Ow generatie 2010... de stukjes bevalling, mijn hele rampenplan kwam weer terug en dan zo klein die kindjes! Voor de rest niets bijzonders hier!
Generatie 2010, nooit van gehoord! Nou uit Lot dr poepie is nix gekomen. 1 uitslag (een of andere eiwit) was alleen nog niet binnen. Alleen is haar KA er ineens een paar weken niet en ik had een voedingschema opgestuurd en die ligt waarschijnlijk nog in haar postvak want daar wist deze KA nix vanaf :z Maar ze was het wel met me eens dat dit niet opschiet zo, dus ging ze sowieso een afspraak met een dieetist maken aangezien daar ook een behoorlijke wachttijd op zit. De afspraak met de neuroloog kon niet vervroegd worden (12 mei), maar goed dan is vriendlief wel weer terug dus kan hij ook eens mee, is ook wel prettig.
Zo frustrerend diddle! ( aan de andere kant volgens mij is het zo dat als ze het idee hebben dat er heel veel spoed bij zit iemand er wel in de agenda tussengeschoven kan worden. Misschien een kleine geruststelling. Al is het natuurlijk bevredigender dat er na al het onderzoek eindelijk eens een resultaat komt. Nu blijft het zo onzeker gevoel. generatie 2010 zijn baby's geboren in 2010 die to hun 18e jaar worden gevolgd. Lekker voor de privacy van zo'n kind.
diddle, mijn eigen dieetiste had ook n paar tips vr tim, maar ze zei dat er heel veel mogelijkheden en tips en trucks zijn om voor babies meer te laten eten en te laten aankomen. hier hoeft het niet maar is verstandig dat je naar dietiste gaat, ze kunnen wel helpen. ik zelf heb eindelijk die afval lijn doorgebroken met die tips en eerste keer na bevalling niet afgevallen zelfs 1kg aangekomen, dat ook terwijl ik ziek ben geweest.
@Diddl: Helaas dus nog niet echt verder met die uitslagen. Nu dus wachten op de KA. Wel fijn dat papa dan mee kan inderdaad. Hier komen er 3 hoektanden door en dat weten we hoor. Jessey heeft zo erg de diarree. Ik hoor het gewoon langs zijn benen lopen. Elke keer zijn broek plus romper helemaal onder. Zo zielig. Hij eet ook enorm weinig. Maar is wel vrolijk en speelt lekker. Dus daar merk je niks aan gelukkig. Nu alleen even zijn eetlust terug en de diarree stoppen want dat is echt niet normaal meer. Hebben jullie lekker van het weer genoten gisteren? Ik vond het echt heerlijk. Van mij mogen er veel meer van die dagen komen.
Hey meiden.. Bedankt voor de felicitatie ik zag ondanks ik hier niet zo vaak kom jullie toch aan me hebben gedacht... Ik heb donderdag de groeiecho gehad en mijn placenta ligt nog niet goed maar ik moet nu a.s vrijdag naar het ziekenhuis naar de gynaecoloog en dan hoor ik meer...dus Pasja als je tips hebt dan zijn die meer dan welkom zijn wel welkom Lieve groetjes Bianca
Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van het heerlijke weer. (omdat ik het even kwijt moet: ) Ik wou dat ik gister van het weer heb kunnen genieten. Ik ben tegen een deadline aan het aanwerken... vannacht dan zou ik vrij moeten zijn van deze opdracht, ingeleverd en al. Nou ik kan nu al geen China meer zien. En dan volgende week maandag nog een deadline en dan pas weer in midden/eind mei. (zo af toe spijbel ik even op zp... ja, opdrachten die uitgewerkt moeten worden op een comp dan is de verleiding snel).
Mejosje, wat doe je eigenlijk voor opleiding? Klinkt zwaar en interessant (China). Slaat helemaal nergens op maar vorige week een tekenfilm waarin een chinees meisje zegt: ik hou van is in het Chinees wa yong (als ik het goed heb onthouden). Dus zegt ze (tegen de televisiekijkende kindjes) zeg maar: wa yong bloemen, wa yong mama etc. Ik dacht echt, oke, die kindjes moeten al zoveel leren en dan krijgen ze Chinees onderwezen hahahahaha. Kleintje is inmiddels helemaal verslaafd aan de televisie. Moest hij er eerst nog niks van weten, nu loopt hij gelijk naar de tv en wijst ernaar (maw doe aan) en huilt als ik het niet doe. Maar...... nu komt het, hij kijkt dan 1 minuut en vindt het mooi geweest maar hij MOET aan blijven. Zo gek, gaat hij gewoon spelen maar uit mag ie niet. Maar dat doe ik dus wel. Little hope, succes. IS het trouwens zwaar zwanger en druemes? Moet soms denken hoe het zou zijn om nu zwanger te zijn. Lijkt me erg zwaar soms (maar heel mooi natuurlijk).
hij heeft laatst bijna een uur lang naar n opera gekeken op brava, hij geniet echt als een oude man, zittend in zijn fauteuil af en toe drinken uit zijn rietjes beker, drigent na doen. het was rossini. nou ik dacht leuk dan kijk maar, is cultuur hahaha.
Heel het dorp staat hier op z'n kop...postcode 3362 heeft 15 miljoen gewonnen vd Postcode Loterij. Wij hebben helaas 3363 (en spelen niet mee hoor). Ouders hebben wel die postcode, maar spelen ook niet mee. Jammer! Gister mn verjaardag gevierd en heel de middag buiten gezeten. Wat was het lekker zeg! Kon me niet heugen wanneer ik buiten heb gezeten op mijn verjaardag, super! Kom snel weer even uitgebreid langs. Nu lekker slapen, morgen weer een dagje werken.
Boordevol: Ik studeer rechten en ik doe daar een aantal vakken in die over de grens kijken, zoals naar China, waar ik nu mee bezig ben. Ja ik ben nog steeds aan het overpeinzen... had het al zeker 5 uur geleden ingeleverd moeten hebben en ben nog niet klaar... pffff! Belize: hier staat ons dametje ook vaak te swingen op klassieke muziek. Ik kan me ook nog herinneren dat een van de eerste keren dat ze goed van zich liet voelen in het concertgebouw was. Mooi stuk van Debussy en mevrouw denderde even lekker mee in mijn buik. Wendy: klinkt als een goede verjaardag! En ik heb nog nooit meegemaakt dat een postcode bij mij in de buurt een prijs heeft gewonnen. Is dat niet een raar idee? Doe ook trouwens niet mee aan die loterij. Koop wel zo af en toe eens een staatlot, dromen is leuk!
@ boordevol.. Best wel.. zeker als de dreumes 15 kilo weegt Ik voel het aan mijn rug..ben snel buiten adem en ik heb gewoon weinig energie ... maar ja dat is ook wel logisch als je hoogzwanger bent
wendy; hartelijk gefeliciteerd! zijn je jongens ook lief voor elkaar?spelen ze met elkaar? mejosje succes met je werkstukken! pasja; 3 tegelijk?ah lijkt me zo vervelend.ik hoop hij niet teveel last van heeft.hier is het altijd ellende met tandjes. pfff. 15kg dragen en zwanger, lijkt me zo moeilijk. heb je al alles klaar voor je jongste? ik heb weer een poging gedaan om met tim schoenen te kopen. hij wil er niks van hebben.ik weet niet hoe het ooit zal lukken.hij had ook nooit slofjes aan willen hebben. sokjes met antislip blijven zitten alleen met een enkel riem vast.
pasja; je kunt van verse muntbladeren met heet water een soort thee zetten, laten afkoelen dan door zeef, als je wilt een paar druppels citroen, en misschien een beetje diksap om het zoet te maken, als hij hier van drinkt gaat diarre heel snel weg. maar opletten dat hij niet verstopt raakt.hier werkte het geweldig, in de avond was diarre weg!
Jeetje, weer een heleboel erbij geschreven, zal alleen even reageren op wat ik nog onthouden heb, sorry als ik mensen oversla maar anders ben ik de hele ochtend bezig... LH, vervelend dat de placenta niet goed ligt, is er wat aan te doen of gewoon afwachten? En 15 kilo! Dat is flink, is hij ook lang? Kan je op foto's niet zo goed zien.. Wendy, snap dat het dorp op z'n kop staat, wat zullen de mensen die niet meespelen balen zeg.. Maar ja een het geld van een loterij moet nl ergens vandaan komen en bijna iedereen word er slechter van.. En heerlijk zeg dat je met je verjaardag buiten hebt kunnen zitten! Mejosje, hier ook een fan van klassieke muziek (papa en mama houden er ook wel van dus zal er ook wel mee te maken hebben), maar eigenlijk vind hij alle muziek mooi, zelfs die lawaaige speeltjes...