Ow ik had geloof ik gemist dat het een virus was AMS. Het is dus niet iets waar hij lang last van zal hebben? Schoenen zijn hier ook in trek... haar schoenen, onze schoenen... wel echt met aantrekken en niet om op te eten. Qua eten zijn andere dingen in trek. En dat vallen met onze schoenen aan, ja dat hoort er een beetje bij... ze valt ook wel zonder schoenen aan Komkommer is hier mwah... tomaat wel lekker, maar liever bereid. Paprika komt ze om bedelen als ik dat aan het snijden ben. Heel schattig... stukje krijgen snel op smikkelen en weer bij mama hangen om nog een stukje te krijgen. Prima gezond snoepen. Van olijven ben ik er niet zeker van of het echt gezond snoepen is. Echt verkeerd zal het niet zijn, maar de meeste olijven zitten met veel olie. Ach ja, alles met mate en veel afwisseling. Ze heeft net een eetfase achter de rug en ze is echt weer enorm gegroeid. Maatje 80 zijn we aan het verliezen... echt een maatje 86 aan het worden. En ik zit nu af en toe weer eens te kijken naar hele kleine maatjes aangezien mijn schoonzusjes zwanger zijn... pfoe wat is dat klein! Ik was het dus al weer vergeten, stom hè? Ik had wel verwacht dat Belize niet de echte naam was, Tim daarentegen... misschien als ik er over nadenk. Ach ja boeie. Kiek is hier een koosnaampje van haar hele naam.
Voor de hyvers... ik ben heel langzaam aan het onthyven. Ik doe er niets meer mee.... dus ben nu eerst mijn profiel aan het leeghalen, dan moet ik nog foto's opslaan etc. dus duurt nog wel ff. Ik ben en blijf voorlopig wel actief op facebook. Mocht je daar ook zitten stuur me dan een pbtje! Ga zo maar weer eens proberen te slapen.
Mejosje: weer een slapeloze nacht aan de tijden te zien...? Belize: dacht wel dat jouw naam niet echt was zeg maar, maar Tim wel. Heeft hij een totaal andere naam of wel iets wat erop lijkt? Ben niet nieuwsgierig hoor AMS: wat balen zeg dat jullie nog steeds zo ant tobben zijn. Gelukkig gaat het al wat beter lees ik net! Pasja: fijn weer aan de arbeit vandaag Ben je een tijdje thuis geweest ivm de hoofdpijn? Hier een mannetje dat iedere wk zeker wel een keer een tand (of meerdere) door z'n lip valt. Herkenbaar? Zijn nu lekker aant bakken. Morgen trakteren op het werk.
hij heeft 2 turkse en een NL naam.tim is een soort afkorting van zijn 2de turkse naam.maar zijn roepnaam is totaal anders!grappig hoor, want ik zei wel aan t begin dat ik een nickname gaf.hahaha.
tim was tussen 1:30 3n 4:50 gewoon wakker vannacht. hij huilde niet of zo vr een 1 lang stil zitten of brabelen in zijn bed.dan ff hoofd bonken en ff huilen dan weer stil. het hielp niet bij me te nemen, en tegen de ochtend wel een flesje dan sliep hij pas. kiezen of darmen denk ik, of 18 maanden sprong?
Even snel in mijn pauze. @Mejosje: Hier ook richting 86. Sommige broeken maat 80 past hij nog maar truitjes worden wel te klein. Hij heeft ook echt een bol babybuikje dus maat 86 is dan beter. Ik had laatst zijn eerste pakje in mijn handen. Maat 44. Kan bijna niet geloven dat hij dit aan heeft gehad. @Wendy: Ohja, morgen jarig! Lekker taart bakken. Wat voor taart is het? Ik ben 2 dagen thuis geweest. Heb eens in de zoveel tijd een enorme hoofdpijnaanval. Ben al in het medische circuit geweest maar ze weten niet waar het door komt. Tand door lip heb ik nog niet gehad. Wat vervelend voor hem. @Belize: Haha, zijn we dus weer vergeten dat je aangaf dat het een nickname was. Vervelend dat hij weer zo lang wakker was. Maar wordt hij niet wakker van de honger? Jij gaf aan dat hij weer wat minder at? Hier is de vervelende 16 maanden sprong over. Hij is weer enorm lief en heeft weinig tot geen driftbuien. Ook kan hij wat langer alleen spelen en heeft hij eindelijk een keer een hele aflevering van Bumba (5 minuten) op zijn stoel bij de tv gekeken. Normaal liep hij door het huis.
pasja het was tocxh 15 maanden sprong?is zo lang geduurd daar? tja, honger,dorst,koud, darmen, kiezen ik weet het niet meer, ik vroeg wel of hij iets wilde eten, 'bye bye' zegt hij dan met een zwaai. we zitten nu sinds 2 weken in deze bye bye fase,geleerd van guess with jess. als hij iets niet wilt is het dan bye bye met een zwaai daarbij, hij zegt nauwelijks iets anders. ih-ih(zijn versie van oh-o. als hij valt of zo. mensen zien het maar heel even en dan is het erg lief zo een 'bye bye' maar het begint me n beetje te vervelen eerlijk gezegd. andere kindjes hebben gewone 'nee' fases en tim heeft zijn eigen stijl ervan.
tim is wel hard gegroeid in de laatste tijd, rompers 98-104 alleen armpjes te lang, boven 92, broekjes 86 van esprit. ik heb laatst jogging broekjes gekocht van h&m. hun 86 is 80 van esprit helaas, ik heb gemeten thuis, al n beetje kort dus maar best breed bij kont dus die gaan nog om voor een dagdeel te dragen, maar duidelijk miskoop geweest. waren wel erg goedkoop moet ik zeggen.
Misschien was ik het wel vergeten te zeggen hoor mejosje dat hij een virus had.. Hij ligt nu eindelijk even in zijn bedje te slapen, vermoeiend hoor een ziek kind. Wendy heel herkenbaar die tand door de lip, maar vaker bulten of schrammen op z'n hoofd. Tand door de lip gebeurd meestal in bed (hij schiet dan ineens naar boven).. En gezellig bakken, wat ben je aan het maken?
oh, zie nu dat er in de tussentijd een hoop bijgeschreven is, had mijn pagina niet herladen... Pasja, vervelend zeg die hoofdpijnaanvallen, toevallig ook last van je rug/nek? Daar krijg is soms zo'n ontzettende hoofdpijn van, nu de laaste dagen heel erg doordat ik elke keer ons mannetje op moet pakken... Belize, hier dezelfde maten als Tim (rompers van de hema, zijn nog iets aan de grote kant, maar maatje kleiner past niet meer), hier gaan we nu naar schoenmaat 22, jullie? H&M broekjes zijn idd heel erg kort, ook al een keer miskopen mee gedaan, koop ze dus ook niet meer. Noppies 92 zit hier als broekje trouwens ook goed, valt toch iets kleiner.. Enne, had idd wel verwacht dat Tim turkse namen zou hebben, is zijn roepnaam ook turks? Ben nu wel heel erg benieuwd hoor!
Jij bent snel belize, kan je niet bijhouden, haha.. Hier idd al een zomerjas; donkerblauwe van zara, maatje 2-3 jaar..
Wel wezen kijken en heb wel een leuke gezien... met stippen! Maar het is een jas met knopen en ik ben wel een klein beetje van het gemak en dat is met rits. Dus ik twijfel! Belize: nee fase komt rond de twee jaar geloof ik "ik ben twee en ik zeg nee". Maak je borst maar nat! Hier zegt ze trouwens ook op alles dag dag en dan zwaaien... helemaal hot dus. schoenmaat: 21 eigenlijk, maar ze past nog net qua afmeting in haar 20 laarsjes, dus die trek ik ook nog wel eens aan. Maar heeft ze geen ruimte meer in om te groeien, dus het is eigenlijk afgelopen. & Wendy wat voor taart ben je aan het bakken? Wil het een beetje lukken? Hier lekker van de zon aan het genieten... met laptopje buiten in de tuin en zo een beetje brij lopen te maken van 1 van mijn opdrachten van studie. Maar goed, ben wel een beetje moe van mijn slapeloze nacht en ik heb van mijn lieve meis een ontstoken oog opgelopen, dus dat is wel iets minder. Stug gaan we verder!
Mijn meisje krijgt er een nichtje bij (in augustus/september)!!!!! Dat mijn schoonzusje zwanger was wisten we natuurlijk al, maar ze heeft vandaag een geslachtsecho laten doen. Ben heel blij voor d'r! (sorry moest het even kwijt)
Wat een maten!! Heb deze week nog kleding in maat 74 en 80 voor hem gehaald. En kleding van de Zara maat 12-18 maanden. Ook daar een zomerjasje gehaald. Ook in die maat, een maat groter vond ik zo lomp staan omdat hij juist zo fijntjes is. Dus dan wil ik wel dat het goed past en niet als een zak om hem heen hangt. Gefeliciteerd Mejosje!! Leuk.
mooi hoor ams,ook mooie kleur, hahaha is weer zomer straks! kleine voeten hier, nog geen schoenen, maar qua sok 19-20, maar snel aan t groeien die voetjes. we moeten naar een speciale schoenen winkel gaan ben ik bang omdat hij brede dikke voetjes heeft maar erg klein.heb al een adres.
Oh ja, schoenmaat 19.5 (deze week laten meten). Dus ook kleine voetjes. Kleur jas is net als die van AMS: donkerblauw.