We zijn weer zo goed als opgeknapt, fijn hoor! De zondag was hier erg saai....een echte zondag dus Het eten van Finn gaat nog steeds slecht. Hij drinkt gelukkig wel goed voor zijn doen, dus maak met niet druk. Geef tegenwoordig ook van alles op de boterham. Gister wel weer heerlijk genoten. Weet al dat Finn erg van muziek houdt....schoonvader ging gitaar spelen en hij wist niet hoe snel hij er naar toe moest en hij begon erbij te hupsen en zn hoofd van links naar rechts te bewegen. Zo stond hij gerust 2 minuten ...haha was zo leuk!
@AMS: Leuk dat je er weer bent. Ik kijk ook elke dag wel even op ZP hoor. Erg verslavend inderdaad. @Wendy: Fijn dat jullie weer opgeknapt zijn. Dat ziek zijn is toch maar niks he? Wat leuk dat Finn zo geniet van muziek. Hebben jullie ook zo een last van moeheid? Ik ben zo ontzettend moe de laatste tijd. Voorjaarsmoeheid ofzo???
Wat leuk dat Finn zo van muziek geniet! Pasja, hier ook erg moe (al maanden eigenlijk), denk dat het hier door gebroken nachten komt en nl de halve dag achter een peuter aanrennen is ook vermoeiend...
ik ben ook op ams.pfff. slechte zondag(weekend) gehad, hij had pas in de avond korts vrij, en kwam zo een enorme blaar bij een kies met zwart paars rood. en hij is echt vervelend nu overdag. zetpil helpt het n beetje, maar hij is echt zo hysterisch uit t niks. alleen was in de avond nieuwe waking the dead op bbc, het lukte me wakker te blijven. wel erg leuk die Boyd!
Pasja: van dit weer knap je toch zeker wel op?! Heerlijk dat zonnetje...heb ik ook echt nodig! Belize: Tim heeft wel last van tanden/kiezen he. Hier nog nooit een blaar oid gezien. Laaste 2 hoektanden zijn ook door! Diddl: nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag! Vier je 't nog? Wij zijn trouwens bijna net zo oud. Ik word over precies 2 wkn 31 Finn kan trouwens sinds gister zelf weer opstaan als hij gevallen is. Hij kon zich al wel optrekken aan iets, maar niet zonder hulp weer opstaan. Nu wel dus
gefeliciteerd diddle! o finn doet het zo goed zeg! tim doet het af en toe heel grappig om te zien. ja tim kreeg dus echt 39,9 koorts voor kiezen tanden(hij had verder niks, geen hoest,diarre oorpijn etc,zelfs urine laten checken)nu heeft hij blaar bij 2 kiezen en bij de laatste hoektand. zijn er hier babies die melkgebit compleet hebben?ik zou zo blij zijn als hij hiermee klaar is. hij zit steeds te huilen met zijn hand op kaak.pfff.
@Diddl: Ook vanuit hier nogmaals gefeliciteerd! @Wendy: Wat goed van Finn!! Hij doet het goed he? @Belize: Wat enorm vervelend dat Tim er steeds zo een last van heeft. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Het is ook zo zielig voor hem. Hier nog geen compleet gebit hoor. Nu nog 4 snijtanden en 4 kiezen.
Belize: Finn moet nog 4 kiezen en dan is hij klaar. Bij Sem kwamen ze net voor z'n 2e verjaardag dus hopelijk hebben we bij Finn nu even rust....
ow diddle ook van deze kant nog gefeliciteerd met je verjaardag! Alleen de tweede kies onder en boven heeft ze nog niet... maar alles wat ze nu heeft, heeft ze al een tijdje. Bebogeen is een soort karamel. Erg zoet... sommige moeders zouden het vast verwerpelijk vinden om iets dergelijks te geven hier op ZP. Ik doe het dus sinds dat ik het gekocht heb wel als een broodje zoet. Moeilijk met beleg als ham en kaas, de niet smeerbare variant, is dat ze wel het beleg opeet, maar het brood laat liggen. Hoe pakken jullie dat aan? KDV nog steeds ramp... & heb het de aankomende week erg druk vanwege een aantal deadlines mbt studie. Wel een mazzeltje heb een take home tentamen van 1 van mijn vakken... waar ik 10 dagen over mag doen!!!! Alles beter dan in een tentamenzaal zitten kan ik je zeggen (wel 9 pagina's max in het engels schrijven, maar goed... zoals ik net zei alles beter dan een tentamenzaal). We zijn hier laatst lekker naar Artis geweest op een morgen! Ze vond het helemaal super... lekker rondbanjeren en dan die dieren owwww wow!
oh ja mejosje, nu weet ik het idd weer. Krijg er spontaan zin in! Met brood krijgt hij als hij zijn brood (of soms beleg ipv brood) laat liggen niets anders tot hij dat op heeft... Soms eet hij dan dus vrij wenig, maar ga er niet aan beginnen dat hij wat anders krijgt. Vervelend dat kdv nog steeds niet lekker loopt en succes met je tentamens!
Thx allemaal voor jullie verjaardagskrabbels! @ Wendy, ohh jij ook bijna 31!! Ik vier het volgende week zaterdag samen met Pat die is dan jarig Wat knap zeg van Finn, goed hoor! @ Belize, het blijft aankwakkelen met Tim he, sterkte! @ Mejosje, wat ontzettend balen zeg dat het nog ze slecht gaat op het KDV, hoop echt voor je dat het snel beter gaat! Leuk naar de dierentuin! Wij krijgen voor onze verjaardag een abonnement van mijn ouders, erg leuk! Succes met je tentames!!
het gaat beter. gister begon ik hem zelf te laten eten omdat hij n week lang bijna niet met zijn eten gegooid heeft. hij mag zelf bepalen hoeveel en wat te eten. hij kreeg pasta met bulgaarse kaas en spinazie. spinazie heeft hij netjes er naast gelegd( hij stopte een stukje in zijn mond, trok een vies gezicht, er uit halen en dan riep hij 'BYE BYE' met een zwaaiende handje, dus bye bye spinazie) en de rest op gemaakt. zo misschien is er licht aan t eind van de tunnel, dat ik hem niet meer hoef te voeden en ben echt zat met schoon maken het eten van de vloer de hele dag. vanaf 9 maanden oud dus. zo vervelend, ook met beker drinken mag hij niet van me, want gewoon gooien na n paar druppels drinken etc etc etc pfff.
Fijn dat het beter gaat! Tja, lastig he, dat eten... Hier ook altijd een troep na het eten, maar als ik hem zelf laat eten proeft en eet hij veel meer dingen dan dat als ik hem eten geef. Ik blijf dus nog even doorpoetsen
Even EGO berichtje: wil alleen even zeggen dat ik echt VERLIEFD ben op mijn kleintje. Hij is zo lief en schattig en mooi. Hij zit me nu heerlijk te omhelsen (één arm om mijn schouder en hoofdje tegen mijn schouder aan). Sinds hij zoveel begrijpt kunnen we echt 'gesprekjes' voeren en opdrachtjes geven en dat is zoo leuk. Hij heeft van die geweldige uitspraken (brabbeltaaltje en gebaren waarmee hij duidelijk maakt wat hij wil). Echt, ik smelt gewoon. Ook heeft hij een nieuw dansje: soort hakken (kennen jullie dat nog, van gabbers) met zijn voetjes. Echt helemaal geweldig. Dan voert hij dat op, lacht zich dood en als ik mee doe vindt hij het geweldig en doet dan nog meer zijn best. ( Sorry moest dit even kwijt. Nu over naar de orde van de dag . Eten gaat gelukkig heel goed nu. Hij eet redelijk netjes, behalve met een lepel. Dan maakt hij er wel een bende van. Met de handjes en vork gaat goed. Drinken wil hij nu zelf uit een beker maar dat kan hij nog niet. Gevolg: kleren nat en vloer nat. Wat ik nu doe is een heel klein beetje erin (echt een klein laagje) zodat hij niet teveel kan morsen.
Boordevol, wat heerlijk dat je zo verliefd bent! Ken het gevoel, leuk dat ze nu echt bewust dingen doen he...Lekker van genieten...
AMS van harte gefeliciteerd! Heel herkenbaar Boordevol! Hakken is hier pirouettes... en maar rondjes draaien tot dat ze er duizelig van wordt! En helemaal enthousiast als mama ook mee gaat dansen Eten gaat hier ook prima. Uit een beker drinken zijn we aan het oefenen, kleddernatte zooi heb ik ook niet altijd behoefte aan. Maar als ik toch al van plan was om de boel te dweilen en haar in bad te doen etc dan maakt het me niet zoveel uit. En elke keer gaat het een beetje beter. Ben weer druk aan de studie vandaag... pffff heb er zin in! 1e onderdeel heb ik gister ingeleverd. Nu nog 4 "opdrachten" te gaan en dan ben ik afgestudeerd (tijdsbestek tot en met juni hoor... is nog steeds wel flink aanpoten, maar goed)! Prettig weekend!
Thanks mejosje! En vervelend he, zo'n studie om af te ronden, maar heel fijn als je het eindelijk achter de rug hebt (heb ook mijn laatste studie pas afgelopen zomer afgerond). Nog even doorzetten!
ams, het is dan ok dat hij een zooi maakt want hij eet dus wel ondertussen. als tim wat zou eten dan maakt het me niet uit dat hij ermee ook gooit. hij at dus niets wanneer hij zelf mocht eten, alleen maar weg gooien in zijn mond doen(hij kon dus wel eten)maar weer er uit spugen. nu eet hij wel ineens, en gooit niet zoveel met eten, maar netjes naast zijn boord leggen.ik vind dit echt zo vreemd dat hij ineens heel anders is. later reagereer ik beter dames..moet nu weg.