Ow wat attent Belize. Hoop dat jij en alle anderen natuurlijk een fijne moederdag hebben gehad. Super leuk de bril! Lief montuurtje Ik heb hier een dame die liever vorige week al naar school zou gaan. Ze kan niet wachten. Ze krijgt ook een soort voorschool op de kinderopvang en ze vindt het helemaal geweldig. Elke keer verwonder ik me weer wat ze al weet en wat ze al kan. Het gaat allemaal zo snel!
Hoi belize, heb een stukje in mijn topic geschreven. Vandaag denk ik geen koorts. Hij heeft niet 1 keer gezegd dat hij het koud had en hij voelde niet warm of heet aan (heb vaak gevoeld en temp dus alleen als ik hem verdenk van koorts). Had kinder paracetamol gekocht maar niet meer gegeven. Hoop dat hij vandaag rustig slaapt. Hij heeft vandaag alleen gedronken en een paar gebakken krieltjes gegeten. Verder niets. Zelfs brood en appel en banaan wat hij normaal lekker vindt wilde hij pertinent niet eten. Dus vandaag geen koorts maar 0.0 eetlust. Ben heel benieuwd hoe het morgen zal zijn. Hoop dat dit het was.
Ik denk dat je gelijk hebt. Vannacht beter geslapen, hij is 1x wakker geworden en bij me komen liggen om verder te slapen. Verder ook vandaag geen koorts en hij heeft al twee banaantjes plus een boterham op. Dat is al meer dan in de afgelopen dagen. Ben wel erg benieuwd wat het was haha maar hoop dat ik het goed heb en dat het over is. Niet dat hij over een paar dagen ineens echt ziek wordt.
Ja, beetje zon zou ik ook graag willen zien. Net wel twee mooie dagen gehad, maar ja... door werk alleen maar binnen gezeten
Schattig brilletje hoor belize. Hier heeeel druk, dus lees alleen een beetje mee via tel. Hier wel alles goed met de kindjes hoor. De oudste druk met het afronden van het schooljaar, nog 3 weekjes. Verder weinig nieuws hier....
hier peuterpuberen in de laatste dagen. he he eindelijk. pffff wel moeilijk op een dag meerdere opvoed momenten om t zo te zeggen!
Hai meiden, ben er nog hoor! Zit ook wel op mn tel mee te lezen (niet veel de laatste tijd ) Hier alles goed. Alles gaat zn gangetje...kids naar school en psz, werken ed. Niets bijzonders... Hoe ist met jullie?
Het lijkt erop alsof we ons groepje kunnen opdoeken....... Of zou het met het mooie weer te maken hebben :d.
Ja sorry, hier heeel druk met veel dingen en met de kinderen is het lastig schrijven etc. De avonden ook super druk dus het schiet er echt bij in. Lees wel, maar met mijn telefoon en dat is lastig typen om te reageren. Bij jullie mooi weer dus? Lekker, geniet ervan. Ook in NL al bijna vakantie in sommige delen neem ik aan? Hier over 2 weekjes al (tot half september, pfff)..
Hier ook niet veel bijzonders te vertellen... Zondag wordt ons kleinste meisje alweer 1 jaar, wat is het weer hard gegaan! Zomervakantie begint hier pas eind juli, dus duurt nog wel een paar weekjes. Binnenkort eens vragen wanneer Lot mag gaan wennen na de zomervakantie.
Ja, leuk! Idd hard gegaan.. Alvast veel plezier! En leuk dat Lot mag gaan wennen, heeft ze er zin in? En de anderen, ook al zin om naar school te gaan of nog niet?
Jullie hoeven jullie niet te verontschuldigen hoor. Soms gaat het gewoon zo. Ik merk ook dat ik steeds vaker vergeet hier te kinken terwijl ik wel actiever op de andere onderdelen ben geworden. Soms valt er gewoon weinig te melden. Is er trouwnes iemand hier nog van plan (op termijn) voor een derde te gaan of is iedereen wel zo een beetje uitgezwangerd nu?
Dit is eigenlijk het enige topic dat ik nog echt bekijken op zp maar ook ik ben druk. Zou het wel jammer vinden als we zouden kappen met dit topic btw, ondanks dat we nu in een fase zitten waar de kinderen gewoon zich ook iets minder snel ontwikkelen. Ik dnek dat als ze straks naar school gaan dat het dan al weer heel anders zal gaan worden. De mijne heeft iig heel veel zin in school, ze kan echt niet wachten en heeft het er bijna dagelijks over. Ze speelt de laatste tijd ook veel met de kinderen in de buurt die allemaal ouder zijn. Dat maakt haar verlangen bijna alleen maar groter. De meesten gaan ook naar dezelfde school, dus dat komt wel goed uit. En wat betreft die 3e... ik zeg nu nee, maar of dat definitief is dat weet ik nog niet.
Balen Belize! Lot kan ook niet wachten tot ze naar school gaat! En dan gaat het haar voornamelijk om het afspreken met haar toekomstige vriendinnetjes Heb het vd week even nagevraagd en ze mag 10x komen wennen, dus ze gaat dan eind september voor het eerst, en dan 5 weken lang 2x in de week. (Lisa door verhuizing op deze school dus geen wen periode)
Zo meiden, ik ben er ook weer. Eerst N. haar eerste verjaardag gevierd en toen twee weken heerlijk naar Italië. Jammer dat dit er alweer op zit. Hier ook een jongetje dat erg veel zin heeft in school. Ik merk echt dat hij eraan toe is. Alle kindjes uit het hofje gaan al naar school dus hij verveelt zich snel. @belize, balen zeg dat Tim maar last blijven houden van het hoesten. Arm mannetje. @Diddl, wow 10 keer wennen. Hier is dat 5 keer. Ik denk twee weien voordat het echt begint. Zijn eerste officiële schooldag is in ieder geval maandag 18 november. Erg spannend. En alvast gefeliciteerd met Je kleinste meisje! Fijne dag morgen. @Mejosje, hoe gaat het met je ft baan en je kids? Volgens mij lukt het aardig he? @ams, hebben de kindjes in Spanje langer zomervakantie of lijkt dat zo? Zal wel weer ff wennen zijn om de oudste fulltime thuis te hebben voor een aantal weken. @wendy, nog gefeliciteerd met Sem. 7 jaar alweer. Voor jou lijkt het me helemaal raar als Finn straks naar school gaat. Dan heb je geen kleintje meer thuis. Wel meer tijd voor jezelf. @Boordevol, hoe gaat het met jouw jongens? Wat betreft een derde, bij ons niet. Wij wilde er altijd al twee en na de geboorte van de jongste heeft mijn man het maar meteen officieel gemaakt. (Ik vond dat ik al genoeg gedaan had, haha). Geen baby's meer voor ons.