Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Misschien zat hij in een spongetje oid? Wel fijn dat hij iig eet!
    Hier ook een week of wat zo'n fase, liep toen wel gelijk met doorkomen van kiezen, misschien geeft dat ook een raar gevoel in de mond?

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    6 maanden lang? nee, hij is misschien ergens overheen gekomen?geen idee. hij heeft vandaag zo veel gegeten, ook boterham(2,5)ging zo op.ik keek met verbazing ernaar.

en hartelijk gefeliciteerd ams!

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Oh, ja, dat zou wel lang zijn... Wist niet dat hij het zo'n tijd deed..
    En thanks voor de felicitaties..

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    whaaaa LENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @AMS: Veel te laat maar toch alsnog! Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

@Mejosje: Yeah!!! Heerlijk dat zonnetje. Had ik echt even nodig.
    Succes met je studie trouwens. Lijkt me enorm zwaar met zo een kleintje erbij. Maar het einde is in zicht. ;)

@Boordevol: Heerlijk dat verliefde gevoel he? En wat leuk dat je het dan zo omschrijft. Heel herkenbaar.

@Belize: Wat goed dat Tim nu zo goed zelf eet. Misschien heeft hij het gewoon ineens door. Slimme jongen.

Hier zitten we allemaal een beetje in de lappenmand. Jessey had gisteren 40 graden koorts en hoest weer enorm. Ik loop al dagen met hoofdpijn en manlief is ook niet helemaal lekker. Bah.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dank je pasja! Heb een rustig maar gezellig dagje gehad..
    Jullie alledrie beterschap!

Hier vandaag naar het ziekenhuis geweest, vandaag klonken zijn longen vrij goed (maar is ook alweer 6 dagen aan een zware abkuur, dus niet zo heel vreemd), wel rontgenfoto's moeten maken van zijn borst. Morgen nog een keer voor bloedonderzoek etc. en dan in april voor verder onderzoek en uitslagen weer. Nog niet veel wijzer dus, maar wel fijn dat ze het ondanks dat hij vandaag wel goed klonkt toch serieus nemen.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Beterschap voor alle zieken!

Wij hebben vandaag weer eens lekker van artis genoten. Zo heerlijk dit weer.

Voor de rest hier niet veel bijzonders, alles gaat zijn gangetje. Ook mijn hoofd gaat zijn gangetje. Moet wel zeggen dat ik door de lente kriebels ineens weer ga denken aan een tweede kleintje. Lentekriebels houden we het maar op... vanaf deze zomer pas beginnen, want eerst moet die studie af.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuk naar artis mejosje!
    Zet hem op met je studie!

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Beetje drukke dagen gehad....sorry

AMS: owwww je bent jarig geweest. Nog van harte gefeliciteeeerd!!! Fijn dat ze jullie nu idd serieus nemen en je kindje verder onderzoeken. Hopelijk komt er niets uit en knapt hij gewoon heel snel op!!

Mejosje: succes met je studie...petje af hoor!!

Pasja: gaat het al wat beter met jullie? Vervelend zeg!

Wat een heerlijk weer he! Geniet er echt van. Knapt een mens van op :)

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Thanks wendy! Jij ook bijna toch?
    Jullie weer helemaal opgeknapt?

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ AMS, fijn dat ze het serieus nemen maar balen dat je nog niet veel wijzer bent.
    Sterkte morgen!

@ Boordevol, klinkt heeeeerlijk!

@ Belize, eet Tim nog zo goed?

@ Mejosje, jaaa, heerlijk he!!
    Lekker naar Artis! Wij gaan donderdag naar Blijdorp en gelijk een abbonnement maken dus we gaan vast vaker ;)

@ Pasja, hoe is het nu met Jessey?
    Beterschap voor jullie!

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Yep, volgende wk woensdag (de 30e) ben ik jarig.
    Zijn gelukkig weer helemaal opgeknapt hier. Vorige wk was vriendjelief nog een paar dagen gevloerd dus we zijn allemaal aan de beurt geweest :x

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Was even snel aanwezig. Moet eigenlijk weer aan de bak.

Diddle gelijk heb je. Het lekkere aan een abonnement is dat je ook makkelijk even een ochtend ofzo kan gaan. & Niet elke keer de hoofdprijs hoeven te betalen.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier is mama echt ziek, keelamandeels ontstoken.pff laatste keer was 20 jaar geleden of zo. vanaf zondag 39+ koorts, nu ab kuur. zal later beter lezen. groetjes.

PS: tim eet weer veel minder hoor,t duurde 4 dagen.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams hebben ze ook gecheckt of hij reflux heeft met slecht werkende maag klepje? want dat kan ook die ontstekingen veroorzaken. heb je zijn bedje aan hoofd eind een beetje verhoogd?met boekjes of zo onder ledikant voetjes.

laat ze niet teveel fotos maken als het niet persee nodig is. dat doen ze waarschijnlijk ook niet. hij is nog zo jong daarom.
    maar goed, dat ab weer werkt. arme jongen zeg. heel veel beterschap!

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Het hoofdeinde hebben we een hele tijd omhoog gehad, maar aangezien hij zich vaak omdraait (hoofd op voeteneind) hebben we ze weggehaald (na 8 maand ofzo).. Ze hebben niet op reflux getest, maar neem aan dat hij dan ook last zou moeten hebben met eten etc. of niet? Heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept..
    Vandaag weer bloed geprikt voor allergietesten etc. Ben benieuwd of er wat uitkomt. Omdat hij steeds zijn evenwicht verloor (ook ruime tijd na het eten) toch maar even naar de ka hier in de buurt, dacht misschien zijn oortjes, maar die zien er goed uit en blijkt hij een virus opgepikt te hebben. Komende 2 weken moet ik hem thuishouden van de creche om te ''rusten''..

Belize, voel jij je inmiddels iets beter?

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeetje ams, hopelijk weet je snel meer!

@ Belize, hoe is het met je?

@ Mejosje, idd en ook lekker doordeweeks gewoon met zn 3tjes :D

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    tweede nacht oprij dat ik helemaal gek word van het niet kunnen slapen.

AMS heftig hoor... ik hoop dat ze snel kunnen aanwijzen wat het is. Want het blijft een beetje doorsukkelen heb ik het idee. Als dat evenwicht niet kunnen houden aanhoudt zou ik wel vragen om een doorverwijzing naar de kno arts.

Hoe gaat het met alle andere zieken?

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams; o dat is lastig als hij steeds omdraait. ik had vroeger longontstekingen,keelont, stembanden problemen gehad en toen ik naar kno ging kon hij zo zeggen dat t reflux was, t leek me echt gek maar ik had dus echt goede longen enzo maar maagklep was niet goed, aangeboren. eten en maagzuur komt boven in de nacht en soms zit dat ook in de lucht wegen, tot aan je oren...misschien heeft je zoontje heeft daar ook last van.want hij slaapt ook niet zo lekker toch?
    het is goed dat ze allergietest doen. ik hoop dat het snel duidelijk is wat hij heeft en snel en simpel er van af is met al die luchtwegen infecties.

mejosje;slecht slapen, sorrie heb ff gemist wat er is bij jullie?je meisje ziek?beterschap!
    gaat het nog steeds niet zo lekker met KDV? tim was 1 maand niet geweest met ziektes en toen moest hij ook wennen duurde wel ook 2 weken...

is er hier weer een jarige volgende week?wat leuk zoveel jonge mensen!ff denken wat ik deed toen ik zo jong was. ik was op mijn 31ste met mijn midlifecrisis bezig, ging scheiden enzo(gelukkig maar) hele leuke leeftijd hoor!

diddle:hebben jullie al uitslag van ontlasting onderzoek?geen onverteerde suikers enzo hoop ik.

ben nu sinds gister koorts vrij maar heb nog steeds last van nacht zweten, slaap daarom slecht.pfff. ik zweet normaalgesproken nooit, alleen als het boven 35graden is of bij flink sporten...zweten haat het!haat het!

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Noop ik heb gewoon een slaapprobleem... komt uiteindelijk wel weer goed hoor, denk ik!

KDV gaat hier nog steeds bagger. Tenminste... ze weet gewoon als ze daar is niet wat ze wil. Ze hefet haar draai nog niet gevonden. Ik geef het nog wel even, denk dat het vanzelf beter wordt. Ze eet en slaapt gewoon goed, dus ze overleeft iig!

Ach ja & jong! De eerste vrienden zijn hier ondertussen ook al de 40 gepasseerd. Ik dan misschien nog niet, maar dan nog, leeftijd is maar relatief ;) ben bijvoorbeeld wel een oude student met mijn 29 bijna 30 jaar.

Deel Deze Pagina