Ook van mij de allerbeste wensen voor 2013. Iedereen een leuke avond gehad? Nog kids wakker geweest (of gemaakt) Wij hadden J. Beloofd dat hij vuurwerk mocht kijken. Dus hebben we hem om tien voor twaalf wakker gemaakt. Hij was helemaal onder de indruk. Zo erg dat hij niet meer ging slapen. Pas half drie lukte het ons om hem te laten slapen. Nou ja, alle feestdagen zijn weer voorbij. De rust komt komt weer terug.
Wij hebben de kids tegen half 12 wakker gemaakt. Finn was gelijk wakker en vond het vuurwerk erg leuk....Sem zat maar te gapen en wilde maar al te graag terug naar bed haha
@ Pasja, hihi helemaal hyper dus! Lisa is toch nog hartstikke ziek geworden van die rot waterpokken. Arme kind zit helemaal onder, ook onder dr voeten dus zelfs lopen is moeilijk. Lisa is opgebleven maar wilde niet naar het vuurwerk kijken doordat ze zo ziek was. Lot heb ik gewoon om 8 uur naar bed gebracht en die heeft overal doorheen geslapen.
Nee heb hem niet wakker gemaakt omdat het best veel moeite kostte hem naar bed te krijgen. Beide. Hebben er doorheen geslapen. Diddl, als ze het onder een jaar krijgen kan het later terugkomen dus hopen juist dat de baby niet besmet wordt toch? Hier kreeg de oudste het precies met 1 jaar en paar dagen.
diddle:arm meisje lisa..ik hoop ze snel geen last meer heeft. boord:ik moest ook niet aan denken om tim wakker te maken. dan zou hij echt niet meer slapen de hele nacht! tim is nu 1 maand zo aan/uit ziek. vandag weer nr HA.longen kloken niet goed. AB kuur.we zullen kijken of hij nu opknapt. ik heb hem om 17uur in bed gedaan vandaag.
Klopt Boordevol! Maar zoals het er nu uitziet hebben en Noa en Lot het niet opgepakt. @ Belize, hoe is het nu met Tim? @ AMS, beterschap!!
Hier ligt moeders ook (weer) plat van de griep....:x Vorige keer toch weer te snel alles gaan doen. Nu dubbel zo hard terug dus...
ik ben ook nog steeds ziek ppfff keelinfectie. tim gaat het beter. na 2 dagen AB kuur stond hij vrolijk op in de ochtend en was speelgoed dokter aan het zingen= ik voel me beter/ zoveel beter etc...heb me weer kapot gelachen...'mama mijn ogen prikken niet meer,medicijnen werkte!!!' maar is het dan die medicijn? tim= antartika?antarbiaka? wat was het mama? hahaha. maar ja, ab kuur is zwaar= hij ging net zomaar zachtjes huilend naar zijn kamer, na 5 mn stilte keek ik even wat hij deed= hij ligt in zijn bed te slapen met bril op. hij is dus nog erg moe. hoest nog steeds. beterschap wendy!!!! diddle= wat goed dat waterpokken niet door gaat bij jullie!zeker vr de baby heel goed!
Moet nog een heleboel bijlessen. Ik heb een drukke periode gehad met kerst en oud en nieuw. Waren niet thuis... en nu de afhandeling van de laatste werkzaamheden op mijn huidige werk. In februari begin ik aan mijn nieuwe baan. Hoe dan ook... zijn veel dingen geweest de laatste tijd. Kinderopvang regelen ook (ja, idd... ben niet enige met baan)... dus heb jullie beetje verwaarloosd! Sorry... Met mijn meisje gaat het voor de rest goed. Ze is momenteel druk aan het kleuren en tekenen. Ze kleurt plaatjes na en kiest elke keer de juiste kleur voor iets inkleuren. Voor de rest is ze druk bezig met koppoters tekenen. Ik lijk sprekend (hahahaha) op de tekeningen die ze van me maakt. Ik heb iig wel tenen, dus kan daadwerkelijk staan. Mijn jochie doet het ook super. Heerlijk relaxt kind voor de rest. Lijkt totaal niet op zijn zus in handelingen. Wel vind ik dat hij qua uiterlijk steeds meer op haar gaat lijken. Net lekker begonnen met de fruithap e.d. want volgende week is hij alweer 6 maanden. Time flies...
Hier inmiddels wat beter, maar daardoor ook meteen weer erg druk. Mejosje, las het idd op fb, gefeliciteerd! Fijn zeg! Beide veel succes met jullie nieuwe baan.
Ik lees ook nog mee. Hier ook alles oke. Kleine is bijna tien maanden. Hij kan zo leuk spele, geniet daar echt van. Eten gaat weer minder maar komt door doorkomende tandjes. Krijg nu itt de eerste overal te horen dat hij zo groot is hihi. Hebbben jullie nog gebruik gemaakt vd sale om kleding te kopen voor de kids?