Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    papa hier is erg onhandig,ook met tim zeer onhandig, als ik zeker wist dat hij goed vr hem zou kunnen verzorgen dan had ik mee gekomen, ik ben zooo aan een vakantie toe!

2. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Net even naar t bureau geweest voor de prikken. Ze moest 2x prikken in zn armpje (stomme muts! sorry moest er even uit). Die in zn been was gemener en toen gaf hij even een gil, maar was gelukkig snel over. Nu hopen dat hij er geen last van krijgt.

Mejosje: whaaa mag ik met je mee? :D Ga je met een vriendin of echt helemaal alleen? Ik denk dat ik het wel zou kunnen hoor (zeg ik nu). Even goed bijtanken en dan kan je er weer een tijd tegenaan.

Hier maak ik de prakjes voor de kinderen ook eerst en idd als wij ook het bord vol hebben dan is het voor hun al aardig afgekoeld en eten we met zn allen.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat sneu voor Finn, zo moeilijk is het toch niet om te prikken... Wij moeten morgen, ben benieuwd hoe lang hij nu is...

Hier de eerste zomerkleren alweer gekocht. Zijn in NL lila en roze de zomerkleuren voor jongens? Hier hangt het er helemaal vol mee. Vind ons mannetje alleen veel te wit voor roze, dus alleen iets in lila meegenomen (en wit, wit/blauw)..

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Dames, ik heb wel mee gelezen (op mijn tel) maar niet gereageerd omdat ik het vreselijk vind om op m'n mobiel iets te typen. Zit een behoorlijke tijd zonder pc maar heb wel internet op mijn mobiel en zoals nu even een laptop.

Ik las slaapproblemen bij AMS. Ik dacht dat ik inmiddels de enige nog was met een zeer slecht slapend kindje. Hier in elk geval nog altijd meerdere onderbrekingen per nacht. Ook veel geprobeerd behalve laten huilen. Daar vind ik het nu nog te vroeg voor maar wie weet gaat de knop eens om als ik het echt goed zat ben.

Wij moeten komende week prikken.

Ik reageer snel weer eens uitgebreid.

Mejosje, ik zou het niet kunnen. Maar gezien je al geboekt hebt heb je binnen in je hart denk ik al besloten dat je het kunt dus ook elkker van genieten en niet te druk over maken want dan ga je straks het plezier en de rust verpesten door er de hele tijd over na te denken :D.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Boordevol, hier inmiddels een 2e goede nacht gehad (maar 4 x snel eruit voor een speentje). Snap er niets van, want heb het hekje nog steeds niet geplaatst en het bedje alleen omgedraaid (kan er dus niet uit). Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter..

6. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    Hallo dames...

We zijn vandaag naar het consultatieburo geweest voor de prikjes...verschrikklelijk zeg...hij kreeg er 1 in elk armpje en dat deed hem goed zeer :(:(:(
    Maar daarna ging het wel weer gelukkig..

Hij is 80,5 cm lang en weegt 14.290kg hij is in 3 maanden tijd is 7 ons aangekomen en dat valt me echt mee..
    Het komt ook waarschijnlijk omdat hij loopt...en ziek is geweest maar ik ben wel blij dat niet een kilo per maand is zoals voorheen..

Jindi is trouwens ook niet ze een hele goeie slaper..we hebben beter tijden gekend, de ene dag gaat het goed de andere minder..

Liefs,

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat sneu voor Jindi, hopelijk krijgt hij er geen last van.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hey meiden,

Even een snelle reactie.

@Mejosje: Klinkt heerlijk zo een weekje. Ik zou er gewoon van genieten hoor. Papa en de kleine redden het vast.

Jessey werd gisteren wakker met een enorm dik oog. Geen pus ofzo. Vanmorgen toch maar naar de dokter en waarschijnlijk is hij gestoken of heeft hij zijn oog gestoten.

Nu is het mijn beurt om ziek te worden. Heb het verschrikkelijk koud en alles doet pijn. En dat komt nu helemaal niet uit. Morgen begrafenis :(.

@Ams: Lekker zeg dat hij al 2 nachten goed geslapen heeft.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Hoop van het weekend wat meer puf te hebben.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Sterkte morgen pasja, hopelijk knap je ook snel op..

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik zou het niet kunnen zonder mijn meiden, maar goed juist toch gewoon lekker van genieten!
    ga je met een vriendin?

@ wendy, wat een muts, arme finn!
    Hopelijk krijgt hij er geen last van.

@ AMS, fijn dat het nu iets beter lijkt te gaan met het slapen.
    Hier ook alweer de 1e zomer kleertjes binnen :D

@ Boordevol, balen al zo lang zonder internet.
    Maarre hier ook een slechte slaper he, al bijna 3 jaar lang ;)

@ LH, fijn dat hij iets minder veel aangekomen was.
    Hopelijk krijgt hij geen last vd prikken. Hier kreeg ze er eentje in dr beentje.

@ Pasja, beterschap en sterkte morgen!

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Pasja: veel sterkte voor morgen! T zit jullie zeker ook niet mee met ziek zijn enzo...hopelijk zet t niet door bij je! Sterkte met Jessey.

Littel hoop: Finn kreeg er eentje in zn arm en een in zn been. Apart dat ze dat overal weer anders doen dan. Erg he die grote naalden in van die kleine armpjes...:x Heb zelf altijd zo'n idee dat die naalden er aan de achterkant haast weer uitkomen ;)
    Grote vent heb je trouwens...denk de grootste van ons allemaal hihi.

AMS: fijn zeg dat de nachten nu opeens goed gaan! Succes morgen met de prikken. Heb nog helemaal niet gekeken voor zomerkleren voor de jongens trouwens. Roze komt er hier sowieso niet in hoor...vind papa niet zo leuk :D

Boordevol: toch fijn dat je nog eventjes komt posten :D Hopelijk heb je snel weer een pc.

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wendy, hier vind papa het ook niets hoor (heb hem wel eens geprobeerd iets roze aan te laten trekken, vind het wel mooi bij een beetje donkere huid, maar dat doet hij toch echt niet)

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    oh ja diddl, had iid wel verwacht dat je al aan het shoppen geslagen was:D. Aan je meiden te zien een echte shopaholic of niet?
    Vind het ook heerlijk om dingen voor ons mannetje te kopen, maar voor meisjes is er toch veel meer keus...

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Papa en de kleine redden zich wel...100% zeker van! Ik denk dat ik me ook wel red. Ik ga gezellig naar een vriendin toe die sinds december daar zit! Ik mis haar ontzettend. Niet even lekker op een avond een drankje doen, hapje eten meer... 2 verschillende werelden is gewoon geworden in paar maanden tijd. Maar goed weekje daarnaar toe, genoeg om bij te praten dus etc. Via internet is ook vaak onhandig.

We hebben allemaal de prikken gehad kennelijk! Gelukkig, nu zijn we tot 4 jaar geloof ik vanaf.

Ik vind roze voor jongens ook prima kunnen. Leuk roze overhempje op een stoere spijkerbroek! Ja hoor... koop ik ook voor de man in huis. En mocht er ooit een kleine man hier komen, dan geen probleem hoor... ik kleed Kiek toch ook wel eens in het blauw? :)

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoi dames,

Hier ons mannetje weer helemaal goed gekeurd. Hij is nu 84 cm en weegt 10,3kg, goed aangekomen dus..
    We moeten wel even wachten met de vac. ivm kou en zoveel ziek zijn de afgelopen tijd. Want als ze hem nu geven word hij er ws meteen erg ziek van omdat zijn weerstand nog laag is.
    We gaan ook de vit d proberen, ben benieuwd..

Slapen ging vanacht iets minder, maar we hebben vele slechtere nachten gehad, dus mag niet klagen..

@mejosje, lekker hoor, naar je vriendin! Kletsen via internet is zeker niet herzelfde, zelfs over de telefoon vertel je toch minder dan live.. Mis dat ook echt met mijn vriendinnen in NL..

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams;echt zo een grote jongen heb je!84cm!prachtig.het is verstandig om prikjes uit te stellen. sommige kindjes worden er behoorlijk ziek van. tim heeft nu 39,5koorts vandaag, precies n week later.ik denk dat het door prikje kwam.pff.

LH hier ook eentje in de been en eentje in de arm gekregen. in de arm is erger denk ik. tim huilde wel toen.

diddle; ik kan me ook niet voorstellen dat je je meiden een week zomaar bij papa achterlaat hoor.alleen al aan kleden zou papa niet lukken denk ik.laat je hem ooit de kleding kiezen?wat ze aan trekken enzo?

jessey werd ook ziek van prikjes pfff.gelukkig gaat t nu beter. en met jou?

boordevol boordevol, ik mis je hier!

wendy ik dacht ook toen ik die naald zag;moet dat echt in zijn armpje?pfff.

mejosje; we doen hier jarenlang met webcam contakten, zo erg er aan gewend geraakt dat ik soms niet eens merk dat ik in buitenland woon, ik drink mijn thee om de dag met mijn moeder in istanbul.hahaha. maar goed, goed van papa dat hij het kan. lekker genieten van de zon en etc.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize, wat sneu voor Tim, hopelijk voelt hij zich inmiddels iets beter.

Pasja, hopelijk voel jij je ook beter. Hoe is het met Jessey zijn oog?

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ AMS, oeps betrapt (idd een shopaholic)
    Fijn dat je grote vent goed gekeurd is, slim idd om de prikjes even uit te stellen.

@ Belize, nou Pat kleed ze eigenlijk nooit aan, maar denk ook niet dat het goed zou komen hoor.
    Als ik ga werken passen nu de omas nog op (per 1 maart niet meer) maar dan leg ik Lot dr kleertjes ook altijd klaar, Lisa is dan al aangekleed.

Nu we het toch over kelding hebben ik heb gister deze set binnen gekregen vind hem echt geweldig.
    Rokje/shirtje voor Lisa, Jurkje voor Lot, tas en een jurkje voor de pop :D

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

En nog even mn mooie meisje spammen.

20. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Och diddle, wat is het toch een moppie om te zien :)
    En wat een supersetjes! Zucht....toch gaan voor een 3e kindje? :D

Finn heeft nog geen last van de prikken....wel weer ontzettende uitslag/eczeem op zn buikje. Las dat dat ook een bijwerking van de prik kan zijn, maar hij had het al voor de prik. Wel veel minder...kan het miss door de prik erger geworden zijn?

Kijkt er nog iemand Wie is de Mol?

Deel Deze Pagina