Wat fijn dat Tim zich weer beter voelt. Het is altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn. Ik heb ook nog niks gehoord. Maar ik krijg 6 weken van tevoren een uitnodiging om wendagen af te spreken met de juf. J. heeft straks een continurooster dus ik heb geen overblijf. De eerste twee weken van school haal en breng ik hem zelf. Daarna zal hij 2 dagen per week naar de BSO gaan,
een heleboel barbapapa spullen via amazon besteld.en lunch doos ook.nu hopen dat hij tot die tijd niets nieuws leuk vindt.
o leuk, ga ik ook even neuzen. Ben voor de jongste ook nog naar dingen op zoek en barbapapa is zooo leuk..
ze zijn erg leuk. maar ook leerzaam. tim heeft ook veel geleerd van barbapapa tot nu toe. de filmpjes zijn best informatief vind ik. toch schreuwen de kinderen soms tegen elkaar. maken ruzzie of zijn gemeen. in een aflevering wil bijvoorbeeld barbabella een wilde beest te vangen omdat zij van zijn vacht een bont jas wil maken. tja dat moest ik wel uitleggen...
Oh..ze gaan gewoon al bijna naar school he! Zal hier in huis wel erg stil worden Finn gaat na de herfstvakantie 6 ochtenden wennen en op zn verjaardag begint hij voor t echie. Hij blijft op de maandag over en verder geen bso oid. Kan gelukkig mn werktijden afstemmen op de schooltijden. Zal weer eens kijken of ik een leuke foto van m kan vinden...hij is de laatste tijd echt weer flink de hoogte in gegaan. Moet 10-10 pas naar t bureau dus geen idee hoe groot/zwaar hij nu is.
geweldig wendy!zo stoer zonder zijwieltjes fietsen wat knap! ik kon de foto niet omdraaien...zo kijken dan..hahahaha
Laatste keer cb heeft papa gedaan. Ze was 99 cm en 16,8 kilo. Voor de rest helemaal goedgekeurd. Hier ook nog niets van school gehoord. Ze heeft er wel echt onwijs veel zin in. Bn benieuwd. Hoe dichter het bij komt hoe meer ik er tegen op zie, ineens niet meer naar iets verzorgends brengen, maar naar school ik voel me er nog niet klaar voor, tereijl zij er zo aan toe is.
we hebben vorige week pas n bericht gehad van school waarin de klasnaam stond en de namen van de juffen. en we gaan binnenkort een intake gesprek hebben met 1 van de juffen dat stond in de email. we wachten dus op een telefoontje van de juf...het moest eigenlijk 2 maanden vr school plaatsvinden, zij lopen achter met de adminstratie kennelijk...
Wow, groot geworden wendy! Vast veel succes en plezier allemaal op school! Hier alweer de 3e week van het 2e schooljaar, gaat zo hard!
Stoere jongen Wendy. Wat een kanjer. Hier gaat J. Morgen voor het eerst wennen. Ik vind het ontzettend spannend. En ik geloof hij ook want we hebben een klein drama tijdens het eten gehad. Uiteindelijk kwam het eruit, hij wil niet wennen. We hebben wel een rugzak, drinkbeker en broodtrommel gekocht. Allemaal van Spiderman want daar is hij fan van. Ik zelf vind het ook erg spannend. Aan de ene kant fijn dat ik alle aandacht voor N. heb. Maar het is ook weer een stukje loslaten.
heel veel succes pasja!tim wil ook niet.hij zegt het nu niet meer zo. want ik heb hem 1 keertje naar school einde gebracht om te kijken hoe de kindjes nr buiten komen en hoe de ouders op hun wachten. hij vond het wel heel leuk! wij moeten nog wachten op telefontje van de juf vr een intake gesprek. heb je ook gym schoenen gekocht? is dat voor later?ze doen gym in hun ondergoed, en er is geen wc papier bij de wc's.hij moet het elke keer weer meenemen.pfff.lijkt me zo moeilijk...vooral omdat tim het echt viezigheid niet tegen kan.dan gaat hij eert de wc poetsen of zo...ik verwacht ongelukjes in de eerste maanden.
Dat geen wc papier bij de wc zag ik ook als een probleem. Maar achteraf viel dat gelukkig heel erg mee. Ik vond het geen prettig idee en heb het er met de juf over gehad, maar er zijn een hoop kinderen die dus echt de hele rol in het toilet gooien en zo de wc verstoppen, dus helaas kon er niks aan gedaan worden. Maar gelukkig heeft hij er zelf nooit over geklaagd en ook geen ongelukjes door gehad. Hopelijk valt het bij jullie ook mee belize Hoe gaat het pasja? Hoe vonden jullie het beiden vanochtend?
hahaha ja ze zeiden wel toen dat de kids dat soort dingen deden op wc. ik hoop dat het allemaal soepel gaat straks. op psz ging het altijd goed.hij moet eerst even beseffen denk ik dat hij dat alles echt zelf moet doen. en dan ook sinterklas dingen tegelijkertijd met wennen. zij hebben het dan erg druk dezer tijden.
Ik heb gister zelf maar de school gebeld. Ze lopen ook hier chter en pas volgende week gaan ze bellen. Die wk erop is het vakantie en dus zal hij op zijn vroegst die week DAAROP pas wennen. Kleine drie weken voor hij moet beginnen. Ik kreeg gister de naam van zin juf door. Gelijk even de school binnen gelopen en zijn klas opgezocht. Zag zijn juf ook, oudere vrouw van 55+ denk ik. Best streng gezicht. Klas van 20 kindjes. Hij vond het leuk om te zien en gaf gister voor het eerst oprecht aan dat hij WEL naar school wil. Maar toch is psz nog steeds huilen met wegbrengen dus verwac t niks anders dan drama.
20 kindjes?dat is toch echt geweldig!ik verwacht hier niet minder dan 30...misschien veel meer. best een dappere aktie van jou boord. als het goed is moeten wij gebeld worden door de juf. maar nog niks...hij moet dan maar na zijn verjaardag gaan wennen...want we hebben best veel te bespreken met de juf...ik ga hem niet laten beginnen/wennen zonder dat wij met de juf een gesprek hebben gehad.
Ams, het is indd wat fijner. Alleen werkt het jammer genoeg niet door op het moment zelf. Bv hij wil graag weer naar psz, als we eenmaal daar zijn toch niet naar binnen willen en huilen. Hij vindt het gewoo erg spannend. Nog steeds. Belize, haha bedankt. Ik hou niet van wachten dus als zij zeggen at ze zes weken van tevoren contact opnemen en dat blijkt niet zo te zijn bel ik zelf. Ben blij dat de klas niet te groot is. Voor hem zal 20 al onwijs groot zijn.
voor tim is 30 kids een heel volgens mij...we zullen zien. psz was 12-14 kids en 3 begeleiders, soms 2...