@Belize: Hoofdbeschermer is wel een goed idee idd. Thanks. @Diddl: Fijn inderdaad dat hij nu weer thuis is. Erg he die ontstoken ogen. Jessey heeft het nu ook weer. Komt er bij Lisa alleen prut uit of ook dik en gezwollen? Fijn gevoel dat het goed is gegaan. Zo kan je ze met een gerust hart voortaan brengen. Ik zal wat foto's van die sessie in mijn fotoalbum zetten.
Alleen prut, maar wel heeeel veel. Ze heeft er ook geen last van zegt ze. Morgen maar naar de HA met dr. Ik ga gelijk in je album spieken!
Mooi dat het zo goed is gegaan diddle! Update: Hier is het ook redelijk gegaan. Ze was 's morgens nog een beetje huilerig, maar 's middags na een slaapje heeft ze heerlijk zitten spelen. En ze heeft goed haar warme hap gegeten. (voorheen kreeg ze tussen de middag brood, nu warm dus). Ik denk dat het zo langzamerhand wel goed gaat komen.
@ Pasja, Ja gek he, ik dacht ook al? @ Mejosje, fijn dat je nu het gevoel hebt dat het wel goed gaat komen. Bij jullie al een warme hap smiddags? Hier niet, maar wat een eten krijgen ze daar zeg, elke dag wel volop lekkers. Daar gaat mn gezonde etensstijl
Kom weer effe spammen hoor.... Morgen gaan we een weekendje weg dus zal zondag pas weer bij kunnen kletsen denk. Alvast allemaal een fijn weekend!!!
Vinden jullie t nou ook moeilijker worden om leuke foto's te maken van jullie kids?! Finn zit echt geen seconde stil....
Enorm leuke foto's weer van je kanjers Wendy!! Hier ook eentje die geen seconde stil kan zitten. Geniet van je weekendje weg!
Mooie foto's pasja en wendy! Veel plezier wendy! Mejosje, fijn dat het goed is gegaan! Diddl, naar dat Lisa ook last heeft van d'r oog.. Wat krijgen je meiden dan op het kdv? Echt ongezond? Hier krijgen ze of bescuitjes of fruit.
Chips, knakworsten, poffertjes, taart.. Dat krijgen ze thuis uiteraard ook allemaal wel, maar eigenlijk alleen met verjaardagen of een x chippies op zondag. Daar is het volgens mij zowat standaard Maar goed, ze hebben het er super naar hun zin. Lisa zegt al dat ze lekker gaat eten als ze naar het KDV moet
een keer knakworstjes of poffertjes snap ik, maar chips en taart? Idd bij verjaardag oid, maar vind het wel raar dat een kdv dat geeft eigenlijk..
Een keer snap ik ook, maar ze zijn nu met wennen erbij pas 5 x geweest en hebben alles al op Maar ach, als dat alles is zullen we maar denken... Al geef ik ze die chippies liever zelf om ze eens te verwennen.
joh! Dat krijgen ze bij mijn kdv echt niet... Bij de vorige kregen ze aan het eind van de dag een volkorenbiscuit met een beetje sap. (voor de rest een rijstwafel, boterham, fruit, qua drinken melk en water en sap) Nieuwe kdv fruit met water, warme hap met melk denk ik, evt rijstwafel tussendoor als ze honger hebben en nog geen tijd voor brood met sap is. Eigenlijk helemaal niet verwennen dus... (en ze had thuis nog best wel zin in iets te eten, dus ze heeft nog een hapje meegegeten van het eten dat ik aan het maken was en daarna lekker yoghurt). Mijn kleine meid heeft het er nog wel moeilijk mee hoor. Ze speelt ook wel, maar ze kan ineens spontaan zonder aanleiding op het kdv gaan huilen. Soms ook als teveel nieuwe kinderen om haar heen zitten. Het is natuurlijk ook echt vreemd voor d'r, al denk ik echt wel dat het goed komt. Ze mist denk ik wel haar twee dikke vriendinnen van het andere kdv. Die waren echt onafscheidelijk met elkaar. Mooie foto's btw wendy & pasja... ow die met de stoel om op te vreten We maken de laatste tijd ook minder foto's omdat het gewoon lastig is om een juiste te maken. Jammer... want ik vind deze leeftijd wel echt leuk! Gister in bad... "en het hondje doet..." & Kiek zei: "boef" Ik was helemaal vertederd
@Diddl: Haha die Lisa. Verheugd zich helemaal op het eten bij het KDV. Nou bij ons krijgt hij ook wel lekkers hoor. Soms halen de leidsters patat voor hun lunch en dan krijgt hij ook een patatje. En soms een lekker chocoladekoekje. Moet zeggen dat dat vooral bij de babygroep was. Daar werden ze echt verwend. Nu denk ik minder omdat daar veel meer kinderen zijn die alles kunnen eten en die hebben meer structuur op een dag. Chips en taart vind ik inderdaad wel een beetje raar. Maar was het niet gewoon een drukke periode met veel verjaardagen ofzo? @Mejosje: Ach arme meid. Zielig dat ze uit het niets kan huilen. Misschien mist ze haar vriendinnetje dan. En wat schattig die reactie in bad. Zo leuk he die interactie die er nu is en meer en meer gaat komen.
Sorry ons mannetje is al vergeven, zijn vriendinnetje is afgelopen oktober geboren en hij is helemaal verliefd...
hahaha!!! Ja voldoende boys! Ben wel benieuwd waar mijn schatje op een gegeven moment mee thuiskomt... als ze een beetje op mama lijkt, oei!!! (papa is goed uitgekozen hoor... maar tienerjaren) Gelukkig zijn ze nog geen 16