, sommige kleertjes laat ik idd wel maken door iemand maar het meeste bestel ik bij verschillende webwinkels. Zat hier op zp ook bij de shop-a-holics (we zijn nu naar een speciale FB verhuisd). Maar ik ben echt verslaafd aan kleertjes voor mn meisjes Lisa heeft waterpokken. Ze heeft er gelukkig nog niet heel veel last van, maar zal vast nog wel erger worden. En waarschijnlijk over 1-2 weken nog 2 meisjes met waterpokken (hoop ik eigenlijk dan hebben ze het maar gehad)
Hier liep de Kerst iets anders ivm zieken....moest er zelf ook aan geloven :x Was gelukkig dinsdag weer aardig opgeknapt. Nu hebben we weer genoeg gehad voor de komende maanden hoop ik.. Diddl: sterkte met de waterpokken, hopelijk valt het erg mee! Sem heeft vandaag zn A-diploma gehaald, hoeraaaaa!!
diddle:ik had op n gegeven moment een klein zuig netje vr tim.je doet fruit er in en hij kon het zuigend eten. maar ik weet niet hoe oud hij toen was.7 maanden of zo. heel veel beterschap vr lisa en ik hoop t niet te wordt vr de jongsten. wendy=hier ook veel ziek. gister ging ik zelf naar hap, ik kon keelpijn ni meer aan. ik kreeg wel n medicijn. maar feestdagen waren niet echt leuk zo. ik hoop dat jullie snel weer opknappen! pasja:wat knap dat fietsen! ga je ook kleding laten maken?heel leuk he. zo mag je kleur,stof model zelf bepalen en het goed past enzo!!! ik heb wat gekocht bij bijenkorf internet deze week met enorme kortingen; vr volgend jaar(heel gek want met deze kleding gaat dus tim ook naar school!!!) hier gaat het weer redelijk met tim qua gezondheid. hij wilde graag n klok hebben. hij hft nu een klok in zijn kamer maar stond wel weer vroeg op(6uur)terwijl zijn klok ook wel een nacht/dag afbeelding heeft.