@ Wendy, als je dr neerzet houdt ze het steeds beter vol om even op dr beentje te steunen. Maar het ziet er nog wel een beetje raar uit hoe ze ze neerzet, maar dat komt denk ik omdat ze er eigenlijk nog niet helemaal aan toe is. Die Finn, slimmerd!!! @ Belize, knap hoor!!
diddle;ja, je had het eerder ook over haar tandjes had.maar dat is op de fotos tot nu toe niet echt te zien.tenminste, ik zie het niet.
a-ja, nu zie ik het inderdaad.maar jaaa, wat is ze toch schattig diddle!tim slaapt nu,ik zal straks ff kijken hoe het bij hem is.
Ik wil ook staartjes etc kunnen maken jaloers!!!!! Maar goed staat tegenover dat hier de mond al vol standen is... en die krullebol komt vanzelf vol toch?
@AMS: Wat goed dat hij losloopt. Je zal zien dat hij straks alleen maar loopt. Gaat zo ontzettend snel als ze het eenmaal doorhebben. @Mejosje: Wow, wat had jij een perfecte maten dan zeg. Fijn dat je borsten groter zijn dan je billen. Ik wou dat ik dat kon zeggen... @Diddl: Kan het niet zo zijn dat als ze tandjes gaat wisselen dat ze dan geen spleet meer heeft? @Wendy: Haha die Finn. Zo weet je wel dat hij moe is en wil gaan slapen. FF weer een adviesvraagje. Jessey bonkt de laatste tijd enorm hard met zijn hoofd op de grond als hij iets niet mag of zijn zin niet krijgt. Ik negeerde het maar hij heeft nu een hele blauwe plek op zijn voorhoofd. Dat vind ik ook zo zielig. Enig idee hoe ik hier mee om moet gaan? Hij heeft ook al de hele week de diarree. Maar ook dat stopt maar niet.
Met nadruk op had... maar ik deed vroeger ook aan sport, dat gaat ook niet meer gebeuren Hier was in het begin ook een spleet, maar nu ze meer tanden heeft is deze grotendeels verdwenen. Bonken op de grond... aangeven dat dit niet een gewenste reactie is en iets van straf geven door op te pakken en in een hoek te zetten? Lopen/kruipen ze wel meteen weer bij vandaan, maar het is misschien voldoende om aan te geven dat de reactie niet gewaardeerd wordt? Geen idee dus eigenlijk
@ Pasja, ik hoop het voor dr! Lastig met dat hoofdbonken, Lisa heeft dat ook heel erg gedaan en ik kreeg het er niet uit eerlijk gezegd. Is pas over gegaan toen ze eenmaal goed kon praten. @ Mejosje, je hier zelfs al knotjes, ze krijgt echt al lang haar!
Pasja, heel vervelend maar denk dat je er weinig aan kan doen.. tenminste hier geen echte tips.. Hier heeft hij vandaag zo hard zitten bonken dat hij zijn tand door zijn lips heeft (en nl toch stug doorgaan).. Diarree, kan er misschien een kies door komen? Daar hebben we hier ook diarree bij gehad... Mejosje, hier ook weinig haar hoor, komt idd vanzelf. Diddl, wat een leuke foto van Lot! En heb je trouwens al iets van het ziekenhuis gehoord? wendy, hier ook niet meer gelopen, maar de keren dat hij het deed idd ook als we hem los neerzetten..Wel goed van Finn!
diddle; heb fotos van tim gekeken, met 1 jaar oud heeft hij ook afstand hoor(7maanden oud kreeg hij zijn boven tandjes). waarschijnlijk is nu weg omdat hij hoektandjes heeft?
@ Belize, pff jij geeft me hoop! Lot heeft nog geen hoektandjes dus hopelijk trekt het dan gewoon bij. @ AMS, we moeten 7 maart terug naar de Kinderarts en 21 mei () naar de neuroloog. Maar ze wordt echt sterk de laatste weken, ze gaat nu steeds op dr knieetjes zitten. Binnenkort staat ze ineens, ik weet het zeker!
Wat goed dat ze op haar knietjes kan zitten diddl, volgensmij is daar best veel kracht voor nodig.. Ze zal vast binnenkort gaan staan! Waar gaat de neuroloog eigenlijk naar kijken?
Oh ja, over de tandjes, dacht dat dat normaal was en elk kind dat tandjes krijgt dat heeft. Ga er vanuit dat het gewoon later mooi aansluit..
@ AMS, of er ook een zenuw klem zit, maar dat geloof ik zelf eigenlijk niet. Je ziet het idd vaker bij kleine kindjes maar bij Lot is het wel een hele erge spleet. Poeh volgens mij zijn we hier ook weer in een sprong beland. Ze is al 3 dagen alleen maa aan het huilen. Alleen bij mama zitten is goed maarja dat gaat nou eenmaal niet heel de dag.. Slaapt ook maar 20 minuten op een dag en vancht kon ze ook al niet slapen.
Hier ook een spleet tussen z'n voortanden. Heb er geprobeerd een foto van te maken, maar hij wilde niet meewerken Miss dat als de hoektanden goed door zijn dat het dicht gaat?! Maak me er nog geen zorgen over eigenlijk. Diddl: nou laat die sprong dan maar snel voorbij zijn. Balen! Pasja: diarree al over? Hoofdbonken heb ik geen ervaring mee. Finn doet het gelukkig (nog?!) niet. Miss helpt t wat Mejosje zei...straf geven. Eten en drinken is hier nu echt een drama. Als meneer niet meer wil krijg ik er met geen mogelijkheid meer wat in. Dan maar niet! De fles 's ochtends gaat er altijd wel in gelukkig. Verder is hij opt moment echt een lieverd. Hobbelt met alles mee, z'n broer sjouwt 'm de hele kamer door en hij kan zich heel de dag vermaken met van alles en nog wat. Geniet er zeker van, want t kan zo maar weer anders zijn...
Zo we hebben vandaag de eerste wenuren gehad bij het nieuwe kdv. Vrijdag nog een keer en dan volgende week voor het echt! Huilen, huilen... eerst zaten we nog even op de bank voor intake gesprek en daarna hebben we haar dus gelaten. Zodra ze door had dat we niet meer op de bank zaten, begon ze me toch te huilen zeiden ze. En ze wilde niet eten. Ze moest gewoon bijkomen toen ik haar ophaalde met dikke snikken. Mijn hart was gebroken. Ik hoop dat dit snel beter gaat! Ik zou met de spleet echt even afwachten met zorgen maken tot het gebitje iets meer compleet is. En anders is het toch een van de 7 schoonheden? Kiek heeft ook nog steeds een heel klein spleetje en haar gebit is ongeveer compleet. Wat super dat Lot trouwens op haar knietjes kan zitten. Dit is al een hele stap naar het staan! En lopen hoeven ze pas te kunnen volgens mij bij 24 maanden... en aangezien we net de eerste verjaardag hebben gehad, mag ze nog wel even aanklooien!
lot gaat binnekort gaan staan denk ik!want ze is nu ook met sprong, het was hier ook heel erg net voor het staan.