Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja zo zijn gezichtje.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hihi, de pop had nix aan volgens mij ;)

Ik vind hem eerlijk gezegd zeker geen 3 lijken in zn gezichtje.
    1,5 klopt wel voor mijn gevoel maar als ik die hele foto van hem zie valt pas op hoe groot hij is.

Weet je al wanneer je weer naar het CB moet?

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Mijn god wat een haar hebben jullie kleine opdonders al! Ik kan nog steeds niet eens 1 staartje maken van het haar dat mijn kleine meis heeft.

Tim is een mooi jochie Belize... die fantastische rode haren, helemaal super.

Mijn kleine meis, ze schijnt erg lief te zijn voor papa nu ik er niet ben. Dat is mooi om te horen. Papa is helemaal blij met haar aanhankelijkheid :) (ze hangt voornamelijk aan mij als ik er dus ben... ben blij dat het dus helemaal goed gaat, geeft veel rust).
    Ik mis ze alle twee wel echt ontzettend, in dat geval zal ik blij zijn om donderdag weer in het vliegtuig te stappen.

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Oh Mejosje, kan me voorstellen dat je ze zo ontzettend mist. Toen ik in mijn vorige baan naar Azië moest reizen miste ik mijn man ook zo erg. En jij hebt dat nu dubbel zo erg want je kleine meissie is ook thuis.

Maar het belangrijkste is dat alles goed gaat. Ik zou nog even lekker genieten van de rust en het mooie weer en het mooie eiland.

Voor je het weet zit je weer aan de studie en in je dagelijkse ritme met kind.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle; oh ik ben blij te horen dat hij niet ouder lijkt qua gezicht.het is misschien voor mij zo, omdat hij aan het veranderen is. op straat wordt hij nooit ouder geschat, juist denkt men dat hij jonger is maar daarom ook zo enorm.ik zeg dan vol trots dat hij bijna 1,5 jaar is. we hebben van cb nog geen uitnodiging gehad. dat zouden we krijgen met 18 maanden controle. jullie hebben al een afspraak. heeft iedereen al een datum?

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mejosje; dankewel, voor mij is hij natuurlijk de mooiste jongen ooit!

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Bij elke afspraak met het cb wordt meteen al weer de nieuwe ingepland hier. Ik had deze dus al in januari, we zijn midden mei aan de beurt voor de 18 maanden check!

tnx pasja

belize: tuurlijk! Dat geldt hier ook voor mijn meisje! De allermooiste, liefste en leukste van de hele wereld (& daar buiten voor degene die daar in geloven ;p)

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Even snel. Wij hebben ook al de 18 maanden afspraak. Ook meteen gemaakt na de laatste afspraak. Ook halverwege mei.

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Misschien eens bellen Belize? Straks zitten ze helemaal vol.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    bij laatste keer zeiden ze dat vanaf deze leeftijd met uitnodiging werkt.maar ik heb nog niks gezien ik zal bellen morgen.

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Wat een lieve kindjes zie ik weer voorbij komen!
    November 2009 is toch wel een topmaand en jaar...hihi

Sem was van een skelter gevallen. Het valt allemaal reuze mee, maar tis toch altijd weer even schrikken.

Diddl: las op hyves dat Lot goed is aangekomen, super!!

Wij moeten trouwens ook half mei weer naar t cb.

Mejosje: jouw meisje heeft dan nog wel weinig haar, maar dan wel met krullen....en die hebben wij weer niet :)
    Geniet nog even lekker van de laatste daagjes meid!

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik kreeg de afspraak ook pas 2 weken van te voren via de post.

@ Mejosje, kan me boorstellen dat je ze mist hoor, maar nog even genieten dan zie je ze snel weer!

Hier vandaag dus naar het CB geweest.
    En idd Wendy Lot was eindelijk weer eens wat aangekomen!!
    Ze weegt nu 7500 gram en 73 cm.
    Ik heb een nieuwe CBarts en WVK maar ze was gelukkig helemaal op de hoogte. Dus ze vroeg alleen maar of ze nogsteeds alleen maar tijgerde dus zo kon ik vertellen dat ze ook kon kruipen (op ellebogen) dus dat vond ik wel netjes.
    Blokjes stapelen deed ze super, met beide handjes een hele toren en verder hoefde ze nix te doen.

13. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Belize: Bij ons ook met de post. Ik heb 23 mei een afspraak en heb hem vorige week gekregen.

@Wendy: Arme Sem, gevallen van een skelter.

@Diddl: Fijn dat Lot is aangekomen.
    Ze moeten dus blokjes stapelen? Dan kan Jessey nog niet. Oefen wel eens met die grote zachte blokken maar het lukt hem niet.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ze "moeten" van die kleine (houten) blokjes stapelen.
    En dan met beide handen.
    Ach je hebt nog een paar weken om te oefenen ;)
    Neehoor, wat maakt het uit als hij dat nog niet kan, hij kan weer andere dingen.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim kan het ook goed, maar hij doet het niet altijd, net als de puzzels. ermee gooien is leuker. ik zal me weer erg schamen denk ik.

pasja; ik heb ook die zachte grote blokken!ook als rammelar toch? tim vindt die erg leuk maar hij stapelt ze niet op elkaar. hij schudt ze en knijpen enzo.

diddle; wat goed van die arts, vind het ook vervelend dat ik van alles moet vertellen, vaak de verpleegsters zijn niet goed op de hoogte.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle:lot heeft echt uitstekend fijn motoriek!echt iets om trots op te zijn. ze kan ook met sticker boekjes toch?ik heb n paar dagen terug stickers gekocht vr tim(ik wist niet wat het was tot ik van jou hier hoorde) nou hij kan echt niet een sticker uit het boekje halen en plakken lukt ook niet 2 uit 3 keer. en met 2 handen tegelijk stapelen doet hij ook niet.

17. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Nou misschien moet ik het dan ook maar een keer proberen met van die kleine harde blokjes. Heb ik eigenlijk nooit gedaan.

@Belize: Waarom moet je je schamen? Omdat hij er mee gooit? Dat is toch ook de leeftijd?

Waar spelen jullie kinderen mee? Ik heb nog heel veel speelgoed niet uitgepakt omdat ik denk dat hij er te jong voor is. O.a. die blokken.

Jessey speelt vooral met de bal, en zo een ding waar je verschillende vormpjes in moet doen. Vindt hij helemaal geweldig.
    Ook zijn teletubbie vindt hij leuk. En een soort muziektafeltje. Zit een piano op en allemaal dingetjes die geluid maken.

En ik denk dat ik een stofzuiger ga kopen want als ik ga stofzuigen wil hij het ook en wordt hij helemaal hysterisch als ik hem weer weg haal.

Voor de rest kijkt hij amper om naar zijn 2 bakken vol speelgoed.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik heb bij babywalz emmer vol houten blokjes gekocht kwam vorige week= 100 stukjes vr 17 euro.
    nou tim speelt heel raar. hij doet kleine stukjes speelgoed op verschillende plekjes, en weer steeds op een andere plek verhuizen. hij doet speelgoed doos over zijn hoofd en zo loopt hij rond, muziek boekje aan en dan dansjes daarmee doen, klimt everal op, speelt met dvd's (echt erg vervelend)en doos vullen met speelgoedjes of blokjes en dan optillen en de hele doos leeg schudden. mama is ook erg populair. steeds met een doekje aan mijn neus hangen en maakt zo een geluid van neus snuiten. hij heeft een loop traktor. hij probeert op zadel daarvan te staan(zo gevaarlijk)

hij moet binnekort nieuwe dingen krijgen denk ik. want hij speelt niet op de juiste manier met deze, een beetje uitgekeken.

ja me schamen omdat hij gooit...

19. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Haha Belize. Tim zijn speelwijze is ook wel herkenbaar.
    Spullen op de 'verkeerde' manier gebruiken. Een vergiet vindt hij leuker dan zijn eigen speelgoed.

Loopauto heeft hij ook en hij kan er nu zelf op en af. Erg handig. En boekjes lezen is favoriet. De hele dag loopt hij met een boekje naar mij toe.

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasja; ik bedoelde met op staan, gewoon staan op de loop auto. hij kan wel makkelijk op en af en een beetje rijen(we hebben weinig ruimte)

net als op foto en dan wil hij dus helemaal overeind staan. mag natuurlijk niet. zadel is veel te klein om op te staan.

Deel Deze Pagina