Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tim is vandaag bij cb controle:105,5cm 18,1kg. gemiddeld ongeveer.

mocht ook wat schrijven. ela (naam van zijn roze pop).e en l ging goed. maar hij twijfelde over enkel of dubbele L en toen heeft de arts het afgemaakt ,met el 'la'. maar goed, de pop hft natuurlijk een Turkse naam die je met `1 L schrijft- de arts spreekt het ook anders uit... cb arts wilde n brief aan de schoolarts schrijven dat tim voorsprong heeft. dat vindt hij belangrijk voor school. zodat hij extra in de gaten gehouden wordt. ik vond dit ook goed.
    toen mocht hij zeggen welke van de cijfers groter waren(op papier stond 28 en 34) hij wees 34 aan. helemaal goed!
    cb arts helemaal onder de indruk.
    hij kreeg een barbapapa kleurplaat!!!!en allerbelangrijkste= niet gehuild bij het prikken.

zo; dat was het dus met cb!
    ik heb het nog altijd prettig gevonden daar. nu schoolarts zou totaal anders zijn denk ik. want die zien de ouders niet denk ik?
    hebben jullie kindjes ziek geworden van deze prik? en hoelang erna?

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Nou ja wat stom van mij zeg, dat was nog niet opgevallen. haha

Geeft niks. ;)

Bedankt voor de tips over de spelletjes.

Belize, J. heeft ook een 'roze' periode gehad. Hij wilde zelfs een prinsessenjurk. Haha. Maar ja, hij heeft ook nichtjes en vriendinnetjes om hem heen.

Ik moet morgen naar de KNO arts met N. ze heeft al veel oorontstekingen en looporen gehad in een korte periode. Hebben jullie toevallig ervaring met (neus)amandelen verwijderen en/of buisjes?

3. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    zoon van vriendin gehad pas geleden. alleen wakker worden na operatie was het erg volgens haar. het kindje was heel snel hersteld en kon ineeens 'luisteren". effect was volgens vriendin snel en geweldig vr haar kindje.

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,184
    4,325
    113
    Goed hoor belize en wat een verschil, gewoon vijf kilo zwaarder dan de mijne.

Pasja, geen ervaring mee.

Over bv vroeg ik omdat ik zelf nog geef en was benieuwd wie ook nog meer.

Bijna school. Heeft tim er al zin in belize of nog steeds niet? Hier toch maar weer geen zin hihi. Dat wordt wat.

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heel af en toe wil hij wel zijn nieuwe juf zien/kennis mAKEN maar niet echt zin in school. zeker als het gaat om 'elke dag naar school moeten'. dat ziet hij nog ni zitten...pfff.

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,184
    4,325
    113
    Sinds kort begint hij weer over dat hij niet wil gaan. Dat van die rondleiding is zeker ver weg in zijn geheugen. Hij wil ook niet naar psz dus ook elke keer weer huilen. Eenmaal ik weg ben heeft ie het wel naar zijn zin. Maar helaas gaat hij dus alleen omdat het moet. Niet ondat hij het leuk vindt. Als ik hem ophaal zegt ie ook ik huilde omdat ik jullie mis, ik wil thuisblijven met jullie enz.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ondertussen is de arm van tim zo dik rood en heet.hij hft nog steeds verhoging van de prik...hij hft altijd zoveel last van de prik.volgens de arts zou het maar n beetje slap voelen op die dag vr n paar uurtjes. arm kind...ik heb hem n PCM gegeven tegen de pijn.

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,184
    4,325
    113
    :x
    Tegen mij werd ook gezegd dat ze er zelden last van hebben op een rode pijnlijke arm na. De volgende dag kon ik hem van de psz halen. Hij heeft de hele tijd gehuild en zei ook zich niet lekker te voelen. Heb geen temperatuur gemeten of paracetamol gegeven maar de dag daarop was dat niet lekker voelen ook weer over. Hopelijk knapt Tim snel op.

9. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    vandaag nog steeds verhoging helaas. hij hft ook nergens echt zin in. en arm begint weer op te zwellen. ik wet dat afweer systeem snachts aktief wordt. pfff. gelukkig kan hij wel slapen met n pcm. 4de dag man!!!!

10. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ah wat zielig zeg. tim is ook huilerig. op zo een dag tv kijken is de oplossing met halve geopende ogen. maar gelukkig dat het maar 1 dag duurde bij jullie.

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Jeetje wat vervelend Belize. Zielig dat Tim er zo een last van heeft.
    En zo lang ook. Hopelijk knapt hij snel op. En anders toch even naar laten kijken. Vind het een beetje eng klinken dat zijn arm ook dik is.

J. heeft er gelukkig helemaal geen last van gehad. Wat een verschil kan dat dan zijn he?

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja precies wat een verschil!!!maar zo hoort het zoals bij J!tim heeft altijd zo enorm last gehad van die prikjes...

morgen ga ik kijken of het weg is. was ietsje minder vanavond en temp was ook ok. pfff.

13. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Hoe gaat het met Tim Belize? Is hij al opgeknapt?

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja hij is weer beter.

vandaag is hij ook niet zooo erg moe denk ik.we zullen zien.

nog 2 maandjes en dan gaan ze naar school. ik moet nog iets van de school horen. n gesprek met de leerkracht en wen dagen bepalen enzo. ze lopen enorm acher met de adminstratie helaas.

en ja, ik had lunchbox van Mickey mouse gekocht en nu is dat echt niet meer relevant. hij is barbapapa gek en hij wil zo een box hebben. pfff. niet te vinden zo een brooddoos en flesje...

15. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    lot gaat als de eerste wennen aan haar school.maar wie nog meer en wanneer weten jullie al? en gaan ze dan halve dagen of hele dagen? wie gaat dan meteen naar bso elke dag?

hebben jullie al kennis gemaakt met de juf?

hier we weten nog niets...

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,184
    4,325
    113
    Hier zou er zes weken van tevoren contact worden opgenomen. Ik weet dus ook nog niks maar verwacht dus binnenkort iets van ze te horen. Hier geen sprake van bso noch van overblijven. Kom wel in de knel met het slaapje van de jongste. Die slaapt nu om 12u tot13.30/14.00u. Maar school gaat volgens mij uit om 11.45 en begint weer om 13.15. Dus daartussen moeten we naar ophalen, eten en aar school brengen. Geen idee dus hoe dat te doen met het slaapje.

17. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hmmm; ik ben blij te horen dat wij niet de enige zijn zonder info van school.

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    we waren gister in de buurt van school bij het einde van school tijd. ik vroeg hem of hij wilde kijken. we liepen even de tuin binnen zodat hij kon zien hoe de kinderen opgehaald worden, wat vr een juf bij de kleuters was. hij vond het best leuk. maar ik denk dat hij heel erg met wennen straks om afscheid te nemen. allemaal spannend maar betekent ook dat hij mij niet bij hem heeft.

19. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
  20. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203