ja inderdaad. hij buigt wel met zijn lijnen maar is ok. en t belangrijkste is dat hij geen 'kilo' of zoiets afgevallen! hij is stabiel. suiker was iets boven gemiddeld inderdaad maar wel normaal. cb zei dat het ook normaal is dat ze minder hard groeien op deze leeftijd.dat zeggen ze misschien om me geruststelling...
@ Belize, neehoor dat is ook zo dat ze nu veel minder hard groeien. Fijn dat zn suiker toch nog goed was. @ AMS, we zijn met Lisa dr feestje naar een binnenspeeltuin geweest, groot succes en lekker makkelijk
tim weer slijm in de long dus AB gekregen. zijn koorts is nu wel gezakt. pfff. hier is het weer heel erg stil zie ik! hoe gaat het met de kindjes?
Gelukkig zijn we er deze winter goed doorheen gekomen. Hoorde overal van vreselijk zieke kindjes, hier gelukki twee keer verkouden geweest en 1x een oorontsteking bij de kleinste. Beterschap belize. Mijn oudste groeit nu beetje bij beetje wat meer. In een maand 250gram aangekomen en 1cm. Hij is nu 94.5 en 12.04 kilo
dat is niet n beetje hoor! welldone! dat is hoe tim grooeidde, 1cm per maand. nu in 5 maanden 1 cm. hahahha. ik was 7 jaar oud een van de kleinste in de klas.
Belize, ik hoop echt dat hij minstens 1.00m is als hij naar school gaat. Maar dat lijkt me sterk. Dit is hoe hij tot nu toe groeit: 03-07-2012. 89.0cm en 10.7kg 12-11-2012 (3 jaar) 92.2cm en 11.3kg 26-02-2013 92.5cm en 11.7kg 19-03-2013. 93.5cm en 11.8kg 21-04-2013. 94.5cm en 12.1kg
Vervelend Belize, Tim weer aan de AB. Ik hoop dat hij snel opknapt. Hier gaat alles goed. N. Bijna 1 jaar. Dus druk met de voorbereidingen. Daarnaast bijna op vakantie dus ik ben druk bezig om een beetje een bikiniwaardig lijf te krijgen. Haha Bij J. Ontdekte ik laatst allemaal rode puntjes op zijn wang. Maar het voelde alsof het vanbinnen uit kwam. Het jeukte niet. Later werd het erger en kwamen er rode puntjes op zijn oor. Nu is het weg. Ik hou even in de geen of hij het krijgt na aardbeien eten. Het is wel vreemd. Ik lees wel alles hoor. En zie van een paar leden ook dingen op Facebook voorbij komen. Maar ik zal proberen wat vaker te reageren.
Hier even een klein teken van leven. Eigenlijk niets nieuws hier alleen erg drukn Iedereen een fijn weekend!
gisteren oogarts. de ogen zijn ietsje beter geworden! maar zijn bril is ook al helemaal op. ik moet een nieuwe bril vr hem kopen en ik kan niet kiezen...pffff.daar ben ik dus mee bezig.en ja de longen waren weer schoon gelukkig.
Ow ben benieuwd naar de bril Belize. Hoe vindt Tim het om de bril op te hebben, dat was toch ook niet altijd even makkelijk? Hier gaat het goed. Druk, erg druk...
hij is t gewend hoor!soms doet hij af,komt vaak omdat t erg vies is. kan nog niet zelf schoon maken... dames is straks zomer en na de zomer schoooool.ik kan t niet geloven. lijkt zo onrealistisch...
Fijn dat zn longen schoon waren. Ben ook benieuwd naar zn nieuwe bril. Vind je het leuk Belize dat hij naar school gaat of zie je er erg tegenop? Lot is er echt aan toe, heb er zelf ook totaal geen problemen mee. Ben benieuwd wanneer ze mag gaan wennen. En ben ook wel erg benieuwd hoe ze het gaat doen op school!
eerlijk gezegd; ik zie er erg tegenop. ik verwacht niet dat het goed zou gaan denk ik. hij is er echt niet klaar vr vind ik. ik ook helemaal niet. pfff.
Ben benieuwd naar Tim z´n bril. Fijn iig dat zijn ogen iets beter zijn. Hier vond ik school in het begin ook lastig hoor, maar hij heeft het echt heel erg naar zijn zin en het gaat veel beter dan verwacht. Hopelijk gaat dat straks ook zo bij jullie belize. Hier gaan ze maandag op excursie en de hele dag, daar zie ik wel tegenop, maar hij heeft er zelf heel veel zin in. Verder thuis met de jongste, die heeft bronchitis en is er echt flink ziek van dit keer. Veel overgeven (puur slijm), koorts en de hele dag heel erg hangerig....