Diddl: wat een heeeeerlijk meisje!! Mejosje: lekker ant genieten? Gister dagje bij een vriendin geweest. Zij heeft een tweeling van 3 mnd. Owww wat is dat weer klein zeg! En lief En manlief is ook nog met Sem naar de huisartsenpost geweest Flinke snee in zn voorhoofd. Is nu wel erg mooi gelijmd dus hopelijk geen lelijk litteken. LH: wow, getrouwd op Curacao. Jaloers!! Wat lijkt me dat mooi zeg. Hoop ooit ook nog te trouwen.... Blijf maar wachten en wachten...haha! Hoe ist met iedereen? xxx
hier gaat het goed! tim knuffelt me bij mijn benen, wat een lekker gevoel is dat, en hij zegt daarbij 'BABY' dat is zijn eerste liefkozend woordje denk ik dan...
Lief Belize! @ Wendy, ach jee, was hij gevallen? Hopelijk geneest het mooi. Ik ga morgen even met Lisa naar de HA, klaagt nu over oorpijn en loopt al bijna 2 weken te kwakkelen. Dinsdag met Lot naar het CB, pff geen zin in....
Het is erg dubbel allemaal... ben heerlijk vanm mijn rust aan het genieten en leuke dingen aan het doen, maar ondertussen mis ik wel mijn lieve schat en mijn kleine lieve schat! Ik wil ook weer geknuffeld worden etc. (heerlijk om te lezen belize) & trouwen op Curacao is zeker geen straf. Ik ben echt van mening dat het de ideale plek ook is om met kinderen een strandvakantie te doen (jammer alleen dat het zo lang vliegen is ) @wendy: wat is er met sem gebeurd dat hij een enorme snee in zijn voorhoofd heeft? liefs van de andere kant van de wereld dus
@LH: Wow, op Curaçao getrouwd. Wat een sprookje moet dat zijn geweest. @Belize: Wat schattig wat Tim allemaal doet zeg. Zo leuk om te lezen dat hij ook echt snapt wat hij doet. Lieve jongen. @Wendy: Ooh arme Sem. Hoe komt hij aan die snee dan? Ik hoop niet dat hij veel last ervan heeft. Wil je pas trouwen als je gevraagd wordt? Wel leuk als je gaat trouwen dat je eigen mannetjes erbij zijn dan. @Diddl: Hoe is het bij de dokter gegaan? En moet je met Lot gewoon voor de periodieke controle (rond de 18 maanden) of is het een extra afspraak? @Mejosje: Ja, ik wil ook heel graag naar Curaçao op vakantie met z'n drietjes. Maar inderdaad die reis houdt mij echt tegen. Heerlijk weer he? Verkoudheid van Jessey is bijna over. Afgelopen vrijdag wel even bij de HA geweest want hij klonk heel benauwd en piepte bij het ademhalen. Hij heeft weer een pufje en neusspray en het is zo goed als over.
pasja; goed dat pufje werkt bij jessey, hier ook een verkouden jongen.hij sliep slecht vannacht. wendy, ja ik weet het ook niet meer waarom sem een snee op zijn hoofd heeft nu. wat was er gebeurd? LH; trouwen op t eiland, klinkt romantisch. ben nooit zo ver geweest, haat eigenlijk vliegen. diddle; arme lisa, is ze niet beter nu? het is misschien het weer denk ik, warm en dan koud, en warm... uitslag van eiwit in ontlasting zou nog komen denk ik van lot. of heb je dat al gehad? mejosje; lig niet te lang in de zon he? deze zomer is bleek in de mode als ik het goed gevolgd heb...(gewoon jalours hoor)
@ Pasja, is idd gewoon de 18 maanden afspraak. We hoeven nu niet meer vaker naar het Cb omdat we al bij KA lopen. Fijn dat de verkoudheid eindelijk bijna over is bij jessey! @ Belize, in Lot dr ontlasting is nix gevonden. Lisa heeft lichte oorontsteking, maar niet ernstig. Moet het dus met paracetamol en neusspray blijven doen.
@belize: ik houd dus helemaal niet van strand en in de zon liggen... dus met de bleke zomerteint komt het wel goed
mejosje; o ja echt? heerlijk met muziek in je oren lekker in de zon...ik krijg er zin in als ik lees waar jij nu bent.. diddle; ooronsteking, das vervelend. heb het in de winter gehad.pff, gewoon irritant gevoel en constant... tim is in een sprong denk ik. hij doet heel moeilijk met slapen en als hij niet krijgt wat hij wilt zich op de grond gooien,heel hard huilen...soms 15mn lang. al een paar dagen lang was hij erg vreemd, ineeens nieuwe woorden en geluidtjes, (hij kan nu ook nee zeggen maar niet zo gericht).echt steeds huilen. lijkt alsof een kies moet door komen of zo, maar dan af en toe ook enorm knuffelen met mama en grapjes maken.dus op een moment super schattig en ineeens super irritant en dwars. heel moeilijk mijn hoofd koel te houden, dat heb ik dus niet zo vaak. misschien toch een kies?
Haha, wat een deugniet. Leuke foto Belize. Dat stoeltje heeft Jessey ook. Zo schattig als hij erop zit. Sterkte met deze fase. Kan soms heel zwaar zijn.
ja het is zo schattig hoe ze zitten op hun stoeltje. tegenwoordig doet hij dat achteruit aankomend, erg grappig. met zijn benen voelt hij of hij goed voor staat en zo. dat natuurlijk als guess with jess op TV is enzo..
@Diddl: Wat een schatjes zijn het toch. Als ik ze zie moet ik altijd aan mijn nichtjes denken. Dat zijn ook van die fijne meisjes.
wat zijn ze leuk met match kleding en de pop wat had zij aan? leuk hun tafeltje in de kamer. goed de moment kunne pakken diddle, vaak is het erg moeilijk, ja hij lijkt me eerder 3 jaar oud of zo.niet qua maat alleen. zijn gezicht enzo...ik zou niet weten hoe big hij is. hij was 82,5 met 14 maanden oud.maar hij groeit weer hard in de lengte. petit B maat 94 past als gegoten...volgens zijn curve zou hij 85cm zijn.