Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    In februari heb ik schoentjes met zachte zool voor Finn gekocht...mt 22. Hij heeft al best grote voeten dus en ook nog eens hoge wreven. Heb hier splinternieuwe witte Nikes staan mt 19,5 geloof ik (valt wel iets groter). Heeft miss iemand hier interesse? Kleding zitten we hier met broeken in 80 en bovenkleding 86. Al moet ik zeggen dat 86 van de Hema al aardig klein wordt.

Heb nog geen zomerjas gekocht. Finn heeft nu een berenvestje (lekker zacht :D) aan die nog van Sem is geweest. Verder vind ik een vestje leuker dan een zomerjas. Kan je nog eens afwisselen.

Mejosje: leuk zeg, tante worden! Ik hoop het ook ooooooit eens te worden haha. Broer heeft niet zo'n haast :)

Jullie moeten nu niet denken dat ik een bakwonder ben hoor meiden! Heb veel kant en klare cakemixen ingeslagen bij een molen. Vaak alleen nog melk, eieren, boter of water toevoegen en klaar is kees. En ze zijn heeeeerlijk. Net even weer anders dan de standaard cakes.

Pasja: weet niet of je het wil weten, maar ik vertel het gewoon wel :D Een vriendin van mij had ook al echt jaren last van migraine. Helemaal door de molen geweest en konden niets vinden. Nu bleek laatst dat haar bloeddruk veels te hoog was en heeft nu medicijnen hiervoor en tadaaa....geen enkele keer meer migraine gehad! Misschien een keertje je bloeddruk laten meten of weet je dat hij goed is?

Nou tis weer een heel verhaal geworden. Ga even de laatste was wegstrijken en dan lekker op de bank!

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ AMS, wel fijn dat het "maar" een virus is.
    Lisa en ik zijn een paar weken terug ook flink ziek geweest en allebei ook heel erg last van onze benen gehad, heel gek was dat.

@ Belize, ik dacht ook echt dat Tim zn echte naam was!!
    Het is heel erg, maar ik had al weken bijna geen fotos gemaakt van ze. vandaag naar de speeltuin geweest en wel weer leuke fotos van Lisa kunnen maken. Zal zo wel kijken voor eentje.
    Zomerjasjes/vestjes hier in meerdere kleuren ;)

@ Mejosje, nu wordt ik wel nieuwsgierig naar haar hele naam.
    En wat leuk gefeliciteerd!

@ Wendy, ach arme Finn. Niet herkenbaar hier ;)
    Fijne dag morgen!!

@ Pasja, klinkt niet lekker bij jou!

Hier nogsteeds maatje 68/74 en schoentjes 17 ;)

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Speciaal voor Belize:
    (Kleertjes overigens in maat 92 dus snap niet hoe jullie aan die grote maten komen :$)

Bekijk bijlage 140726

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wendy gefeliciteerd!!!!!

Ow diddle wat roze! Hele lieve foto's weer.
    Ik denk dat je meisjes wel iets kleiner dan gemiddeld zijn. Maatje 86 staat voor zo rond de 1,5 jaar wat ik heb begrepen.

Wat voor maat zomerjasje hebben jullie gekocht trouwens... ik zit dus te twijfelen tussen 86 en 92. Ze groeien nu dus niet zo snel meer... maar de hele zomer met 86?
    Hema 86 valt hier ook klein. Van die wikkeljurkjes gekocht en die zijn nu al weer tekort. Is meer een shirtje geworden. Terwijl veel 92 dingen toch echt wel weer te lang zijn. Misschien komt het ook wel omdat ik alles in de droger gooi. Ik maak geen onderscheid. Kan het er niet tegen, dan moet het vervangen worden.

& ik ben al een keer tante van een neefje dat 3 maanden ouder is dan mijn meisje. Dat neefje krijgt april/mei ook een brusje. Veel kleine kinderen hier dus in de family.

Zit de herhaling van paul de leeuw te kijken... wat vinden mensen toch leuk aan die man? Ga nu echt even zappen en dan weer een poging wagen. (het is op mijn comp 5.41 en hier staat 3.41u het valt dus wel mee deze nacht)

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle dankewel voor de fotos.ik was inderdaad erg benieuwd naar lisa!prachtige leeftijd maar ze verandert wel heel snel.leuk hoor zusjes, erg lief!
    tja, tim op straat is net zo groot als 2-3 jarige rond lopende rennende kinderen. wel erg raar om te zien inderdaad.

zomerjas die ik wilde kopen is op in maat 92 van esprit.van een ander merk moet t wel 98 zijn.

wendy:hartelijk gefeliciteerd!cake zelf maken? veel werk vind ik dat en cake kookt altijd scheef als ik zo een slagroom taart wil bakken.lang niet gemaakt trouwens.wel af en toe victoria sandwich, ook erg lekker. je bakt dan 2 cakes en plak die met jam en boter ertussen aan elkaar. best ouderwets maar erg lekker.

pasja, ik heb bijna nooit hoofdpijn, toen ik 'jong' was had ik een periode met veel hoofdpiijn maar het bleek dat t door anti-con. pil kwam. n paar maanden na t stoppen met pil was het weg. gebruik je de pil?

7. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Wendy: Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt.
    Vestjes vind ik ook heel leuk in de zomer. Ik heb wel een stoer spijkerjasje voor hem. Staat ook heel leuk.

@Belize: Nee-fase? Hier zitten we in een Ja-fase. Echt enorm grappig.

@Mejosje: Leuk een nichtje erbij!!! Ik heb er nu twee.

Schoenmaat is hier heel divers. Ik heb nette schoentjes en die zijn maat 19. Worden nu wel een beetje krap. En nike sportschoenen maat 21. Maar die zijn wel nog iets te groot.

@Diddl: Wat een geweldige foto's weer zeg.

Wat lief dat jullie meedenkt met mijn hoofdpijn. Maar ik heb juist altijd lage bloeddruk dus helaas is dat het ook niet. Ik dacht ook dat mijn hoofdpijn door hormonen kwam. Heb zelfs mijn spiraal eruit laten halen. Maar ik heb nu een aantal maanden helemaal geen hormonen en toch nog last.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik heb net 100 houten blokjes besteld, wel in verschillende vormen.tim vindt t leuk om te stapelen en er mee te gooien en vast houden, overal neerzetten enzo. nou dan, 100 stukjes gooi dingentjes voor 17 euro! stapelen jullie kindjes ook?

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mejosje, ah ik ben ook tante hoor, heb 2 neefjes en een nichtje, allemaal 10 jaar oud en 7 jaar oud.heel leuk, tantes worden echt enorm gewaardeerd door kindjes. gefeliciteerd!

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier altijd rond de 50/80 ;), en ook veel hoofdpijn. Bij weinig drinken word het erger (''normale'' hoofdpijn, die uit mijn rug komt is niet af te nemen) en merk als ik sport en daardoor mijn bloeddruk wat stijgt ik ook iets minder hoofdpijn heb.. Tja hoofdpijn kan helaas van heel veel dingen komen, hopelijk ben je er snel vanaf..

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    veel water met klein beetje zout als het van lage bloeddruk komt. sommige mensen hebben inderdaad van dehyratatie hoofdpijn waarbij gewoon veel water drinken helpt. je kunt ook 2 weekjes multivit nemen om te kijken of je daar iets nodig hebt. of ben je zwanger?zonder spriaal en al? testen!

12. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Haha, nee hoor. Ben niet zwanger. Ben pas ongesteld geweest.

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Wendy, gefeliciteerd!!!
    Ben je goed verwend??

@ Belize, ja Lisa wordt volgende week alweer 3 jaar!!
    Zo gezellig deze leeftijd, hele verhalen en zoooo slim!!

Lot doet ook graag blokjes stapelen, al een hele tijd eigenlijk, blijft ze leuk vinden.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    lisa is een schat!jammer dat we die verhaltjes niet kunne horen.lijkt me zo leuk.ze vertelt aan lot een heleboel denk ik dan.

boordevol, apotheek hier kijkt naar t gewicht.tim dus eerder dan 1 jaar oud naar pcm 240 gegaan, omdat t anders geen effect zou hebben. voor n keertje kan geen kwaad denk ik, maar niet te vaak doen.temp daalt ook ermee wanneer je t tegen pijn geeft.

15. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.183
    4.325
    113
    Belize, dus gewicht is toch belangrijker he? Dat gevoel had ik ook en bij baby's/kleintjes vind ik 1 kilo toch veel uitmaken. Ik had het alleen gekocht omdat het thuis op was zodat ik een voorraadje had maar haal dan nog wel de 120mg. Dan zit ik zeker goed. Heb het nog niet nodig gelukkig.

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.183
    4.325
    113
    Oh ja, Diddl.. Geweldige foto's. Echt waar, je hebt super meiden.

Pasja, zomaar even iets roepen maar ik ken iemand die dit ook had en er achter kwam dat chocolade en koffie de boosdoeners waren. Het kan heel goed iets zijn wat je eet. Je zou dan een hoofdpijndagboekje bij kunnen houden met wanneer het opkomt en ook noteren wat je eet/drinkt en dan zou je een link kunnen ontdekken als het door voedsel komt. Verder wat Belize zegt, als je te weinig drinkt kan het ook nog. Maar goed, hoop niet dat je ons betweters vindt maar wie weet staat er iets tussen waar je nog niet aan gedacht hebt.

17. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Diddl: Lijkt me ook een geweldige leeftijd. Zo leuk dat ze dan zo lekker aan het kletsen zijn.

@Boordevol: Nee hoor, ik vind het juist heel lief dat jullie meedenken. Hoofdpijndagboek heb ik al eens bijgehouden. Kwam weinig uit helaas. Ik probeer ook zoveel mogelijk te drinken per dag (water en thee) en drink geen koffie. Chocola eet ik heel veel maar ik heb niet elke dag hoofdpijn. De neuroloog zei eens tegen mij dat ik op de stressfactoren in mijn leven moest letten. ;)

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Little Hoop! Gefeliciteerd met je verjaardag :)
    Hoe gaat ie voor de rest met je?

@pasja: ik heb geen hoofdpijnhulp voor je. Ik heb natuurlijk ook wel eens hoofdpijn, maar dat is meestal wanneer ik teveel aan mijn hoofd heb gehad. Dan even de ruststand in en dan komt het altijd weer goed. Maar ja, dit is gewoon een huis-tuin-en-keuken-hoofpijn.

19. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Little Hoop: Gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
    Hoe gaat het met je? De tijd gaat snel he? Zag op hyves dat je nog maar 69 hoeft.

Iemand hier die ook Generatie 2010 kijkt? Ik zit er al klaar voor.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Huis-tuin en keuken hoofdpijn :D:D:D
    Tja dar heb ik ook weleens last van maar verder ook geen tips.

@ Boordevol, thanks!!

Ja is echt zoooooo grappig hoe Lisa ook tegen Lot praat. Streng ook voor Lot hoor, poeh heeft ze niet van mij ;)
    Nee is echt dubbel genieten hoe hun met elkaar omgaan want Lot is ook echt helemaal gek op Lisa, hoor de hele dag alleen maar "lisa lisa Lisa" :D

Deel Deze Pagina