wat goed mejosje! dankewel allemaal voor de felicitaties. waar zou wendy zijn?ze is wel heel lang niet geweest?
Allen van harte!! De eerste wendag heeft hij even gehuild en was snel stil. Vanmiddag gaat hij weer. De rest vd dagen deze week ook een dagdeel en vanaf volgende week full time naar school. Hij heeft nog niet gezegd niet naar school te willen. Maar hij is ook niet uitgelaten (daar heeft hij sowieso het karakter niet naar). Maar ben benieuwd hoe de rest van de week gaat.
Weer flink huilen bij het afscheid. Maar eenmaal ik weg was washij snel stil. Vandaag ook bij de dietiste geweest. Hij is nu 99cm en 13 kg precies. Kwa gewicht nu op de -2 lijn ipv eronder. En met lengte op -1.5 ipv op de -2 lijn. Hij is in de afgelopen zes maanden 800 gram aangekomen. Het gaat nu de goede kant op. Hoop dat vooral gewicht ook flink gaat toenemen.
geweldig boord! tim is 107cm denk ik nu. maar hij is zo klein tussen al die kinderen in zijn klas. ook de andere net 4 jarigen zijn echt groter dan tim. hoe ziet het er uit in de klas van jullie kinderen?
Belize; dat is me eigenlijk enorm meegevallen. Hij lijkt niet heel klein. Wel hebben die andere kindjes Allemaal grotere hoofdjes maar de mijne is gewoon fijntjes. Zelfs zijn broerje heeft een groter hoofd haha maar hij is helemaal in verhouding dus het is geen gek gezicht. Hij heeft hele lieve kindjes in de klas die hem gingen troosten gister toen hij huilde. Vandaag heeft ie even gepiept maar was snel stil. Hoo dat dit zich voortzet.
Klinkt best ok Boord! Ik vind 99 cm niet eens zo heel klein. 13 kg wel weer licht, maar weer niet in den extreme. Hier op het moment maar een paar cm groter en paar kilo zwaarder. Hoe vergaat het met de andere kinderen op school?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/479638-club-3-iii.html#post16133335 En de nieuwe groep is gemaakt om verder te kunnen schrijven!