Wieeeehooooeeeee AMS, gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Hopelijk voel je je goed. Diddl: fijne dag vandaag. Als het goed is zou het zonnetje gaan schijnen, maar hier istie nu nog ver te zoeken
Ja ams ik hoef idd niet zo lang meer..wat ik al schreef de tijd vliegt voorbij De placenta ligt niet een stukje ervoor maar helaas helemaal... Ik moet vanaf nu naar het ziekenhuis op controle en krijg iedere 2 weken een echo een inwendige echo.. Ik moet me voor bereiden op een keizersnede de kans is heel erg klein dat de placenta nog wegtrekt. liefs Bianca
jeetje LH dat zal wel even een flinke tegenvaller zijn.. allemaal bedankt voor de felicitaties, leuk, leuk, leuk! Ik voel me wel goed, wat kleine klachtjes, maar daar heb ik wel vaker last van, dus merk het niet echt. Alleen krijg ik nu mijn bloeddruk niet goed omhoog, dat is wel vervelend... Diddl, veel plezier vandaag!
Ja, haha, maar denk dat ik maar gewoon lekker bij jullie mee blijf kletsen en zit nog bij een ander clubje, kan dat al bijna niet bij houden.... Vind jullie zo gezellig, geen nieuw clubje voor mij.
Diddl, hebben jullie een gezellig feestje gehad? Is Lisa goed verwend? En wat vond Lot van alle drukte?
Nou Diddl, jullie hebben super weer gehad! Heerlijk was 't! Zag de foto's net al op hyves en denk wel dat jullie een leuke dag gehad hebben. En die Lot....het staan lukt al bijna. Doet ze al veel pogingen? AMS: blijf maar gewoon lekker bij ons hoor LH: heb je dan geen last van bloedingen? Dat hoor je toch vaak als de placenta niet goed ligt....of niet? Is alles al klaar voor de komst van de kleine, kamertje ed? Fijne avond nog allemaal!! xx
Thx allemaal! Was idd een zeer geslaagd feestje! Heerlijk buiten kunnen zitten. Lisa is flink verwend en was helemaal jarig. (nu nog want ze kan niet slapen, dat is dan weer een nadeel) Lot heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft bijna de hele tijd in de buggy erbij gezeten. (Ze wil liever niet bij iemand anders op schoot en ik had het druk met eten/drinken verzorgen.) Later toch nog bij oma gezeten. Veel beter dan 2 weken terug bij mn vriend zn verjaardag. Ze gaat idd regelmatig zo op dr knieen zitten maar pogingen om dr voetjes eronder te zetten/optrekken doet ze nog niet. @ AMS, jahoor blijf maar lekker hier!
Jaaaaaa... veel te gezellig hier! LH: Was jindi ook met een ks? Ik weet dat er meerdere dames waren hier namelijk. Met een natuurlijke bevalling ben je misschien wel iets eerder helemaal op de been, maar een ks is ook niet erg hoor. Tenministe als ze de ruggeprik goed zetten... maar dat is meestal wel het geval. Gewoon blijven roepen dat je je tenen nog kan bewegen.
ow en diddle... over de kinderstoel en lot is eigenlijk niet raar dus bij kdv. Ze voelt zich op die manier gewoon prettig. En kennelijk laten ze het ook lekker toe op het kdv ipv haar in een positie neer te zetten waar ze zich ongemakkelijk in voelt.
Klopt Mejosje, net als in dr buggy vind ze ook veilig. Maar ze proberen het wel steeds hoor op het KDV.
Aahhhh... outfit en fiets op elkaar afgestemd? Super leuk zo'n blije meid. Proberen is goed, zolang ze ook maar weer weten wanneer het proberen genoeg is. Het kan ineens zo zijn dat ze het helemaal geweldig vindt op de vloer spelen. Ik merk ook dat ze de ene week van iets nog niets moest hebben en dan ineens vindt ze het helemaal leuk (dingen met geluid en de televisie zijn daar hele goede voorbeelden van... en de box, die was "in" "out" en nu is de box wel weer "in". (ja ik heb hem nog steeds staan en ze zit er nog steeds in... erg makkelijk als ik druk ben).
AMS, van harte!!!!!!!! Lekker genieten meid. DIddl, wat een prachtige taart en meisjes! Gefeli nog met LIsa en fijn dat het goed geslaagd is. Jindi, balen van de placente maar aan de andere kant ook weer fijn dat je weet waar je aan toe bent. SOrry als ik iemand ben vergeten, dit is even heel snel.