Ja, is eigenlijk ook zo. Kijk het moet niet elk jaar gebeuren uiteraard. Ben benieuwd of ze er wat over zegt zelf. Er ligt wel een kaart en cadeautje voor dr in de brievenbus van papa.
Diddl: alvast gefeliciteerd met Lisa! (morgen moet ik heel de dag werken en 's avonds weg...dus vandaar nu al ) Jammer dat papa er niet bij is! Finn is trouwens afgelopen weekend weer naar de kapper geweest en nu heeftie van begin tot end gejankt. Denk omdat mama er nu niet bij was haha Vorige keer ging het juist zo goed... Hierbij nog een foto van Sem en Finn....
toch wel een mooie foto kunne maken wendy!lijkt alsof het moeiteloos gelukt is maar valt niet mee tegenwoordig om goede fotos te maken...
Wat een super foto! Lijkt me heerlijk hoor twee van die mooie knullen (Maar ben ook wel erg blij met mijn meisje hoor ) Het gaat sinds afgelopen vrijdag trouwens goed op het kdv. Ze wilde vandaag niet eens mee naar huis... zo raar! Maar wel blij dat ze zo lekker aan het spelen was.
Ohhhhh Wendy, wat een GEWELDIGE foto! Jou knullen zijn zulke knapperds! @ Mejosje, dat is fijn zeg! Super! Zal een hele opluchting voor je zijn. Lisa moest gister echt heel erg huilen (krijsen) toen ik wegging, dan breekt je hard echt. Toen ik ze kwam halen zat ze bij Lot op de babygroep, ze had geen zin om buiten te spelen Maar wel lief hoor zaten ze heel lief samen te spelen. Lot wil verder nogsteeds niet op de grond spelen daar, zit nogsteeds het liefste heel de dag in de kinderstoel.
Diddle hartelijk gefeliciteerd met Lisa! 3 jaar... hele leeftijd al Mijn hart is inderdaad weer een beetje gerust nu ik weet dat ze haar draai heeft gevonden. Ook vanmorgen weer meteen vrolijk naar binnen rennen en mama bestaat even niet meer... levert ook meteen weer een ander gevoel op Diddle, ik wens je dat je binnenkort ook de andere kant kan voelen van het gebroken hart. Het is niet fijn om je kind huilend achter te laten en dan achteraf nog even te horen dat het allemaal niet zo lekker ging. Ik denk dat het wel goed is dat ze Lisa dan even op de babygroep hebben neergezet bij Lot. Speelt Lot thuis wel graag op de grond of zit ze daar net zo lief graag in de kinderstoel een beetje alles te bekijken? Boven alles wil ik sowieso even zeggen dat het uiteindelijk allemaal goed kan komen. Al had ik er zelf op een gegeven moment niet eens zoveel vertrouwen meer in bij mij. Ik miste ontzettend de oude situatie, ondanks het gewoon niet realistisch was om dat nog jaren vol te moeten houden. Hebben jullie trouwens ook het idee dat met de dag zaken beter begrepen worden door onze kleintjes. Bij een vraag stellen al met ja en nee proberen te antwoorden. Woordenschat wordt voor de rest nog niet groter hier. Het blijft een beetje bij "kijk eens".
Ja, hij kan nu echt al opdrachtjes uitvoeren als ik vraag om bv z'n beker naar de keuken te brengen doet hij dat, hij vult de wasmand met was, ook opruimen gaat steeds beter al speelt hij soms tijdens het opruimen ook nog weleens... En de woordenschat lijkt idd niet groter te worden...
Hoi dames, even een ego berichtje, maar ben zooo blij, ons mannetje krijgt een brusje!!! Nog heel pril, 5 weekjes, maar moet het even met iemand delen.. Lfs
Nou van harte gefeliciteerd ams..wat een leuk nieuws Geniet er maar lekker van...de tijd vliegt echt voorbij Liefs Bianca
@ AMS, ahhhh geweldig!! Gefelicteerd!! @ LH, ja hoe was het? @ Mejosje, Ja Lot zit thuis ook graag in de kinderstoel of aan hun tafeltje. Maar ze moet uiteraard van mij ook op de grond spelen en dat gaat best wel. Thx allemaal! Ze heeft vandaag getrakteerd op het KDV, morgen thuis groot feest
Wat een leuk nieuws AMS! Gefeliciteerd! Een eind november/begin decemberkindje? Diddle het is dus niet a-typisch dat Lot alleen maar in de kinderstoel wil zitten. Eigenlijk doet ze datgene dat ze leuk vindt. En veel plezier ook vandaag met het grote feest