Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Helemaal vergeten: pasja, sterkte en gecondoleerd. vreselijk altijd een overlijden binnen de familie. Beterschap ook voor de kleine.

Diddl: mooie meid hoor, ziet er helemaal niet uit als lichtgewicht. Mijn zoontje ziet er toch fijner uit. Prachtige setjes. Brutale vraag, maar ben je niet maandelijks honderden euros kwijt aan hun kleding of shop je goede koopjes?

Ik kijk nooit wie is de mol.

Belize, ik mis het hier ook maar ik lees echt elke dag even mee!!

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Wendy, jaaaa een 3e, doen doen doen :D
    Vervelend dat hij zo'n last van uitslag heeft.
    Ik kijk dat nooit eigenlijk.

@ Boordevol, moet wel zeggen dat ze hier net dr fruit en een hele fles thee ophad, dan zet dr buikje echt op dat trekt erna weer helemaal weg. Maar ik vind jou zoontje echt geen heel licht kindje, zit toch gewoon binnen de lijnen vd groeigrafiek?
    Moet je anders een beetje zoeken op dit forum, echt heeeeeel veel kindjes van 14 maanden en ongeveer 8 kilo. Zo licht als Lot ben ik ze alleen nog niet tegen gekomen.
    Kan je niet eens een foto laten zien?

Ben idd wel aardig wat geld kwijt aan kleertjes, ben niet zo goed in koopjes maar dit was niet zo heel duur hoor, dat jurkje is bv. 32.50
    maar ik vind het zoooo leuk, krijg ook altijd zoveel complimentjes hoe ze eruit zien, waar ik ook kom met ze :D

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ow wat lang haar al diddle... hier nog maar een enkel krulletje, maar niet echt iets wat op bestendig haar lijkt! Lijkt me ook leuk een speltje indoen :) Of een diadeem omdat het haar anders in haar ogen valt. En zeker dat wikkeljurkje voor lot, helemaal super!

Papa kan hier touwens ook best kleding uitzoeken. Toen ze echt nog heel klein was pakte hij gewoon het bovenste op de stapel. Ondertussen doet hij wel meer moeite gelukkig :) En hij verzorgt haar net zo goed. Dus heb niets te klagen.

Ik wil trouwens niet weten wat ik aan kleding uitgeef per maand (ik heb geen schulden, op een hypotheekschuld na, en ik kan ook niet rood staan en aan het einde van de maand staat er altijd nog iets op mijn bankrekening, dus iets doe ik goed ;))

Ik kijk alleen journaal, actualiteitenprogramma's en op zondag buitenhof...(ja sorry saaie doos hier) ben wel eens langs wie is de mol gezapt. Maar dat zou inhouden dat ik het echt moet gaan volgen & dat kan ik echt niet!

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Hmm,toch best prijzig als je de andere ook nog moet kleden. Maar voor het soort kleding absoluut niet duur. Ik zelf ben ook meestal minstens 40e kwijt aan setjes maar vind het ook erg leuk als ik leuke koopjes kan scoren in de sale. Vooral merkkleding is nu erg goedkoop ivm de normale prijzen. Meisjes zijn sowieso veel leuker te kleden met veel meer variaties dus zou dan denk ik veel meer kwijt zijn. Dan kom je altijd iets leuks tegen. Maar ik heb ook maar 1 kindje te kleden dus daar ben ik minder aan kwijt dan aan 2.

Foto helaas niet :(. Wil manlief echt absoluut niet en moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd huiverig ben met foto's en privé info op internet. Maar hij woog gister 8,8kg. Zal ongeveer 77cm zijn. Hij komt de laatste tijd meer aan. Het probleem hier is meer dat er een kindje in onze omgeving is van 3 maanden en 8,5 kg!!, een baby van 10 maanden en 8 kg, een kindje van 15 maanden en 10kg, een kindje van 10 maanden en 9 kg en ga zo maar door. Allemaal grote kindjes en daar steekt hij dan zo schril bij af.

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Ondanks de onderbrekingen 's nachts slaapt hij wel altijd snel weer in maar ik zag vandaag heel duidelijk een tandje zitten wat op doorkomen stond dus ik zei al morgen of overmorgen gaat die doorkomen dus dat wordt weer niks vannacht. En ja hoor, om half 9 sliep hij, 10 uur krijsend wakker, 5 minuten later sliep hij weer en vervolgens om half 12 wakker en huilen/gillen. Chamodent al 2 keer gegeven. Hij is nu wel rustig maar wakker. Als ik weet dat het tadnjes pijn is dan mag hij gewoon van de kamer af dus zijn vader zit nu met hem op schoot in de woonkamer. Straks misschien nog een zetpil in doen maar hij zal zo wel weer komen en dan na een voeding gelijk gaan slapen. Ik kan niet meer slapen maar lig nog lekker in bed, maar dat wordt me weer een nachtje. Gelukkig zag ik het dit keer wel aankomen.

6. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    @diddle prachtige foto weer :D
    @ams grote jongen zeg mooi hoor :)

Hier best een zware nacht gehad..zoontjelief word om de 4 uur wakker en wilde ook niet in zijn eigen bed slapen pffff :( snap er niks van soms denk ik wat doen we toch fout :(

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ik heb ook geen idee wat ik uitgeef aan kleding voor de kids. Moet zeggen dat ik weinig merkkleding koop, hier veel H&M, Hema etc. en vind eigenlijk altijd wel stoere leuke dingen. Papa houdt van capuchontruien, stoere spijkerbroeken en sportschoenen en mama vindt af en toe een blouse met spencer en ribbroekje toch ook wel leuk :D

Boordevol: hoe is de nacht gegaan?

Jeetje, ik mag echt in mn handjes knijpen met zo'n slaapkopje. Tuurlijk is hij wel eens wakker 's nachts, maar hij gaat niet huilen oid. Hij ligt beetje te murmelen en valt weer in slaap. Haha zal je zien dat het de komende nachten pet is...:p

Mejosje: haha saaie doos...jij kijkt weer wat ik niet kijk :)
    Volg verder trouwens weinig hoor, maar WIDM toch wel...

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier een nacht met hoge koorts en nog niet weg.
    heel ff n foto plaatsen.
    pfff.
    wat is lot toch schattig.en dat je ook voor de pop kleding hebt!voor jongens heb je echt weinig keuze qua kleding.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams; roze voor jongen,dat zou ik echt nooit doen. ik koop vr papa wel eens iets in roos. maar rood haar met roze of rode kleding is niet mijn smaak.

ik geef wel wat geld uit vr tim denk ik. maar niet zoveel merkkleding.ik koop wel alles in collecties van esprit. meeste merken pasten ook niet zo goed omdat tim een beetje dikkig was.ik zou wel timberland,pointer mini of airforce willen kopen qua merk maar veel te duur voor ons hellaas.

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ahhh kijk die Tim nou, zo lief en wat worden ze al wijs he!!
    Weer zo'n rotbacht, knuf voor jou!

Uitverkoop hou ik meestal niet zo van want alles wat ik leuk vind heb ik toch al gekocht ;)
    Maar hier idd ook geen schulden/lening (behalve Hypotheek) en we kunnen ook niet rood staan. Verder sparen we ook nog genoeg dus dan moet het kunnen toch.
    Ik ben wel ook echt vd merkkleertjes, maar ook omdat Hema/H&M enzo gewoon veels te breed is voor mijn meiden. Het gaat me echt niet om het merk want trek ze dus ook gewoon zelfgemaakte kleertjes aan ;)

@ Boordevol, hoe ging het vanacht??
    Snap het wel hoor wbt de foto, maar wel erg jammer!!
    Denk idd dat je voor meiden veel meer keuze hebt aan kleertjes.

@ Wrndy, lekker toch van die goede slapers, ik sta er nog altijd versteld van dat je Lot gewoon de hele avond/nacht niet hoort. En ook als ze wakker word is dat op dr gemak gaat ze eerst een beetje kletsen en zingen. Lisa niet die gaat gelijk huilen en roepen, altijd al geweest.

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    #671 AMS, 29 jan 2011
    Laatst bewerkt: 29 jan 2011
    Jeetje wat een hoop geschreven! Hoop dat ik alles heb kunnen onthouden om op te reageren...

Little Hoop, ja hier vraag ik me ook vaak af wat we fout doen, maar nu gaat het ineens weer een paar dagen een stuk beter, terwijl we niets anders doen.

Belize, zou idd ook geen roze of rood bij rood haar doen. Vind blauw en bruin tinten veel mooier bij rood haar. Enne leuke foto!

Diddle, super leuke setjes! Zoals gewoonlijk;). Ik wil ook een meisje, daar zijn zulke leuke dingen voor!
    Zag ook weer een superschattige foto van Lot op hyves met een kopje thee. Ze kan echt zo precies spelen, dat kan ons mannetje echt niet hoor..
    Hoe is het met je man? Houd hij het nog een beetje uit zonder zijn meiden? En jullie?

Boordevol, jammer van de foto maar snap het idd wel. Daarom heb ik ze ook alleen in mijn album voor jullie zichtbaar.
    Vind trouwens de kindjes in jullie omgeving vrij zwaar. Maar als jullie mannetje er gezond uit ziet en verder gewoon vrolijk is maakt het toch niet uit? Wat zegt het cb ervan? Hij eet wel gewoon goed toch?

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    oh ja boordevol, hier hielp de chamodent niets, paracetamol werkt veel beter. Misschien idd een zetpilletje geven (neem aan dat dat pcm is)..

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we moesten naar hap daarnet omdat tim boven 40g ging.dat was te hoog vr BMR reactie. hij heeft n keelontsteking, kreeg ab kuur. zo een ha in opleideing gehad, ik ben zo pissed off omdat ze me ook uitlegde dat ik hem op schoot of zo moest laten zitten als hij niet slaapt enzo. alsof ik niet weet hoe ik me kind moet troosten.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    het leek wel een huize huilende babies.er waren zoveel jonge kindjes en babies bij de hap allemaal hard aan het huilen. en veel mensen, gelukkig mochten wij zonder wachten meteen in.

15. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Jee wat is er veel geschreven zeg. Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen onthouden.

Eerst een egobericht. Ik heb dus een keelontsteking. Heb ook hoge koorts gehad dus ik zit nu aan de AB. Jessey zijn oog is weer normaal. Hij heeft zich dus gestoten tijdens zijn slaap denk ik.

Qua kleding weet ik niet hoeveel ik uitgeef. Dat verschilt per maand. Maar ik koop ook vooral bij de H&M en Hema. Daar heb je hele store kleding voor jongens (vind ik dan ;))

@Belize: Oh arme Tim. Keelontsteking. Ik weet nu hoe het voelt en het is verschrikkelijk. Helemaal voor zo een kleintje. Beterschap! En niet te druk maken om die arts in opleiding. Die heeft vast niet eens zelf een kind. Dus hij weet niet waar hij over praat.

@Little Hoop: Verschrikkelijk he van die wisselende nachten. Ik weet het soms ook niet.

@Diddl: Hoe gaat het met drie meiden alleen thuis? Kunnen jullie nog steeds skypen?

@Boordevol: Snap dat het een beetje automatisch gaat maar ik zou niet gaan vergelijken hoor. Zolang hij vrolijk is en alert zal alles toch wel goed zijn?

@Wendy: Heerlijk die slaapkopjes. We waren de gele week vrij en de hele week heeft Jessey uitgeslapen tot minstens negen uur 's ochtends vanaf zeven uur 's avonds. Wel af en toe wakker 's nachts maar meestal viel hij snel weer in slaap.

@AMS: Hoe is het weer bij jullie? Hier enorm koud.

Sorry als ik iemand vergeten ben....

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pfff, ik zie nu ook een hoektandpunt doorgekomen is bij onderkaak. dat was er echt niet gister. maar ellende is nog niet over. die hoektandjes duren langer dan andere tandjes nadat t puntje wel er uit is. en een kies staat ook onder zo n beetje open blaar. hij heeft dus alles tegelijk. lig nu TV te kijken, gelukkig hebben we TCM, 7brides 7brothers of zoiets, oud hollywood musical met dans enzo. ik volg de mol niet. eigenlijk kijk ik weinig nedTV.wel buitenhof en journal.meestal BBC's zijn aan, of MGM of TCM voor hele oude movies.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Vervelend pasja, hopelijk voel je je snel beter!

En arme Tim! Het zit niet mee voor hem he, en die hoektanden zijn idd heel vervelend.. Gelukkig hier alleen nog 4 kiezen te gaan..

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ AMS, wow alleen nog maar 4 kiezen, Lisa ook ;)
    Lot zit nogsteeds op 6 tandjes.
    Ja leuk he hoe goed ze kan spelen, dat vind ze ook echt leuk van die dingen samen met Lisa waarvan je zou dneken dat ze er eigenlijk nog te klein voor is maar vind ze hoogst interesant!
    Gaat goed hoor met Pat, lief dat je het vraagt. Wel heeeel oud gaar hotel dat is wel jammer. Veel en hard werken dus bijna geen tijd om ons te missen ;)
    Met ons gaat het ook lekker zn gangetje, meiden doen het prima zo gelukkig.

@ Pasja, we doen idd nog bijna elke avond skypen, maar is wel hele slechte verbinding, soms lukt het nieteens of valt vaak weg, je moet ook echt moeite doen om elkaar te verstaan.
    Beterschap voor jou!!!!
    Wel fijn dta jessy zn oog weer normaal is.

@ Belize, jeetje zeg Tim weer keelontsteking, arm ventje!
    En dan die rottanden nog!
    En wat een doos joh, idd heeft zelf waarschijnlijk nog nieteens kinderen.

19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Iedereen beterschap gewenst, de groterds en de kleintjes.

Hier dus een tandje door. Vandaag zichtbaar en voelbaar.

Had al zetpil gegeven maar nog erg slecht geslapen. Arm kereltje.

Meeste kleding koop ik bij Zara. Vind dat ze daar ook stoere kleding hebben. Ik koop zelden bij hema. Stap er gewoon niet snel binnen.

Tot gauw weer.

Oh ja, zware kindjes inderdaad maar daardoor steekt hij helemaal zo fragiel af. Maar ik ben blij met hoe hij is. Hij is de mooiste, liefste, leukste etc etc etc hahahaha (zeggen we allemaal toch).

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Beterschap! Keelonsteking en koortspatientjes verschrikkelijk!

Ik loop de hema niet uit zonder iets gekocht te hebben... hele slechte winkel voor mij! Zara en H&M loop ik ook graag binnen. En ik koop ook merkkleding, kleding via internet die gemaakt is door mensen die een internetwinkeltje hebben en ik maak sinds kort ook zelf kleding voor mijn meisje... laatste ben ik nog niet zo goed in, maar ben in de leer ;)

Hier voor de rest ook bezig met denk ik de laatste 2 kiezen. Veel poepbroeken (in de afgelopen 24u waren het er 5... niet tegen aan te werken bijna).

Ik ga even gezellig met mijn kleine meisje en de blokjes spelen :) prettige zondag!

Deel Deze Pagina