Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Boordevol, had gister precies hetzelfde... Nu weer even bijgelezen, maar geen tijd om overal op te reageren (en was zoveel dat ik niet alles heb onthouden), dus sorry voor de mensen die ik oversla...

Belize, wat super dat Tim zit! En zo schattig dat hij de leidster een kus gaf, hij heeft het dan vast naar zijn zin..
    Enne wat naar zeg dat je schoonfamilie zo afstandelijk/nergerend naar Tim is, zal erg moeilijk zijn voor hem, maar ook voor jou om je tegen hun in te houden.. Hopelijk hebben jullie met z'n 3en wel een gezellige dag..

Diddl, winnie de pooh is ook leuk! Ik kon de nijntje dingen ook alleen via internet vinden. Zelfs in de winkel van het dick bruna huis hadden ze het niet..

wendy, spannend hoor uit logeren, dat zie ik hier nog niet gebeuren (ben ik veel te bezitterig voor, ha,ha)..

pasja, hoe is het met jessey?

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

#42 Diddlmouses, 19 okt 2010
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
    Wat goed van Tim!
    En zo goed in de box zitten, dat wil Lot echt allang niet meer.
    Snap wel dat het spannend zal zijn zonder helmpje jullie zijn dta natuurlijk zo erg gewend ondertussen.

Voor Lisa dr 1e verjaardag had ik idd ook nijntje via internet, nu vond ik het wel leuk om het samen te gaan kopen. Lisa vond het prachtig om alles in te laden ;)

Lot is op het moment gek op alles ergens in doen zeg maar.
    Ze heeft zo'n kubus waar blokjes inmoeten zegmaar dat probeert ze graag (door de deur gaat het makkelijker ;)). En ze speelt graag met de little people beestjes allemaal in de bus en er weer uit.. En alles in de boerderij en er weer uit..

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ooo wat heeft ze weer iets prachtigs aan die lotte!

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Wendy: Wat heerlijk even een nachtje weg met je vriend. Is wel spannend hè de eerste keer? Maar ik vond het ook wel lekker. Even weer alle tijd voor elkaar. Dat hebben we natuurlijk wel elke avond maar het is toch anders. Maar het is inderdaad ook heerlijk als ze weer terug zijn.

@Boordevol: Balen zeg dat je hele verhaal weg is.

@Belize: Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je schoonfamilie uit te nodigen als ze geen aandacht geven aan Tim. Hoe kan je zo een lieve jongen nou niet willen knuffelen?
    Wij nodigen niemand uit die niet op kraamvisite zijn geweest. En dat zijn toevallig alle ooms en tantes van mijn man.

@Diddl: Leuk! Winnie the Pooh. En leuk ook dat je vandaag bent wezen shoppen voor Lot haar verjaardag. Maak je wel foto’s? Ik ben benieuwd!

@AMS: Met Jessey gaat het helemaal weer lekker. Gelukkig maar. Het is zo zielig als die kleintjes ziek zijn.

[FONT=&quot]Hoe gaat het met de zwangere dames?[/FONT]

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dat is een goeie regel kraamvisite=verjaardag.
    ik bedoelde ooms en tantes van tim, niet van papa eigenlijk.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    veel dank dames vr compliementen.

tim zit wel ff in de box voor zijn koekje en thee.

het was weer baaaalen vannacht.hij was wakker vanaf 2 tot bijna 5uur. hij doet zijn best om weer in slaap te komen. hij pakt zijn fopspeen, zijn monddoekjes over zijn gezicht wrijven. maar t lukt hem gewoon niet.uiteindelijk met n flesje en wiegen op mijn benen kon hij slapen. pffff.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ah, wat sneu dat Tim niet kon slapen. Hier ook slechter slapen, denk door doorkomende tandjes..

Hier hadden we ook gedacht kraamvisite=verjaardag, maar hebben zoveel kraamvisite gehad (ook van mensen die we geen geboortekaartje hebben gestuurd), dat ik geen zin heb om die allemaal uit te nodigen. Doe alleen familie en vrienden waar we echt iets mee hebben en die we tussendoor ook gewoon gezien hebben..

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wie heeft kies of hoektandje door?
    misschien ligt t daar aan hier dat hij niet goed slaapt. de bobbels zitten wel maar komt niks door. duurt wel heel lang.we hebben dus totnutoe 8 tandjes door.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    in totaal 8 tandjes 4hoektanden en 8 kiezen komen. maar de laatste 4 kiezen met 2,5 jaar oud of zo.

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    wat hebben jullie weer veel geschreven.

AMS vervelend he? Dan wil ik gewoon de laptop uit het raam gooien.

Belize, jeetje wat naar van je schoonfam. hoe kunje zo een lief kindje nou zoo negeren? erg vervelend.

natte zuigkusjes krijg ik nu ook ong. een week, en de opa's krijgen uit het niets kusjes. ook zo lief van hem. hij praat nu ook veel (brabbelen), echt heel anders dan eerst. de box wordt hier ook al maanden niet meer gebruikt.

spelen is de babywalker met geluidjes/,uziekjes favoriet. gaat hij helemaal op los met zwaaien en dansen (met zijn armpjes en hoofdje), de ronde balletjes met daarin vogels etc. zijn ook favoriet om te rollen en keihard achteraan te kruipen en verder alles wat niet mag: stofzuiger, strijijkzer, kabels, laptop enz enz enz.

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ben er ook nog hoor...weinig tijd om te reageren :) sorry

Moeten vanmiddag naar t bureau...ben benieuwd.

Verder gaat hier alles goed op wat snottebellen na.

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    boordevol; he lekker die kusjes! hier krijg ik geen kusjes meer hellaas. ook niet op verzoek.maar ik word ook niet meer gebeten.hahaha.

vandaag eerste keer boterham met pindakaas. hij vond t lekker.ik wacht nu of het verder goed gaat. hij was vannacht weer wakker, vanaf 3 tot 5uur. pffff. maar met flesje geslapen, bij me in bed tot 7 uur, verder in zijn bedje tot 8:30(mijn vriend vertrouwt tim als wekker dus hij ging laat naar zijn werk) en verder weer bij mij tot bijna om 10uur.
    ik ben bang dat hij gewoon honger heeft snachts.hij is weer bezig met t inhalen qua eten.

ik cb gebeld over melk. ook hij dik is moet hij met volle melk beginnen.vanaf 1 jaar.
    ik denk dat ik in dezer dagen het avond flesje weg zal laten. gewoon tandjes poetsen misschien n beetje rooibos thee. hij slaapt toch niet door dus...

het komt door het enorme cultuurverschil met de schoonfamilie. mijn vriend zegt U tegen zijn moeder. ze zijn afstandelijke mensen. ik zie ze ook niet elkaar knuffelen kussen,ook niet hun eigen kindjes...ze zeiden dat ze erg blij waren dat die baby fase bij hun eigen kinderen allang voorbij was toen ze tim zagen zich optrekken en kruipen. t klinkt negatief maar ze bedoelen niks ergs mee...zo zijn ze gewoon.

13. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Nou hier dus wel Belize, ik kwam gisteren thuis en dacht dat ik een lekkere grote kus zou krijgen. Begint hij opeens te bijten. Ik schrok me rot. Vandaag dus weer. Ik zeg wel dat hij het niet mag maar of hij dat door heeft weet ik niet.

@Wendy: Hoe was het op het CB?

Wat gaan jullie vragen aan de visite voor de verjaardagen? Ik vooral kleding of kledingbonnen want Sinterklaas en Kerst komen eraan en dan zal hij genoeg speelgoed krijgen.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Balen van je nachten Belize (maar zo herkenbaar ;))

Hoe was het op het CB Wendy?

Hier wel gewoon cadeautjes voor dr verjaardag al is het heel moeilijk wat te verzinnen omdat we al zoveel van Lisa hebben maar IK vind het er toch bijhoren.

Bijten hebben mn beide meiden gelukkig nooit gedaan.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle; je bedoelt lisa toch?ja, ze is toch ook altijd al mijn favoriet! wanneer plaatst je nieuwe fotos? ze is nu waarschijnlijk hard aan het groeien.

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Boordevol, idd zou die laptop dan wel uit het raam willen gooien, maar ja, ben zo verslaafd, dus hou me dan toch maar in ha,ha..

Belize, hier hetzelfde hoor met die tandjes ook 8. Al heel lang bulten, maar er komt/kwam niets door. Maar zag gister toch een heel klein wit puntje op een kiesbultje, dus daar komt wat aan. Hij heeft er heel veel last van, heeft zijn vinger en duim helemaal open omdat hij er zo op bijt.. Gelukkig bijt hij geen andere mensen. Op de creche is er wel een meisje dat bijt en die krijgt gewoon straf (nou ja, ze moet dan een paar minuutjes in de wipper zitten om na te denken), volgens de leidster heeft ze het goed door dat het niet mag en gaat het door zo te straffen beter..

Hier voor de verjaardag vooral om dingen van duplo en little people gevraagd. Ik vind idd dat een cadeautje erbij hoort, heb ook al tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik graag wil dat ze een cadeautje koopt dan dat ze geld geeft, voor hem is het juist leuk om iets uit te pakken.. Wat heb je uiteindelijk bedacht diddl?

17. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hi meiden, alles was goed opt cb. Meneertje weegt 10,5 kilo en 76 cm. Prikken vielen echt reuze mee...alleen bij de 2e gaftie een brul, maar was gelukkig snel over. Hij keek me wel echt aan zo van....doe er eens iets aan! Tranen schoten echt in mn ogen..maarrr we hebben t weer gehad :) Fles voor het slapen gaan vond ze helemaal niet erg. Kon wel proberen om minder schepjes erin te doen, zodat het meer water dan melk is. Is toch meer voor het vocht binnen te krijgen dan om de nacht door te komen.

Hier jammer genoeg wel bijten...heeft denk ik niet te maken met tandjes oid...hij doet het gewoon uit liefde :D

Ik weet gewoon echt niets te vragen voor zn verjaardag dus laat het de visite zelf uitmaken wat ze geven. Benieuwd wat hij allemaal zal krijgen.

Finn kan nu trouwens ook klappen....:p

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wendy, wat fijn dat alles goed is! Enne super dat Finn kan klappen! Kan hij straks klappen als jullie voor hem zingen;).. Ik heb ook niet echt een lijstje oid doorgegeven, maar als mensen me vragen geef ik aan wat we leuk vinden.. Jullie zullen ook al wel veel hebben of niet?

19. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wendy, fijn dat die prik meeviel. Ik moet a.s. maandag.
    Geweldig dat Finn kan klappen. Lijkt me enorm leuk!!

20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Belize, nog helemaal vergeten te zeggen dat het enorm knap van Tim is dat hij zit. Veel dingen gaan dan zoooo makkelijk he? Zitten in bad, op de grond, aankleden etc.

Cadeautjes vraag ik nooit zelf, mag iedereen zelf bedenken. Lekker makkelijk (voor mij hahahaha). Hij heeft nog ongebruikte cadeaus staan van familie die zo nu en dan zomaar met cadeaus komen. Hij heeft echt genoeg eigenlijk.

Gelukkig vielen de prikken mee. Wij moeten nog.

Over het bijten, vandaag beet hij ineens in mijn arm. Ik schrok ervan en van mijn reactie begon hij hard te brullen. Maar hij bijt vaker in mijn gezicht bij het geven van zo'n natte zuigzoen. Doet hij vaak achter elkaar en dan ineens een beet.

Hij heeft vandaag voor het eerst een paar stappen achter de babywalker gedaan. Het ging eigenlijk per ongeluk maar ineens was hij zo 2 meter verder :). Lopen gebeurt hier nog niet. Wel laat hij steeds vaker sinds deze week zichzelf los van de bank/tafel etc. Dan staat hij 1 tel en valt neer. Het lijkt erop alsof hij aan het oefenen is om te gaan staan. Aan 1 hand lopen kan hij dan weer wel (ook maar een paar stappen hoor) maar gaat hem makkelijker af.

Deel Deze Pagina