Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Pfff, nee daar moet ik toch nog ff niet aan denken hoor!
    Het gaat al zo hard!!

Misschien idd nu toevallig zoveel met eten, kan best.

Kiek zal dr vriendinnetjes dan idd wel missen, arm meisje!
    Lot moet ook nog echt wel wennen uiteraard, ze wil bv. niet op de grond spelen (leidsters schrokken zich rot toen ze zich gelijk voorover gooide en ging krijsen ;)) Ze zit het liefste heel de dag in de kinderstoel een beetje te observeren wat de rest doet. Ze hebben daar ook zo'n loopstoeltje en daar zit ze ook soms in.

Lisa heeft al een vriendinnetje, had ze op de PSZ niet, dus wel erg leuk!!

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat leuk dat Lisa een vriendinnetje heeft, krijgt ze nu ook echt de leeftijd voor he..

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, ze had er wel al hoor, thuis en op de gym maar daar dus ook gelijk vind ik wel erg fijn voor dr.

Morgen weer met Lot naar het ziekenhuis, spannend!

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    succes en sterkte vandaag Diddl! Hopelijk allemaal positief nieuws..

Zeker fijn dat ze daar een vriendinnetje heeft, is toch anders als dat je samen met mama met een vriendinnetje bent denk ik..
    Is Lot ook al een beetje gewend inmiddels?

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.183
    4.325
    113
    Diddl, veel succes vandaag. Laat ons weten hoe het is gegaan! Sterkte.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Sterkte diddle!

Vraagje tussendoor, hebben jullie enig idee hoeveel melk onze klein opdonders nog zouden moeten hebben? Hier krijgt ze een beker melk bij het ontbijt en wat yoghurt na het eten, maar zou dat voldoende zijn?

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    in belgie 500 in ned 300cc.
    hier 500+yogurt en kaas op boterham.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Diddl: Hoe is het gegaan?

@Mejosje: Hier krijgt Jessey 200 ml melk 's ochtends en 's avonds een danontje. Ik dacht eigenlijk dat dat wel genoeg was maar nu begin ik te twijfelen.

Drinken jullie kinderen allemaal al uit een beker? Hier echt niet hoor. Af en toe wat slokjes als ik de beker vasthoudt maar 's ochtends nog een fles en voor de rest een tuitbeker of rietjesbeker.

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ze wil wel uit een beker drinken en oefenen doen we dan dus ook wel... maar ze kan het nog niet zelf. Tuitbeker is het hier dus nog! Flessen heb ik opgeborgen dat is echt ten einde die tijd... wel jammer, ik mis haar wel echt tegen me aan 's morgens rustig een flesje opdrinken. Was altijd wel rustig wakker worden. Nu moet ik echt ontbijt maken... :( voelt heel dubbel eigenlijk!

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim kan zelf uit beker drinken(ook als spelletje thee drinken uit speelgoed beker) maar als hij klaar is gooit hij het weg, ook als het niet leeg is. dus ik laat hem niet zo vaak.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  12. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ja dat vind ik dus nog heerlijk. Lekker rustig bij mama liggen 's ochtends. Daarna eten we ook een broodje samen dus ontbijt maken moet ik toch wel. Alleen dat momentje samen vind ik zo heerlijk. Ik ben alleen bang dat ik daar te lang mee doorga. Maar zolang hij nog niet uit een beker kan drinken ga ik daar wel mee door. Hij drinkt namelijk nog niet veel achter elkaar. De hele dag kleine beetjes. Daarom drinkt hij ook thee of water.

13. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0

Ooh, dan zit ik redelijk in de buurt.

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    We zijn weer terug van een heeeeerlijk weekend!

Diddle: heb aan je gedacht vandaag. Hopelijk heb je goed nieuws.

Finn krijgt hier ook maar net genoeg binnen denk. 's Ochtends een fles van 150 en na het eten een toetje/vla...Verder drinkt hij uit een rietjesbeker. Soms wel eens slokjes uit onze glazen, maar das echt maar weinig. Vind de rietjesbeker nu zeker nog wel zo gemakkelijk. Al dat knoeien anders :p

Zo nog even met de benen omhoog tv kijken en lekker vroeg naar bed. Heb nog aardig wat in te halen....:)

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Uit het bloedonderzoek is nix gekomen gelukkig.

Ze was wel weer ietsje afgevallen (weegt nu precies 7 kilo - 16 maand) en dat beginnen ze nu toch wel zorgelijk te vinden.
    Ik moet nu een beetje ontlasting inleveren en dan gaan ze dat onderzoeken. Daar kan ik na een week voor bellen over de uitslag.
    En ik moet een paar dagen precies bijhouden wat ze eet en dat doorsturen.

Ze gaan proberen de afspraak bij de neuroloog (12 mei) te vervroegen om ook na te kunnen gaan of het verband houdt met elkaar.
    Als het zo is dat ze maar zo weinig spiermassa heeft dat ze daardoor ook zo'n laag gewicht heeft zouden ze dat wel zorgelijk vinden, maar dat moet dus nog worden bekeken.

Conclusie, we weten nog nix ;)

Lot krijgt dan nog best veel melk vergeleken met die van jullie.
    smorgens en smiddags 150 cc en voor het slapen nog een fles (zo fijn) 150 cc en dan nog een toetje na het avondeten.

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Jeetje diddl, vervelend dat jullie nog niets weten. Wel fijn dat ze de afspraak met de neuroloog hebben vervroegd, dat wachten is ook niet fijn..
    Wel fijn dat ze zo goed naar haar kijken of niet? Maak je jezelf zorgen om haar gewicht?

Hier 's ochtend een fles van 150cc, tussendoor een halve beker melk, 1-2 yoghurtjes en andere melkproducten als kaas ed bij maaltijden. Tegen ons is door de KA gezegd dat ze het gelijke aan 4 yoghurtjes aan melkproducten binnen moeten krijgen op een dag.
    Hier de fles er dus nog niet uit, maar vandaag wel de babyset van de stokke eraf gehaald, wat gaat het ineens snel!!

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, je hebt ook al zo'n grote stoere vent!!
    (Leuke fotos weer ;))

Begin het nu wel minder te vinden van dr gewicht idd. Al zou ze steeds maar 100 gram aankomen dat zou al anders zijn als dit. Dit was wel weer een domper zeg maar toen ik dr op de weegschaal zette.
    Vind het idd wel heel fijn dat ze helemaal binnenstebuiten gekeerd wordt, maar je zit eigenlijk toch te wachten tot er iets uitkomt zodat je daarmee verder kunt.

Overigens kan ze wel sinds gister "kruipen!!
    Op dr knieen dus alleen dan nog op dr ellebogen. Want dat is dus ook gelijk het grootste probleem dat ze totaal geen steun kan nemen op dr handjes.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wendy: 300cc is alleen voor melk, daarbovenop wat van zuivel en moeten ze ook andere dingen drinken dat in totaal 700-800 drank is.
    tim drinkt nog steeds 3 flesjes bij mama.heerlijk. hij doet ook alsof hij 2 maanden oud is als hij flesje drinkt in onze donkere kamer op de arm. met 4 maanden kon hij zelf zijn flesje vast houden en nu kan hij van open beker zelf drinken maar met flesje tijd handjes los van flesje, echt alsof hij 2 maanden oud is. hij past nie meer zo op mijn schoot maar ik vind dat zo lekker samen met mijn 'zoontje'.

diddle; oh gelukkig, nix uit bloedprik gekomen. goed dat ze ook met neurolog samen willen kijken. tja, in poep gaan ze waarschijnlijk parazieten(wormen etc) zoeken, dat kan ook een reden zijn voor haar licht gewicht.je hebt wel n hond het kan wel dat zijn. als er niks aan de hand is dan gaan ze haar op dieet zetten met suplimenten denk ik toch?

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle; een neefje van me kroop ook op ellebogen, was niets met hem.maar hij is wel licht vinden zijn ouders, hij is nu 7 denk ik. helemaal gezond enzo.

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim kroop ook raar geheel in eigen stijl, met zijn benen als kikker, dat is dan zijn probleem altijd zwakke boven benen van binnen kant. maar na 2,5 maand ging hij ineens normaal kruipen.

ooohhh amazon doosjes binnen met van alles van guess with jess voor tim!

Deel Deze Pagina