o ja ik wilde je een tip geven over studeren thuis voor kiek. niet zo opvoedkundig ok maar goed, zet een dvd bumba of zo aan, zo kun je tentame periode halen misschien. misschien komt slaapprobleem door de studie?heel veel succes!
@AMS: Hoe is het bloedonderzoek gegaan? Fijn inderdaad dat ze je kleine jongen helemaal onderzoeken. @Mejosje: Grappig dat je met het voorjaarszonnetje kriebels krijgt voor een tweede. Wat vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt op het KDV. Nog even de tijd geven inderdaad. @Wendy: Bij jullie dus ook iedereen ziek geweest. Hopelijk hebben we het allemaal nu gehad voorlopig. @Diddl: Leuk zo een abonnement. Lekker genieten met je meiden. @Belize: Hoe gaat het met je? Vervelend dat nachtzweten. Hier gaat het al iets beter. Jessey is nog steeds niet helemaal beter maar de koorts is over. Bij mij is mijn hoofdpijn eindelijk een beetje gezakt.
Ik las in een ander onderwerp op ZP dat moeders hun kinderen geen smeerworst en smeerkaas willen geven op brood. Ik doe dat wel. Zijn die moeders gewoon heel erg veeleisend of ben ik juist uitzonderlijk?
Volgens deze moeders was dit eten extreem slecht en hoor je je kind dat niet te geven. Net zoals liga. Nou dat heeft Jessey wel gegeten hoor.
pasja, we krijgen de uitslag van het bloedonderzoek pas op 12 april, schijnbaar is het geen standaard onderzoek.. Hopelijk knappen jij en je mannetje snel op! beterschap...
Ik geef gewoon liga en smeerkaas hoor (al vindt hij dat laatste niet zo lekker). Ik heb het idee dat ik best makkelijk ben (geworden). Eerst dacht ik echt ik geef mijn kindje nooit lekkers etc maar ach, zoveel kwaad kan het niet zo nu en dan. Aan alle zieken: beterschap! Belize, grappig dat je toen in een hele andere fase zat (geen leuke) maar daardoor heb je wel Tim nu. Gek is dat soms he, hoe het leven loopt en dat je met deze man wel een kindje hebt.
@belize: ik pas de niet zo opvoedkundige manier af en toe wel toe. Zet haar lekker in de box en dan Zappelin aan. Ik word wel gek van alle studio 100 riedels, maar goed... de meeste programma's kijkt ze toch wel gebiologeerd naar... en dan kan ik rustig even mijn dingen schrijven. (ik heb voornamelijk schrijfwerk nog). mbt smeerkaas onderwerp: (ja, sorry "foodie" hier...) Hier krijgt ze alles op brood (had ik ook in dat onderwerp neergezet). Zeker onder het kopje voeding zitten een paar "die hard" marco biotische veganisten ofzo IIg behoorlijke fanatiekelingen. Op zich als het een eigen keuze is niet zo erg, maar omdat meteen aan je kind op te dringen is een ander verhaal, vind ik. Een kind heeft zijn vetten nodig en ook een beetje zout kan het wel aan. En met iets van suiker geven krijg je niet meteen een zoetekauw. Hier worden olijven nog altijd boven zoete dingen verkozen. Nou, olijven zijn zeker niet zoet hoor! ow en smeerworst zit vit A in. Tijdens de zwangerschap is het niet goed om daar teveel van te eten, maar als de kindjes eruit zijn maakt dat dus weer helemaal niet uit. Vit A is zelfs goed voor de ogen. Maar ja, varkenscollageen (vet dus) schrikt nog al af als je dat op de verpakking ziet staan. Dus lekker een broodje smeerworst hier af en toe en dat gaat er bij mijn carnivoortje echt wel in!
smeerkaas wel smeerworst niet wegens varkensvlees, maar wel kalfsleverworst van joodse slager.mee eens ook over suiker met mejosje.tim eet ook liever een agurk of olijf dan zoete cake etc...
was jessey ook ziek? ah arme jonge, maar koorts is weg dus, t wordt nu snel weer beter. hier denk ik dat tim weer ziek is. snot neus, hoesten, was nog geen koorts maar heeft wel ergens last van.
Hier kan ik geen smeerkaas krijgen, maar van mij zou hij het gewoon mogen eten hoor. Weet niet of smeerworst zoiets als pate is, maar dat krijgt hij (met mate) gewoon. Ik ben eigenlijk niet zo moeilijk mbt eten, naar mijn mening hoe eerder hij gewoon alles proeft, hoe makkelijker hij straks zal eten. Hier idd ook een jongetje dat liever olijven en kappertjes ed eet dan zoetigheid, maar een boterham hagelslag gaat er ook prima in. Mbt vlees probeer ik wel vooral mager vlees te nemen (geen bacon, en zo min mogelijk varkensvlees).
Zo...lekker een luie dag gehad vandaag. Heerlijk int zonnetje gezeten kijkend naar de kids die lekker aan het rommelen waren. Hier ook gewoon smeerworst en smeerkaas hoor. Tja, je hebt mensen die overal een probleem van maken. Dan ben ik maar een simpele ziel volgens mij Belize: is jouw forumnaam ook je echte naam? Waren gister nl bij vrienden en bij hun stond een geboortekaartje van een meisje genaamd...Belize! Moest gelijk aan jou denken Hoe gaat het met iedereen? Zieke kindjes weer opgeknapt?
Heerlijk wendy zo'n luie zondag.. Hier lijkt nu echt alles eruit te komen, hij is al 4 dagen aan het jammeren en ligt de halve dag te slapen (zelf 2 a 3 x per dag in zijn bedje!)... Denk dus wel goed dat hij moet rusten. Hij wil graag lopen, maar doordat hij slap is in de benen valt hij elke keer (vandaag weer 3 blauwe bulten op z'n hoofdje erbij)..
AMS, volgens mij heb ik niet goed opgelet tijdens het lezen.. Wat is er met je zoontje dat hij zoveel slaapt en omvalt? Er staat me iets bij van evenwichtsverlies of heb ik dat verkeerd? Weet niet tot waar ik terug moet lezen. Zoontje kan sinds gister zelf uit een beker drinken. Eerst deed hij de beker tussen zijn kin en mond, sinds gister ineens tussen zijn lippen en sindsdien wil hij de hele tijd drinken Hoop dat het met alle zieken snel beter gaat en dat iedereen lekker geniet van het zonnetje.
Oh ja, sinds deze week doet hij steeds onze schoenen en slippers aan. Geen schoen is veilig. Zijn ze daar bij jullie ook mee bezig? Ik ben zo bang dat hij valt als hij weer eens zijn voetje in een schoen maat 40 stopt en probeert te lopen.
wat grappig boord!bij ons schoenen zitten in de gang waar hij niet vrij mag lopen. inderdaad, schoenen van papa en mama zijn zeer interresant maar om te likken niet om aan te trekken!hahaha nou ja, echt? iemand die echt belize heet?het is niet mijn echte naam hoor, netals tim is dat ook een nickname...ik dacht dat ik het verzonnen had, maar zag later dat er een stad in mexica bestaat met die naam. misschien iemand van ZP was dat kennis die mijn nick erg mooi vond of zo? ams, bij de laatste Ab kuur was tim ook kapot moe en sliep echt bijna de hele dag.ik belde toen naar HA.dat was dus normaal tenzij hij suf was.hij moest dus wel alert zijn wanneer hij wel wakker was. ja hier gaat lopen ook soms moeilijk als hij moe is, dan valt hij heel vaak en dat is een teken om hem naar bed te brengen. diddle heb je al uitslag van ontlasting? en graag fotos meid, lang geen fotos geplaatst jij! groetjes!
@Belize: Haha, ik dacht echt dat dat jullie echte namen waren. Hoe gaat het met Tim? Dat moeilijk lopen als hij moe is herken ik ook. Dan botst hij meer tegen dingen aan en valt hij vaker. @Boordevol: Hier vindt hij schoenen ook reuze interessant. In het begin inderdaad om aan te likken maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat dat niet mag. Nu stopt hij soms zijn voet erin. @AMS: Arme jongen. Want ontzettend sneu zeg. Ik hoop echt dat hij snel opknapt. Maar als ze ziek zijn is slapen inderdaad het beste. @Wendy: Heerlijk zeg om zo van je jongens te genieten. In het zonnetje was het ook lekker. Wij zijn bezig de tuin op te knappen. Iets kindvriendelijker te maken want er lag een deel grind in. Daar komt nu dus kunstgras. Dan kan Jessey lekker in de tuin spelen. @Mejosje: Wat grappig dat ze olijven lust. Ik lust ze zelf niet dus Jessey heeft ze nog nooit gegeten. Ik probeer wel van alles zoals stukjes komkommer, tomaat etc. Maar dat spuugt hij zo weer uit. Nou ik blijf het maar proberen. @Diddl: Hoe gaat het met je? En met de meiden? Hier gaat het beter. Jessey is alleen nog enorm verkouden maar hij kan morgen weer nar het KDV. En ik ga morgen weer werken. Gelukkig geen hoofdpijn meer.
Hier ook, zooo schattig! Hij heeft een virus waar een van de symptomen is dat hij door zijn benen zakt ed.. Nog niet helemaal beter, maar beter als van de week. Hij heeft vandaag gelukkig ook een beetje meer gegeten dan de afgelopen dagen..
Ja, dat wist ik idd, maar hij was toen net van de AB af, dat was ook het gekke, maar blijkt dus een vrius te zijn. Bij vermoeidheid trouwens ook regelmatig vallen hier.
Pasja, fijn dat je je weer beter voelt! best een tijd last gehad of niet? Hier trouwens ook geen fan van komkommer, maar tomaat is een van de favorieten.. Soms pureer ik er 2 met een avocado, vind hij heerlijk! Misschien vind Jessey de structuur niet lekker? Heeft mijn man ook last van, geraspt, gepureerd etc vind hij het heerlijk, maar gewoon een stukje gaat hij haast van over z'n nek...