@belize: navel is als ik sta in het midden van heup en onderste rib. (heb ik dan veel buikvet? Heb wel een aardig buikje vind ik) Hier af en toe ook gegil. Ik reageer meestal wel met een opmerking "zo reageren we niet" "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" of "zo gaan we niet met elkaar om". Het is hier voornamelijk als ze haar zin niet krijgt. Meestal is het na een opmerking ook wel goed en anders dan zet ik haar even ergens anders neer, zodat ze weer door iets anders afgeleid kan worden. Gegil in de box negeer ik trouwens. Soms houdt het aan, maar meestal gaat ze gewoon lief spelen. Vanavond probeerde ze zelf de luier om te doen. Hahaha... het was zo grappig om te zien. Een beetje onder haar kont proppen. Hilarisch. Voor de rest wil ze haar schoenen het liefst constant aan. Kennelijk lopen ze lekker En als ik een elastiekje in mijn haar doe, dan wil ze dat ook... maar ja nog geen haar waar eentje in kan! (Bij Finn daarentegen zou het prima kunnen... lieve kleine punker!) Ze heeft gister voor het eerst een hapje pizza gehad. En lekker dat ze het vond. Ze had echter al haar hap gehad, dus echt veel pizza kon ze niet meer op.
nee joh mejos; dan kun je onder je navel meten als de omvang daar kleiner is dan 88cm dan is het gezond. ik weet eigenlijk niet wat je dan moet doen als je boven 88cm uitkomt. maar weet wel dat je dan niet moeten willen aan komen zoals ik nu wil.je moet dan ervoor zorgen dat je meer spieren bouwt en geen vette dieet dus om aan te komen.
Belize, weet je zeker dat je onder je navel moet meten en niet gewoon bij het dunste gedeelte. Dus tussen je heupbeen en onderste rib. Dit vond ik op internet: ' Meet je middelomtrek Je kunt je buikomvang eenvoudig meten. De middelomtrek wordt gemeten op het smalste deel van het middel tussen de onderste rib en de bovenkant van het heupbeen, net nadat je hebt uitgeademd.' Als ik onder mijn navel meet ben ik ook 90 cm maar als ik op het dunste gedeelte meet is het daar 75 cm. mmm, nu weet ik niet of ik nog een stukje chocola kan nemen
Mooie foto's diddl! Begin nu ook benieuwd te worden, zo ook maar eens meten... Mejosje, hier ook een groot pizzafan in huis (nou ja, eigenlijk 3)..
oh ja, hier vandaag een eerste stapje los gezet 1 x op de creche en 1 x thuis. Wel wat aarzelend, maar het begin is er..
pasja, wat doe je dan?hoeveel onder je navel meet je? je navel zit zoals je zei midden tussen die afstand?dan meteen daaronder moet je meten. het kan ni zo zijn dat precies midden 75cm is net daaronder 90cm.kijk je buik en je midden(dus je taille) zijn 2 verschillende dingen! ik denk:blijf aan je chocolaas hoor. dat verbrandt je juist erg snel. wordt dus geen vet! diddle ik weet het, maar we zijn in minderheid met navelstaand! mooie fotos zeg, was weer lang geleden diddle!ze groeien zo mooi!
Ow wat super van de eerste stapjes! Zo leuk... eerste stapjes los dan gaat het snel. Hier binnen een week het hele huis door (niet een heel groot huis, dus dat is wel zo gedaan) en ze kan er geen genoeg van krijgen. Superfoto's diddle! Taille is hier 80... (ow denkt terug aan vroeger... 93-63-93... nu 109-80-103 hmmmmm....)
mejosje:je borsten groter dan billen nu na de zwangerschap?ja laat ons nu niet nostalgisch worden over de maatjes en schoonheid(maar je had dus de ideale vrouw maat)
ja, gaat heel hard, vandaag al 2 meter los! Wat leuk dat Kiek het zo leuk vind het hele huis door te gaan.. ons mannetje vind traplopen zo leuk (wel met een handje nl), ligt vaak helemaal dubbel als hij de trap op mag.
@ AMS, ohja ohja??? Dat is toch geen "ohja-ding" Super leuk toch!!!! @ Belize, ik ben niet zo blij met die tandjes van Lot, ben bang dat er zo'n spleet blijft
AMS: super zeg dat het lopen zo goed gaat. Hier wandelt meneer al weeeeeken over van de ene kant naar andere kant van de kamer, maar dat doet hij alleen als wij hem los neerzetten. Hier is het dus geen gevalletje van een paar dagen... Diddle: leuke foto's! Zag ook dat het begin er is van het optrekken. Steunt ze al een beetje op haar beentjes? Super hoor..... Als Finn nu wil gaan slapen kruipt hij naar de deur en gaat er tegenaan slaan en hard uh-en... Kruip lekker m'n bedje in...
AMS: al jaren hoor dat mijn bortsen groter zijn dan mijn billen. Sinds mijn studententijd zijn maten langzaamaan veranderd. Ach ja, zit er ook wel een beetje in, onregelmatig leven en veel drinken. Wel gezond eten trouwens... zwangerschap heb ik geen extra kilo's van overgehouden. Die had ik dus al voor die tijd Gaan jullie nog leuke dingen doen? Prettig weekend allemaal!