vanaf vandaag klimt hij zonder iets op de bank.pfff.hij heeft r een half uur lang hysterisch werk van gemaakt.helemaal als gek bezweet was hij,via zijn stoel wilde hij express niet, maar lachen zeg toen het wel gelukt was. zo; hij was erg druk vandaag. slaapt ook erg licht nu.we mogen geen geluid of zo maken,zijn kamer in en uit lopen zoals gewoonlijk kan echt niet meer.
Belize, hier kunnen we idd ook zijn kamer niet in en uitlopen en ook in de keuken (ivm contactgeluid) moeten we uitkijken.. En knap hoor dat hij zelf op de bank kan komen! Af gaat hier goed, maar op is echt nog te hoog voor hem.. Pasja, werkt hier ook niet meer zo goed als hiervoor. Maar heb nog geen betere manier gevonden..
Wat een rust hier dames! Hopelijk omdat jullie allemaal leuke dingen aan het doen zijn... Hier eigenlijk geen nieuwtjes...
Inderdaad erg rustig hier. Druk aan het werk en 's avonds ben ik vooral erg moe. Ik snak naar de zon. Hier ook geen nieuwtjes...
Ohhh zon, dat lijkt me nou heerlijk zeg! Met een graadje of 35 erbij Mijn meiden zijn gister op het KDV wezen wennen en het ging echt heel goed. Lot moest wel huilen toen ik wegging maar later niet meer en toen ik dr kwam halen zat ze ook heel lief in een kinderstoel te wachten. Ze hebben dr dus niet heel de tijd op schoot moeten houden ofzo. Ik = blij! Nu volgende week nog 2x wennen, laatste x ook met slapen dat zal nog wel wat worden, maar goed zien we dan wel weer..
Wat een enorm fijn gevoel moet dat zijn dat het goed is gegaan Diddl. Het is inderdaad vervelend als je kind huilt als je weggaat. Jessey doet dat ook. Maar zodra ze je niet meer zien is het meestal over. Spannend volgende week met slapen. Net even buiten geweest in de pauze. Even in het zonnetje gezeten. Heerlijk!!
wat goed diddle!slapen zou ook goed gaan denk ik.en hoe ging het bij jou?ik moest bijna echt instorten van verdriet op de eerste dag kdv.
ik heb een hele rare vraag aan jullie: waar is jullie navel? je taille is midden punt van de afstand tussen heupbeentjes en de laatste rib leerde ik vandaag en zo staat normaal gesproken navel hoger dan de heup benen.(zo kijken ze of je buikvet heb, wat niet gezond is om te hebben) staan jullie navel onder, gelijk of boven van het eind punt van heup benen aan de zij kanten zeg maar? ik ben hier heel erg beniuwd naar,kunnen jullie ff kijken?please!!!!
Belize: kheb net even gekeken haha...maar mijn navel ligt een flink stuk hoger dan mn heupen. Heb zelf wel aardig wat buikvet, maar hangt niet naar beneden zeg maar Fijn diddle dat het allemaal goed ging opt kdv. Toch wel weer een geruststelling voor jezelf! Vond je het moeilijk om je kids daar achter te laten? Als Finn slaapt ga ik gerust de bovenverdieping stofzuigen hoor. Soms ook nog wel eens kleertjes in zn kast leggen etc. Net even heerlijk met de beide mannen in de speeltuin gezeten. Finn vind de glijbaan helemaal het einde. Hierbij nog een fotootje van onze punker....
diddl, wat fijn dat het goed is gegaan! Belize, hier mijn navel een flink stuk boven mijn heupbeenderen. Denk ongeveer tussen laagste rib en heupbeen. Hier ook een behoorlijk buikje, maar heb nu iig het excuus dat ik een kind heb .
@ Belize, met mij ging het best goed hoor! Al was het wel heeeel raar om 2 uur zonder mn meiden te zijn, is nog nooit gebeurd behalve als ik aan het werk ben. Maar weet je, ik heb hier zooooo naar uitgekeken dus dat scheelt ook wel denk ik. Mijn navel ligt lager? Ik kan bij beide echt niet hun slaapkamer inlopen als ze slapen hoor, dan zijn ze gelijk wakker. Zelfs de gang beneden zuig ik niet als Lot smiddags slaapt. @ Wendy, wat een super mooie foto!!
dietiste was enorm verbaasd over dat mijn navel lager is dan heup beenderen. ze meette eerst onder navel de buik voor buikvet, het liefst moet het niet dikker zijn dan 88cm.(omdat ik daar ben om aan te komen,moest ze checken of het qua buikvet gezond is om dikker te worden-slanke mensen kunnen ook buikvet hebben zei ze- ze kwam met 87cm.tja, 'daar is mijn taille niet' zei ik en ze moest dan checken via 'heup en rip' en toe zag ze ineens dat mijn heup boven mijn navel is. ze heeft nooit zo iemand gezien, ze vroeg dan waar ik vandaan kom of zo, omdat dit lichaamsbouw niet europees is. ik denk niet dat het zo weinig voorkomt hoor, maar nu ik het weet wilde ik weten hoe het bij anderen zit. navel starreen fftjes! taille meet je dus onder navel maar je navel moet wel correct zitten. midden de afstand tussen rib en heup is je midden!
@Belize: Meet je het zittend of staand want dat is wel een verschil. Als ik sta zit mijn navel tussen mijn heupbeen en laatste rib. Mijn taille meet ik op of iets boven mijn navel denk ik wangt daar is het smalste stuk. Maar dat is dus niet goed? @Wendy: Wat een leuke foto. Echt een stoere bink. Leuk om samen met ze naar de speeltuin te gaan. Gaat Finn dan alleen van de glijbaan? @Diddl: ik kan ook niet zomaar zijn slaapkamer inlopen hoor. Hij slaapt zo licht. Ik heb zelfs het raam boven zijn deur afgeplakt zodat hij niet wakker wordt als wij het licht in de badkamer aan doen om onze tanden te poetsen 's avonds. Jessey gilt de laatste tijd veel. Ik weet niet waarom maar dat kan tijdens het aankleden of tijdens het eten zijn. Ik weet eigenlijk niet wat beter is, negeren of juist zeggen dat dat niet mag. Wat denken jullie?
Pasja, hier ook veel gillen. Denk dat het aandacht vragen is en probeer het te nergeren, alleen als we in de supermarkt zijn ofzo vind ik het moeilijk er niets van te zeggen. Heb eigenlijk het idee dat geen van beide eigenlijk werkt.. Zal wel weer een fase zijn.. Hier is trouwens ook de nee fase begonnen. Hij zegt het nog niet in geen van de talen, maar schud bij alles nee..
Nou fijn dat Jessey niet de enige is. Dan zal het inderdaad een fase zijn. Misschien frustratie dat ze nog niet kunnen zeggen wat ze willen. Alleen wijzen natuurlijk. Hier ook heel veel nee schudden. haha
Hier wordt ook veel gegild en heb inderdaad het gevoel dat het frustatie is doordat hij zich niet kan uitdrukken. MEestal negeer ik het want er iets over zeggen helpt toch niet.
pasja; omdat je navel keurig in het midden zit dan meet je het correct. ik moet dus eerst kijken waar rib en heup eindigen en daar midden meten. grappig zeg dat mijn navel zo laag zit.maar dat verklaart denk ik waarom tim zo bekneld was in mijn buik. was weinig ruimte waarschijnlijk. en staand natuurlijk. niet zittend hahahah. gister en eergister kom ik weer zijn kamer in en uit. ik vind het erg aangenaam om hem te zien slapen. zo lief. maar hij is weer steeds wakker om 5uur. flesje dan doorslapen tot bijna 8uur. hij was ook ff moeilijk op t kdv hoorde ik.hij zat met ladenkast te spelen en op een gegeven moment vond de leister dat t genoeg was geweest, maar hij stopte niet en dan bij 2de keer iets harder gezegd 'nu is het genoeg geweeeesst,' hij ging dan zich op de vloer gooien hard huilen enzo. dat kennen ze niet van hem...ik denk toch een sprong. en ik zag de derde hoektand bijna doorkomt. hij heeft steeds maar n kies.
pasja; ook niet verboven of zo. eigenlijk iets onder je navel moet je meten voor buikvet. boven navel is inderdaad smaller zei ze, maar dat heeft alle vrouwen.