Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @ little hoop: Wat vervelend dat je placenta nog steeds niet goed ligt. Ik ga je even PB-en.

@Boordevol: Heel herkenbaar. TV moet aan maar kijken homaar. Lekker rondlopen. Maar als de tv uitgaat.....

@Wendy: Wow postcodeloterij. Ik droom nog steeds dat ze een keer op mijn postcode komen. Maar denk dat dat nooit gebeurd. Tot nu toe spek ik elke maand hun kluis. Ohnee, ik doe natuurlijk mee voor de goede doelen. :p

@Mejosje: Woe rechten. Lijkt me een zware studie.

@Belize: Bedankt voor het recept. Hoe kom je toch aan al die handige middeltjes?

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    :) gisteravond om rond 23u heb ik het uiteindelijk ingeleverd! Zo blij!!!!!

LH: 15 kilo lees ik dat goed? Dat is een behoorlijke man die je hebt rondlopen. Ik denk dat we hier rond de 11 a 12 kilo zitten als ik haar zo draag. Ze is net de lucht ingevlogen qua lengte met zo'n lekker peuter buikje. (80 bovenkleding, 86 broekjes, 86 jurkjes... alle 80 jurkjes kan ik nu gebruiken als tuniekje).

@ams: ik vind klassieke muziek mooi, maar vraag me niet welke componist wat heeft geschreven of out of the blue herkennen van stukken " ow.. dit is van..."

En wat ik ook wel even wil delen: Eerste echte woordjes is hier "kijk 'ns" en dan komt ze weer aandrentelen met iets of ze wijst naar iets. Zo schattig :)

3. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    De jongste krijgt de kamer van Jindi alleen veranderen we hem een beetje en Jindi heeft een nieuwe kamer gekregen daar gaat hij dit weekend voor het eerst slapen :D

Jindi heeft nu maat 92 in kleding en 98 in zijn zomerjasje en 98/104 in de rompers..schoenmaat 22 en het zal niet lang duren dan gaan we naar 23..de lengte weet ik niet :( ik schat 85/86 cm ik zou het echt niet weten..

Liefs :)

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Mejosje, heb ik hier ook hoor (en niet alleen met klassiek) dat ik niet weet van wie het is. We worden wel vaak raar aangekeken dat we van klassiek houden, geloof dat er niet veel mensen van onze generatie zijn die naar klassiek luisteren..
    En wat heerlijk dat je weer wat van je lijstje kan schrappen mbt je studie, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst he..

Little hoop, wat spannend Jindi op een nieuwe kamer, ben benieuwd hoe het gaat. Hier ging het een aantal maanden geleden toen hij over ging naar een nieuwe kamer gelukkig meteen goed...

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier een fanatieke klassiek luisteraar die zelfs de drigenten van elkaar kan onderscheiden...in mijn jeugd heel veel concert gebouw(in istanbul) en opera, ballet.

tim maakt zijn kleine speelgoed doos leeg, draait het om en zet neer waar hij iets wilt bereiken en zo staat ie dan op zijn doosje en komt echt overal.mama is niet meer bang dat hij gaat vallen of zo.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zo klein dus die doos...

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Oh wat een slimmerik die Tim :) Hij lijkt echt groot op de foto zeg...
    Onze jongens kunnen niet meer zonder elkaar. Hoe weinig Sem in het begin naar Finn omkeek.....het is nu totaal omgekeerd.

Hier iemand die totaal geen interesse heeft in klassieke muziek. Ben sowieso niet een echte muziekfan. Heb wel altijd de radio aanstaan, maar dat is meer op de achtergrond. Laatst wel cd van Adele gekregen en die is goed!!

LH: wat een grote bink heb je!

Mejosje: kijk 'ns...wat leuk!! Iets wat jij zelf miss ook vaak zegt? Hier is op het moment alles die, dit en dees....:)

Pasja: 3 hoektanden tegelijk, arme Jessey! Zijn ze nu al goed door? Ben je er wel bijna gelijk vanaf gelukkig. Viel me eigenlijk vd week pas op...Finn heeft geen last meer van eczeem en bronchitis sinds de laatste tand door is.

Weet even niet meer wat er verder geschreven is....sorry als ik iemand vergeten ben :)

Ow ja....tis heel erg en als ik er nog aan terugdenk....Finn is gister van de commode gevallen. Hij zat erop en ik deed even de knoopjes van Sem zn blousje open (hij stond naast me).....Finn viel achterover en zakte tussen de commode en het raamkozijn naar beneden. Ik kon hem nog net aan zn bovenbeen vasthouden. Hard huilen natuurlijk, maar was gelukkig snel over. Kon wel meejanken!!! Pfff...

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hier ook totaal geen interesse in klassieke muziek.

@Wendy: Oh meid wat zal je geschrokken zijn zeg. Zo snel zijn die kleintjes he? Heeft hij er niks aan over gehouden?
    Wat enorm leuk dat die jongens zo onafscheidelijk zijn. Als ik een tweede knul zou krijgen hoop ik ook dat ze zo lief zijn samen.

Ik ben gisteren gevallen op de fiets met Jessey. Gelukkig fietste ik stapvoets. Jessey heeft niks en gaf geen kik. Ik daarentegen heb een schaafwond op mijn hand, een blauwe plek op mijn been en enorme spierpijn aan de linkerkant van mijn lichaam. En de pijn in mijn arm doet steeds meer pijn. Wat een lompe actie was dat zeg. Stond daarna te trillen op mijn benen.

@Belize: Zo lijkt Tim inderdaad groot zeg. En wat een slimmerd is het. Haha

@Mejosje: Gaaf dat woordje. Leuk is het om te zien dat ze echt begrijpen wat ze zeggen he?

Hoektanden helaas nog niet goed door. Alleen kleine puntjes.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ongelukjes dames, wat erg pasja en wendy. ben altijd al bang voor dat soort dingen. maar hoeft dus niet meteen ramp te zijn, schrik is erger denk ik. beterschap met wondjes pasja.

kijk eens is een hele goeie eerste woordjes mejosje.

ja, ik zei het toch dat hij 2-3 jaar oud lijkt.hij is groot ja. wel raar op straat met oudere kindjes die veel meer kunnen.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize wat een leuke foto van Tim, hier ook zo´n aapje dat overal opklimt...

Wendy vervelend dat hij is gevallen, ik verwacht het hier ook al een hele tijd, maar gelukkig is het tot nu toe nog nooit gebeurd..

Pasja, jij ook al een ongelukje... Lijkt me ook erg eng om met een kind te fietsen. Gelukkig heeft Jessey niks, maar wel vervelend dat jij zo´n last hebt. Hopelijk voel je je snel beter..

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ow belize! Jaloers dat je dat kan hoor. Ach ja... ik heb niet zoveel gevoel voor dat soort dingen... beetje zelfde als ams, van ook moderne muzikanten kan ik het ook niet zeggen.

Wendy: hier ook meestal de radio op de achtergrond aan... niet alleen muziek trouwens, ook veel bnr en radio 1.

Vriendin van mij zegt altijd, alles onder de 1,30 meter is niet erg om van af te vallen. Ze is hier een keer van bed gepleurd en ze valt om de haverklap, maar de 1,30 hebben we nog niet meegemaakt. De schrik is meestal idd erg. Ik ben alleen altijd bang dat ze net verkeerd terecht komt. Maar goed, tot op heden is het altijd goed gegaan.

ow maat 21 schoenen trouwens... net nieuwe lakschoenen van oma gekregen. Ze is er helemaal dol op :) Met schoenen naar bed het liefst!

Ga nu even avondeten! Prettige avond allemaal.

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier toevallig ook net nieuwe schoenen, maatje 22. Ik zat te twijfelen over 23, maar er zit ineens zo´n groot verschil tussen 22 en 23 dat ik het maar niet gedaan heb.

Wendy zag net Finn z´n nieuwe kamer bij de peuterkamers, echt super leuk! Slaapt hij ook al in het grote bed? Zo ja, hoe gaat dat? Blijft hij liggen?

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mejosje, ahh leuk, kijk eens!

@ LH, 15 kilo... poeh..
    Spannend in een nieuwe kamer slapen.
    Wel gewoon in ledikantje? (Ik bedenk me nu dat Lisa al met 18 maanden in een peuterbedje sliep, wowwww als ik dan nu mn kleine baby-Lot zie :$)

@ Belize, slimme Tim!!!

@ Wendy, ohhh wat zal jij geschrokken zijn!
    Hij heeft er verder geen last van gehad?

@ Pasja, jeetje jij ook al zo geschrokken dus!
    En zelf in de prak :(

Lisa ;) moest vandag naar het CB, is weer helemaal goedgekeurd.
    Ogentest ook goed doorstaan.
    Ze is nu 94 cm en 12,8 kilo.
    Ze wordt vrijdag 3 jaar.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Diddl, fijn dat Lisa helemaal goedgekeurd is! En vrijdag alweer 3, wat een grote meid..
    Kan me een topic herinneren dat je vriend misschien zou gaan werken, ben benieuwd of hij uiteidelijk toch is gegaan of thuis is..

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hihi, meelezer :p
    Maar hij is gegaan, hij zit nu dus alweer bijna 2 weken in Zweden.

Vandaag heeft ze al op de gym getrakteerd, vond ze al helemaal leuk :)

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ze is precies petit B, 3 jaar oud, maat 94!

17. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Diddl: Finn heeft er verder niks aan overgehouden...behalve dan een flinke nagelafdruk in z'n bovenbeentje van mama :) Hij is wel een beetje bang om achterover te gaan liggen op het aankleedkussen. Heeft dus degelijk wel indruk gemaakt denk...

AMS: denk dat je je vergist met een andere Wendy. Hier ligt Finn nog lekker in z'n ledikantje. Wacht ook nog wel even met een groot bed hoor. Sem deed absoluut geen pogingen om eruit te klimmen dus hij was pas 3 toen hij een groot bed kreeg. Finn is wel zo'n mannetje wat gaat klimmen denk...we zullen zien.

Pasja: och meid gevallen met de fiets! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Nou ja Jessey dan...gaat t met jou al wat beter? Met je arm?

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Zag het nu wendy:), sorry... Las wendy en dacht meteen aan jou..

Diddl, ja ben een meelezer:p, vooral bij de peuters staan vaak interessantere dingen..
    Jammer dat jullie het alleen vieren, maar het zal vast een gezellig feestje worden.

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ AMS, ja ik vind het ook jammer hoor, maar het is gewoon even niet anders.

@ Belize, Lisa heeft veeeeel merken in dr kast, maar dat merk nou net niet ;)

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    diddl, maar snap idd wel dat je daarom nou niet zo lang je werk afzegt, als het een dagje was geweest was het wat anders... Gelukkig zijn je meiden er aan gewend veel met mama te zijn..

Deel Deze Pagina