Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geen enkel probleem met cijfers herkennen. ik vind het echt zo snel dat de juf toch wel kijkt om zijn nivoo achter te komen...

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik heb aan jullie gedacht belize. Maar het was dus geen geslaagde dag? Pfff en dan is jouw kindje nog wel sociaal. Hoe zal dat met die van mij gaan.

Mejosje, het was indd heel lief maar hij meent het echt. Hij wi echt niet naar de psz en vind het niet leuk dat ik er niet ben. Zo zegt hij ook ik speel niet maar wacht op jou. Hij doet wel mee maar bij het vrij spelen gaat hij indd niet spelen. Dus maak me toch best zorgen hoedat straks elke dag moet. Aan de andere kant dus wel constant opmekingen als wanneer word ik vier, wanneer mag ik naar school, wat heeft mijn juf gezegd enz. Hij is er dus wel mee bezig.

Wat hebben jullie trouwens of gaan jullie trakteren voor het afscheid op psz?

Diddl, ze schelen ook 2.5 jaar maar de jongste is rond de 88cm en liep dus al met 10 maanden. Hij is al heeel lang babyaf en bijna niemand gelooft dat ze zoveel schelen.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nou sociaal tja, maar tegen oudere kinderen. zijn mening over school: ik heb niks gedaan en andere kinderen doen ook helemaal niks(bedoelend= niks bijzonders) ze hebben mooie potloden en stiften met hele dikke puntjes. maar ze hebben geen bruine stift.
    als je iets wil zeggen moet je je wijsvinger omhoog doen. kijk zo...

hij hft niet gehuild of zo maar hij was het echt snel zat.
    maar toch denk ik dat hij zo denkt omdat hij zichzelf niet goed genoeg vindt(mislukking bij de wc).

wat de juf zegt is dat het wel allemaal goed komt. en dat wij -ik en zij-met elkaar steeds moeten praten. er is wel n jongen in de klas die me heel erg aan jouw zoontje doet denken. hij hft dus 1 week lang alleen maar gehuild. en de moeder besteedde daar echt geen aandacht en heeft doorgezet. na een week begon het echt goed te gaan. en nu 2 maanden later, hij doet het helemaal goed, geen gehuil of zoiets. hij doet gewoon mee, vindt leuk.

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Oke, hoop dat het met tim ook snel goed gaat. Ik besteed ook geen aandacht aan het huilen. Ik lever hem huilend af bij de juf, geef hem een kus en ga gelijk weg. Ik blijf ook niet meer op de inloop want hij blijft huilen waardoor het huilen dus langer duurt dan als ik gelijk wegga. Hij is gewoon niet geinteresseerd in adere kindjes of samen spelen. Het enige wat hij leuk vindt is knutselen en buiten spelen.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim zei voor hij ging slapen dat hij zijn juf lief vindt,kinderen ook lief en wil graag naar school gaan! GELUKKIG MAAR.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    weet je als ik heel eerlijk ben:ik voel wel medelijden voor tim. maar ik vind het vooral echt grappig allemaal. het is niet makkelijk om zo een klein kindje te zijn. maar ze gaan wel opgroeien en van alles leren.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    November is aangebroken en de eerst club 3 kindje is 4!!!!
    Ook hier gefeliciteerd Diddl!

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle hartelijk gefeliciteerd met lieve LOT!ze is zo bijzonder!

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx Mejosje en Belize!!!
    Ze heeft echt een heerlijke dag gehad en is zooo verwend!!
    Morgen lekker met dr nieuwe speelgoed spelen en maandag mag ze echt aan de bak ;)

@ Boord, ohh ik dacht eigenlijk dat ze 2 jaar scheelden maar ook 2,5 dus! Maarja met 10 maanden lopen is natuurlijk ook wel heel snel en als ie dan ook nog eens groot is..
    Noa is dus niet zo snel en ze groeit goed maar wel op de -1 lijn dus ze is niet heel groot.
    Hopelijk gaat hij straks op school wel lekker spelen maar dat zal vast wel!

@ Belize, fijn dat hij toch graag naar school wil!!
    Jammer dat hij niet met zijn vriendinnetje gespeeld heeft maar wel fijn dat hij een bekende in de klas heeft! Komt vast goed met jou kanjertje!

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Positief dat hij zijn juf lief vindt!

Deze aankomende week ga ik ook ren uurtje en een halve dag haar wegbrengen. Eerste uur blijf ik bij. Ben benieuwd!

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wow een uur bij blijven.kan hier helemaal niet!!!

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ben benieuwd Mejosje, wanneer precies mag ze?

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Als eerate AMS gefeliciteerd!!!! Je grote knul 4 jaar!
    (hoe gaat het voor de rest met je? En ik lees iets over nig ongeveer een maand... heb ik iets gemist? sorry nieuwsgierig van aard)

Ze mag morgen dus een uurtje qaar ik bij blijf en dan donderdag een ochtend zonder ouders. Ze wil ineens ook extra vroeg naar bed de laatse dagen... ik denk dat ze wil dat het zo snel mogelijk de volgende dag gaat worden. Verhaaltjes lezen en eeuwige rekken, momenteel helemaal weg... ben benieuwd!

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat is er weer veel geschreven... Heel leuk, maar erg veel op het moment om bij te houden. Ik ga de komende week mijn best doen om echt op iedereen te reageren, nu midden in verjaardagsdrukte...
    En mejosje, ga ff zoeken, want weet zo niet wat je bedoeld...

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams hartelijk gefeliciteerd met je zoontje!heel veel plezier!

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wat geven jullie voor de verjaardagen? we hebben van alles gekocht vanwege onzekerheid over kadoo. pfff.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier een step en pijama. Ook oa nieuwe fiets gehad en playmobiel.

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ AMS, nogmaals gefeliciteerd met je grote knul!!!

@ Belize, tja hier meiden cadeaus.. Van ons een heel groot barbiehuis, verder veel barbies, barbiepaard etc. Ook heeft ze een grotere loopfiets gehad.
    (ik was iets te enthousiast met dat ze kan fietsen, ik moest dr sowieso met het beginnetje helpen en dan kan ze wel 3 meter ofzo zelf fietsen maar dan staat ze weer stil en moet ik weer een duwtje geven. Ook red ze een rondje die ik in 5 minuten loop eigenlijk nog niet. Dus de trapbeweging kan ze wel maar het kost dr nog teveel kracht.)
    En ze heeft een cd-speler voor op dr kamertje gehad, is ook een groot suces hier!
    Wat hebben jullie allemaal gekocht dan?

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    veel barbapapaspullen, smartmax stunt, een helikopter met afstandsbediening, uitbreiding van de chugginton, kalender klok om te leren, een jack in de box.. mijn moeder maakt knuffels van de hele barbapapa familie. maar dat moet nog uit istanboel komen.

hij is niet makkelijk met kadoo's. omdat ik ook best veel koop zomaar tussendoor. en ik neem hem mee naar de winkels, laat hem websites zien enzo...maar hij vindt behalve barbapapa's niks leuks..

hij kreeg ook een laptop(ik zou vr hem een nieuwe kopen maar ik kocht in de winkel uiteindelijk toch vr mezelf een nieuwe en hij kreeg mijn oude laptop.niks mis ermee toch?) dat was wat hij wilde vr zijn verjaardag. maar ik heb het vorige week al gegeven omdat ik wist dat hij alleen maar achter zijn laptop zou willen zitten. terwijl hij naar school moet gaan. nou, hij zit er nu echt uren lang achter de laptop. hij vindt het geweldig. zijn vorige had geen internet. deze dus wel.

maar een beetje rommelig dus. van alles wat...

20. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik heb jullie een beetje verwaarloosd. Sorry.

Er is weer lekker veel geschreven. Ik heb alles gelezen maar ben de helft alweer vergeten.;)

Het is ontzettend druk op mijn werk en daarnaast ben ik druk met de voorbereidingen op de verjaardag van J.

Wij geven een step.

Qua school gaat het goed. Hij is nu 3 keer een woensdag (= halve dag) wezen wennen en vrijdag mag hij een hele dag wennen. De eerste keer wegbrengen was drama. Huilen en snel naar buiten rennen toen hij de juf zag. Maar de laatste keer ging hij op zijn stoel zitten en riep: 'Doei mama, tot vanmiddag'. Dus ik verwacht dat het helemaal goed gaat komen.

@AMS: Gefeliciteerd met je oudste knul!

Ik hoop dat alle kindjes zich snel helemaal thuis gaan voelen op school. Huilen om school is ontzettend zielig. En ze moeten straks 5 dagen per week dus dan kunnen ze het maar beter leuk hebben.

Wat betreft het huilen bij het weggaan. J. huilde ook veel als ik wegging bij de creche. Maar de leidsters gaven aan hoe langer ik bleef hoe erger het werd. Dus ik heb altijd heel kordaat en snel afscheid genomen. En eigenlijk was hij altijd binnen 5 minuten weer vrolijk. De eerste keer wennen op school was hij er ook snel weer overheen. Ik denk inderdaad dat het klopt uit Belize haar voorbeeld. Gewoon doorzetten. Hoe moeilijk het ook is. Je hart breekt als je kindje huilt terwijl je weggaat.

Ik heb even heel oppervlakkig gereageerd maar ik ga het nu bijhouden.

Deel Deze Pagina