Leuk mejosje, zelf kleding maken! Vooral voor meisjes zijn er een hoop leuke stoffen en patronen te vinden.. Boordevol, gelukkig vinden we dat allemaal! Enne moeilijk (helemaal omdat mensen nl vaak commentaar hebben), maar zo lang je mannetje gezond is gewoon lekker genieten en niet vergelijken.. Snap wel hoor dat je het je aantrekt, hier hoor ik op dezelfde dag van mensen dat ons mannetje ondergewicht heeft en zo dik is. Ach zolang ik (en de ka) hem er gezond uit vind zien probeer ik me niets va anderen aan te trekken. Diddl, geloof dat Lisa dan redelijk op schema loopt qua tanden hoor, volgens de ka loopt ons mannetje ontzettend veel voor. Op de creche hebben de meesten nu zo'n 8 tanden..
Hahah heb ik vd wk nog zo lopen verkondigen dat ik bijna geen merkkleding koop voor de jongens....gister in een winkel geweest met zooooo veel korting dat ik een aantal dingetjes van O'Neill en Noppies niet kon laten hangen Beterschap Pasja!! Even weinig tijd om op iedereen te reageren...sorry!
Leuk wendy! O'neill zeker voor Sem? Heb het nog niet in zulke kleine maatjes kunnen vinden. En, hier een groot noppiesfan. Misschien niet heel goedkoop, maar zit mooi en blijft ook mooi na veel wassen..
O'Neill idd voor Sem. Heb het ook niet in kleine maatjes gezien ja...miss dat het begint bij 92?! Noppies voor Finn. Shirtje was voor de helft, broekje niet. Kon het niet laten hangen, vond het zooo leuk staan bij elkaar. Mt 86 gekocht...shirtje zit perfect en broekje heeft een flinke omslag Finn heeft afgelopen nacht bij mn schoonouders geslapen en was een paar keer wakker geworden door het hoesten. Hij had weinig honger en was wat hangerig. Benieuwd hoe hij dan zo thuis komt.... AMS: hoe gaan de nachtjes? Kijken jullie wel eens I didn't know I was pregnant op Discovery Travel & Living? Bizar hoor...zijn vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn (jaja ) en dat pas te weten komen als ze ant bevallen zijn. Kan t me echt niet voorstellen....ik was echt zooooo dik
nooit gezien maar klinkt erg interessant. Ik was juiste niet dik maar had echt zo'n ronde strakke buik waarbij je niet over 't hoofd kunt zien dat ik zwanger was. Wat ik nu wel beter begrijp s dat je de bewegingen v.d baby in 't begin kunt verwarren met je darmen. Nu voel k weleens m'n darmen en vind 't precies zo lijken als die plopjes in 't begin v.d zwangerschap. Leuk die kleding. Ik vind WE ook leuke kleding hebben maar begint ook pas bij 92.
Voel idd ok wel eens van die plopjes in mn buik die me doen herinneren aan de zwangerschap... Ik was niet super veel aangekomen, maar had echt een enorme buik. Zat ook 8 1/2 pond in
Heb het nooit gezien, maar had ook een meisje bij mij op school dat er pas na 5,5 maand achter kwam dat ze zwanger was (werd ook gewoon ongi), zag ook echt niets aan haar. Zodra ze het wist begon ze ineens enorm te groeien... Dus tja, kan ergens wel geloven dat het kan.. En de nachten gaan/gingen een stuk beter. Vannacht alleen 4 uur lang ontzettend onweer waar meneertje heel erg bang voor was (was ook heel erg dichtbij en in de bergen heb je nl een mooie echo). Hij heeft al die tijd bij mij in bed liggen huilen, heb hem daarna maar bij mij laten slapen..
nooit gezien, maar zag wel laatst een programma over tienerzwangerschappen. Ook dat kan ik me niet voorstellen... ik wist altijd wel dat ik kinderen (jaja, zelfs kinderen... ow maar nog een keer de ellende doorstaan, neeeeeee... waarom kunnen mannen niet zwanger worden en voornamelijk de bevalling doorstaan?) wilde, maar ook dat ik ze niet voor mijn 25e wilde! Sissy boy heeft ook leuke kinderkleing! Alleen beginnen ze pas met 4 jaar. Pfff dat is nog lang wachten. Hier trouwens nog steeds maatje 80, maar koop alles in 86... groeit ze er maar een beetje in. Voor de rest geen bijzonderheden. Vandaag kdv gehad, dus ze slaapt echt als een roosje. Wens ik alle mama's toe. Hoop dat er weer een paar goede nachten tussen hebben gezeten voor jullie!
Pfff tienermoeder...kan me nu gewoon niet voorstellen dat ik dan bv al een puber rond zou hebben lopen Als mannen een zwangerschap en bevalling moeten doorstaan dan zouden er denk ik veel gezinnen zijn met maar 1 kind hihi... Finn hoest weer als een zeehondje en zat net van voor tot achter helemaal onder de poep...tandje komt er weer aan denk. Verder zit zn buikje nog steeds helemaal onder de uitslag en nu ook krassen/striemen van het harde krabben. Morgen of woensdag maar even de ha bellen denk.
zus van vriendin wist niet totdat ze beviel!!!!geen tiener of zo. in eens buikpijn, en ze gaat naar haar kamer, op bed liggen, een paar heftige krampen en zo gaat haar moeder ff kijken hoe het met haar was, ze loopt de kamer binnen, zo bloed op t bed en een baby...ook mijn vriendin dus er bij. ze waren echt zo enorm verbaasd. HA gebeld en snel naar de winkels met een buurvrouw of zo voor babyuitzet.niet te geloven he?
tim is ietsje beter vandaag. maar hij had net weer 39,2 koorts. pfff. en hij heeft 2de hoektand door. eergister de eerste was door. arme finn, het jeukt denk ik heel erg. we gebruiken koelzalf van HA. ams, bang voor dondere enzo?pfff. hoop het beter weer wordt vannacht. maar het klinkt eigenlijk erg mooi met bergen en echo.
@Belize: Arme Tim, die tanden en kiezen die doorkomen zijn wel een ellende he? @Diddl: Balen zeg dat hij in zo een hotel zit. Niet echt ontspannen na een harde dag werken. Ook jammer dat de skype verbinding niet optimaal is. Missen de meiden hem al heel erg? Of zijn ze redelijk tevreden met mama? @Mejosje: Zelf kleren maken! Goed hoor. Lijkt me enorm leuk om te doen. @Wendy: Ik ken dat programma ook niet inderdaad. Maar heb er wel eens verhalen over gezien. Kan me er bijna niks van voorstellen. Maar mijn schoonmoeder kwam er ook pas na 4,5 maand achter dat ze zwanger was en toen pas werd ze misselijk en ging haar buik groeien. Arme Finn, zo zielig dat hoesten. Beterschap! @AMS: Ach arm jochie, helemaal bang van het onweer. Gelukkig lag hij lekker veilig bij mama. @Boordevol: Ja WE heeft ook leuke kleding. Nog even wachten helaas.
Nou belize, vond het niet zo mooi hoor! ben normaal helemaal niet bang voor onweer, maar het ging nu zo hard en lang te keer dat ik het zelf ook niet leuk meer vond.... beterschap voor de zieke kindjes...
ams:had ik het eerder genoemd?ik weet het niet meer.maar hier hielp ook met slapen vooral: minder vaak in bad.hij ging vanaf 4 maanden oud elke dag in bad.lekker ontspanen, hij vond het erg lekker in bad dus dat deed ik. omdat hij droge huid kreeg met 11 maanden, begon ik toen minder in bad vanaf 11,5 maand oud. hij gaat nu 2-3 keer in bad per week. ik weet niet hoe vaak de andere kindjes in bad gaan, maar hier werkt het goed zo.ook minder vaak verkouden en hoesten.
tim was om 7uur wakker, geen koorts gelukkig. medicijn er in, zetpil, flesje, hij ging zo weer slapen en hij slaapt nog steeds. erg moe volgens mij. diddle: ja, in zo een slechte hotel kamer voel je vaak ook eenzaamheid, he. ik hoop hij niet teveel heimwee krijgt.
wendyas op meid met merk kleding, hahahaha, volgens mij begint het precies op deze manier net als elke verslaving!
Belize, meestal gaat hij 's ochtends mee onder de douche. Tenzij hij 's avonds erg vies is.. Is nl altijd lastig 's avonds, als ik hem voor het eten in bad doe, is hij zo ontspannen dat hij niet meer eet en als ik hem daarna in bad doe komt de helft van zijn eten er vaak weer uit (hij speelt altijd zo wild in bad).. Even een vraagje mbt kleurencombi; wat zouden jullie op een lila/wit geruite short doen? Ik denk nl wit, maar vorige zomer bleek dit toch niet zo'n hele praktische kleur.. Iemand suggesties (vind lila erop denk ik wat meisjesachtig worden, anders kon dat nl ook prima)?
@ Mejosje, leuk zeg zelf kleding maken, ik kan dat dus echt niet helaas. geen 2e voor jullie dus? @ Wendy, leuk noppies! Hier ook altijd veel van. Ik ken dat programma ook niet, maar ook in mijn omgeving is het weleens gebeurt dat ze er pas tijdens de bevalling achterkwam, kan je je echt niet voorstellen he! Arme Finn!! @ AMS, fijn dat de nachten beter gingen, alleen nu weer die onweer kan me voorstellen dat het extra klinkt bij jullie. Ik zou dan toch voor lila gaan denk ik of grijs. of zit er ook een klein beetje zwart/bruin/grijs in de broek? @ Belize, weer zo'n koorts joh, schiet echt niet op he! @ Pasja, nou ze lijken hem eigenlijk niet echt te missen (klinkt dit heel erg ) Ze hebben sowieso genoeg aan hun mama, die staat altijd voor ze klaar Ach hij vind het ook niet zo heel erg zo'n hotel, ze werken minimaal 12 uur per dag dan eten en dan slapen. Veel meer is er daar toch niet. maar ik zou gelijk het vliegtuig terug gepakt hebben zei ie Mijn meiden gaan per 1 maart 2 dagen in de week naar het KDV. Vandaag wezen kijken, was erg leuk! Ben zo benieuwd hoe ze het gaan vinden, vaaf volgende week mogen ze wennen.