Lot had deze x ook wel wat last van dr prikjes, 1e x dat ik het kon merken eigenlijk. @ Wendy, jeeeeeeetje wat een bink al he! @ Belize, ach arme Tim dat ie zo valt. Lastig he met dat laten huilen, toch denk ik dat je het goed doet hoor. Ik had het bij Lisa ook eerder moeten doen. Met 13 maanden zat ze nog op 2 nachtflessen en kwam ze weer steeds vaker en toen was ik er ook wel een beetje klaar mee (ging pas na 22.00 slapen om vervolgens om 00.00 weer wakker te zijn en dan gerust elk uur) dus toen ook laten huilen, geen flessen meer, wel er naartoe. En ze is sindsdien echt wel beter gaan slapen. Wordt nu nog wel zo'n 3x per avond/nacht wakker maar hoef alleen een kusje te geven en ze slaapt weer verder. Heerlijke foto van je blije ventje! @ Pasja, flinke vent dus Hopelijk heeft hij niet teveel last gehad?
Belize: hoe gaat de nachten nu? Wat een mooi ventje hebben jullie zeg, vrolijk bekkie. Pasja: heeft Jessey nog last gehad van de prikjes? Moest er vannacht voor de oudste ook 2x uit hoor...hoort er denk wel beetje bij als je kinders hebt. Zo gaat het weken goed en zo ist weer bal. Diddl: Lot volg wk al jarig he! Zullen we nog even een lijstje maken...vorige zijn we natuurlijk ook kwijt?!
hier gaat t weken lang NIET goed en dan ineens een keertje een goeie nacht voor iedereen! bedankt vr de complimenten dames! ik heb hem vanmiddag met gaave billen, (niet eens een beetje rozig) in bed gestopt half uur later huilend met n licht gevende poep luier zeg maar en helemaal kapotte, rode billen er uit gehaald. wat gaat dat snel met luieruitslag. pfff. tim heeft nou echt altijd wat!
Wendy goed idee, helemaa nu het zo dichtbij komt wel handig.. Belize, wat fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Hopelijk houd hij dit vol..Enne, ja die tandjes poep bijt echt verschrikkelijk he, hopelijk is het snel over..
@Belize: Wat zielig dat Tim zo een last heeft van luieruitslag. Kan volgens mij erg veel pijn doen. Jessey heeft nog geen luieruitslag gehad. (even afkloppen) Waarschijnlijk heeft hij niet zo een gevoelige huid. Jessey heeft een beetje last van zijn prikjes. Maar hij is ook weer erg verkouden en hoest weer veel. Dat terwijl hij een paar weken geleden nog een ab-kuur heeft gehad en dat heeft even geholpen. De afgelopen twee nachten is hij om de 2 uur wakker en wordt hij huilend wakker. Het duurt dan even voordat hij rustig is. Vannacht had ik het helemaal gehad en heb ik hem tussen ons in gelegd. Toen heeft hij lekker verder geslapen. Verjaardagen: Lotte 02/11 - DM MK 04/11 - AMS Jessey 17/11 - Pasja Finn 19/11 - Wendy
volgens onze HA ab kuur bij tims hoest waarschijnlijk niks helpen omdat t vaak gn bacterie is. dus geen ab kuur en t duurt lang totdat t weg is. alleen hoge koorts helpt zo een virus weg. arme jessey.maar lekker bij mama papa geslapen, dat vind ie vast erg leuk. tim hoeste ook weer vannacht. maar hij kan nu heel hard met fop in zijn mond hoesten zonder wakker te worden. das zo knap vind ik. ja, het is een schimmel, dat kreeg hij pas nadat hij met kdv begon +6maanden oud. heel erg. want t is dus dan blijvend dreigement.ik was zijn billen na elk poep en maizena er op ,naast anti-schimmel zalf natuurlijk.maar zijn huid is gevoelig dus...veel last van. morgen naar CB. booordevols baby is een dag ouder dan tim. boordevol 17 nov,tim 18nov
is er niemand bij onze club die opgehouden heeft met de flesjes? of zonder avondflesje laat slapen?of overgeschakeld heeft naar koemelk?of i p v flesje al n beker gebruikt? morgen bij cb zal ik info vragen over deze zaken. tim kan al zonder avondflesje in slaap vallen, maar ik geef hem toch nog steeds n flesje(slapend drinkt hij t. overdag heb ik hem geleerd met water of rooibos in slaap te vallen. dat gaat ook goed.maar ik durf nog niet die babydingen los te laten.
@ Belize, je mag die avondfles laten vervallen hoor, geen probleem maar dat zel je morgen bij het CB ook wel horen. Beker is hier nog niet zo'n succes, Lisa dronk wel al vanaf 9 maanden uit een rietje. Halfvolle melk mag nu ook gewoon, alleen wij nog niet ivm Lot dr gewicht. @ Pasja, arme Jessey, gelukkig tussen jullie in toch nog lekker geslapen.
Wou net vragen hoe jullie het met de flessen doen.. Hier alleen 's ochtends een papfles, 's avonds nu alleen warm eten en water of rooibosthee. Hier drinkt hij de meeste dingen uit een flesje (met sporttapon), met rietje of uit een beker. Alleen de melk 's ochtends uit fles en de thee uit een tuitbeker..
bedankt vr antwoorden dames! tim wilde weer geen flesje voor t slapen gaan, ook geen rooibos. pfff. hij is zo gaan slapen, ik denk dan dat hij zo weer wakker is. ik hoor hem al.pff.
Finn drinkt 's ochtends na zn boterham nog een flesje van 150+5 en 's avonds voor het naar bed gaan nog eentje van 150+3...dus das meer water dan voeding. Gaat bij hem niet om de nacht door te slapen, maar meer voor het vocht. Overdag krijg ik er nl niet meer dan ong 100cc water in. Ook uit een flesje met gewone speen trouwens. Tuitbeker, rietjesbeker etc doettie niks mee Pasja: vannacht hopelijk een betere nacht voor jullie!
Verjaardagen: Lotte 02/11 - DM MK 04/11 - AMS Jessey 17/11 - Pasja ?? 17/11 - Boordevol Tim 18/11 - Belize Finn 19/11 - Wendy
Hier krijgt ons kindje nog 4 keer BV. Dat is best veel vergeleken met jullie aantal flesjes maar hij drinkt verder weinig. Alleen een beetje thee en water. Wel uit een beker maar ik houd die vast. Hoe en wanneer moeten ze dat zelf kunnen? Dat wordt enorm knoeien volgens mij. Beterschap voor alle zieke kindjes. Hier gelukkig ook nog nooit luieruitslag. Belize, is de 2de nacht nu beter gegaan? Moeilijke van laten huilen is dat je nog niet weet of er echt niets is of toch wel. ze zitten nog volop in de otnwikkeling met tandjes enzo. Maar als je ziet dat er niks aankomt dan kun je het inderdaad proberen. Hoop dat het zijn vruchten afwerpt. Baby's en slapen is echt niet zo makkelijk als men zou denken. Het gaat allemaal niet automatisch (soms wel natuurlijk).
Verjaardagen: Lotte 02/11 - DM MK 04/11 - AMS Kiek 13/11 - Mejosje Jessey 17/11 - Pasja ?? 17/11 - Boordevol Tim 18/11 - Belize Finn 19/11 - Wendy We zitten hier weer een beetje in ritme na de jetlag. Luieruitslag is inderdaad vervelend. Kiek heeft het gelukkig nog niet gehad. Wel een paar rode vlekjes, maar met een lik sudo was het zo weer vertrokken gelukkig. Ik hoop dat Tim er snel weer vanaf komt. Het lijkt me heel vervelend als zo'n kleintje ergens fysiek last van heeft. Mijn kleine meid vindt geluid niet zo leuk... ze heeft op een gegeven moment een auto stuur gekregen en daar komen geluidjes uit als hij aan staat. Als hij uit staat vindt ze het een geweldig ding, maar aan... ow boy! Dan zeker niet meer blij! Hoe zit dat bij jullie kleintjes en geluid? En wat gaan jullie trakteren op het kdv?
Hoi Dames.. Ik heb jullie eindelijk weer gevonden..ik moet nog alles even bijlezen... Jindi is trouwens jarig op 20-11 (voor het lijstje) Ik ben ook benieuwd wat jullie geven op bij de opvang als jullie kindje jarig is.. Ik ben ook deze week met Jindi naar het consultatieburo geweest voor de vaccinatie en dat viel echt reuze mee.. Hij heeft er verder geen last van gehad Hij was 76 cm en weegt (schrik niet dames) 13.7 kilo Hij valt buiten de curve..hij is echt vreselijk zwaar , dat is geen pretje.. Maar ik denk dat hij wel snel gaat lopen, hij staat al een paar seconden los en probeert te stappen..maar goed dat is afwachten. Hij heeft ook al zeker een maand last van tandjes..wat een nachten..we zijn zo moe Hopelijk gaat dat snel weer wat beter.. Zo moet zo gaan werken Tot snel weer Liefs
ben net terug van cb. we moesten heel lang wachten tot we aan brt waren. en tim werd zo moe,pfff. het is ook baalen want hij is in afgelopen 2 maanden niet gegroeid, maar 70gr afgevallen.wel 1cm langer geworden. ik wist wel dat dit uit zou komen, omdat hij in eens een maat kleiner werd. hij kreeg ook geen prik omdat hij daar verhoging had 37,9graden. maar goed, hij moest ook naakt zo lang wachten daar.