Wendy, eigenlijk niet. Hij is juist heel rustig en komt me vaak even aaien hihi. Na zijn straf zegt hij echt sorry en doet het (die dag hihi) niet meer. Hij heeft hele vervelende periodes gehad maar nu alweer een tijdje rustig gelukkig. Hoe is het mejosje?
Hier ook wat rustiger gelukkig. Herken het gedrag van Boordevol haar zoontje wel eigenlijk. Het hele erge hebben we wel gehad hoop ik. J. Is ook helemaal van zijn speen af. Ook snachts. En dat ging eigenlijk meteen goed. Nu alleen nog snachts zindelijk worden. Zwaar he Wendy, dat vreselijk bijdehande. Had Sem dat ook zo?
Heel herkenbaar wendy. Hij ziet ook veel veel dingen op school natuurlijk. Pasja, hier ook ´s nachts nog niet zindelijk hoor. Ik heb met hem afgesproken dat na pasen de luier af gaat.
@ belize gaat het nog goed met tim en zn pufje? @ wendy, ik herken het wel maar dan van lisa, die denkt echt dat ze alles kan maken op het moment volgens mij. Lot heeft dat niet, die is veel liever. wel overal een antwoord op maar op een grappige manier. Wel heel vaak sjago, vooral als Lisa er niet is. Lot is ook snachts zindelijk.
nou het ging perfect, hij ging zelfs ineens 12 uur slapen en helemaal vrolijk.voor test gestopt van de HA om te kijken of het zou gaan.niet dus.hoest kwam binnen 3 dagen terug en slecht slapen ook. volgens HA dus astmatisch. we hebben afspraak met KA op donderdag. slecht slapen kwam dus ook door nachtelijke benauwdheid volgens de HA. hij zal voortaan onder de contrle van KA opgroeien en met 10 jaar oud astma testje. helaas.
Ohh dat is wel minder zeg. Wel logisch dat hij daardoor slechter slaapt. Noa heeft vanacht voor het eerst doorgeslapen (Slapen is echt drama bij haar, niet zomaar 1 of 2 x per nacht wakker )
Vervelend Belize, maar wel fijn dat het eindelijk naar voren is gekomen en hij vanaf nu ws minder moeite heeft met slapen. Diddl, heerlijk dat Noa heeft doorgeslapen. Hoe gaat het met Lisa? Laat die je inmiddels ook een beetje slapen? Hier eindelijk gebeld door het ziekenhuis voor de beenstand van de oudste, in maart kunnen we terecht. Ben benieuwd, maar heb het vermoeden dat het niet helemaal goed is. Maar we zullen zien. Hoe hebben jullie de nachtzindelijkheid eigenlijk aangepakt?
montessorie was helemaal niks! tim zei thuis zelf ook:ik wil naar de andere school die klassikaaal is. al die montesorrie spullen zaten in de kasten. en kids gewoon aan het werk (spelen) met gewone materiaal. ik zie de plus punt echt niet. we gaan dus door met het zoekn.tim heeft even op comp ingekleurd maar verder was er niks bijzonders.
@ AMS, spannend dus, hopelijk valt het mee. Lisa slaapt eigenlijk hartstikke goed de laatste tijd. Heerlijk!! Nachtzindelijkheid.. Bij Lisa ging het echt vanzelf dat de luier gewoon elke nacht droog was. Bij Lot was hij steeds een dag of 3 droog dan weer nat. Maar toen het pak luiers op was heb ik gewoon gezegd dat ze op waren (ze zag het al aankomen omdat ze hem steeds zelf vd stapel pakte) en er geen nieuwe meer waren. En toen kon ze het dus ineens wel elke nacht ophouden of ze roept dat ze moet plassen. @ Belize, jammer dat het niks voor julie was, maar wel duidelijk, kan je dat weer afstrepen en verder zoeken.
nou er is niks meer te kiezen helaas.hij staat ook ingeschreven bij de dichstbijzijnde school. als hij daar problemen krijgt dan gaan we verder zoeken. en ja, die deskundige laat ik ook maar dan. kost ook klauwen geld...niet nodig. vandaag lange dag in t ziekenhuis.volgens KA hft tim dikke amendelen, waarschijnlijk is zijn neus amandelen zijn ook dik(dat kan ze niet zien) afweer is dus aktief.ze wilde stoppen met pufje en neusdruppels gebruiken. 1 maand in de gaten houden. dan hebben we weer n afspraak. het valt dus erg mee tot nu toe. bij de ogentest deed tim ook erg goed(omdat nu ni meer met die stomme plaatjes was maar met de letter E. ) we gingen ernr toe denkend dat een oog geplakt moest worden. dat hoeft dus niet! wij zijn zo helemaal blij!
Wat goed Belize!! Hopelijk komt het op deze school dan gewoon goed met Tim. Lot moest afgelopen week ook naar de oogarts maar dat was gewoon goed gelukkig. Wel sneu weer met die prikkende oogdruppels. Arm moppie maakt al zoveel mee in het ziekenhuis elke x.
pfff arme lot, die spul prikt echt!maar geweldig dat het goed was! over 3 maanden moet tim weer met oogprik. misschien kopen wij een nieuwe bril vr hem.
Leuke foto! Lisa heeft zulke van Hello Kitty, niet veel gebruikt eigenlijk. Met dr verjaardag krijgt ze `echte `rolschaatsen van ons. Tim weer een nieuwe bril nodig, ook een duur geintje elke x denk ik.
hihi hij hft het waarschijnlijk niet nodig hoor.maar ik wil een nieuwe kopen, als zijn ogen vooruit zijn gekomen.in juni weten we het!
Leuke foto van Tim! Sneu voor Lot de oogdruppels, maar het belangrijkste is nl dat alles goed is. Hier inmiddels de controle gehad, stand in neutrale positie was goed, maar door hyperflexibiliteit overstrekt hij z´n knieen, dus om dat tegen te gaan krijgt hij steunzolen. Ben benieuwd wat hij daarvan zal vinden, heeft nu al veel moeite met schoenen dragen omdat het hem irriteerd. we zullen zien. De jongste is inmiddels ook begonnen met lopen, dus zal wel druk zijn de aankomende tijd..
Hopelijk valt het mee dan met de steunzolen en heeft hij er alleen maar profijt van. Leuk S. ook aan het lopen, wat worden ze dan ineens weer een stuk groter he.
Ik vind ze juist niet drukker als ze lopen maar vind het erg prettig dat ze weer een stukje zelfstandiger worden hiji. Fijn dat er meer duidelijkheid is en hopelijk helpen de steunzolen voldoende. Diddl, misschien is hey al gevraagd maar hoe is het ook alweer met lot nu? En komt ze al een beetje aan? Mijn zoon begint nu beetje bij beetje in gewicht aan te komen. In lengte niet helaas.