Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij laat daarna stuur los en komt tot een hurk positie op de zadel en balanceren, dan stijgt hij op. kan natuurlijk geen foto maken omdat ik dan moet rennen en boos worden nee schreeuwen etc.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    op de foto kijkt hij ook nog eens aandachtig TV. wie zegt dat kindjes passief worden als ze TV kijken!steeds schrikken dus met tim. maar ook grappig. babies zijn lief en erg leuk, maar dit is echt geweldig: dreumessen!

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Belize: helemaal mee eens! Deze leeftijd je raakt er niet op uitgekeken, het is ook zo aandoenlijk & wendy, die uit november 2009 zijn wel de allerleukste natuurlijke!

Blokjes stapelen... dat heeft mijn meis nog nooit gedaan! Hmmm, als ik terug ben (joehoe... morgen weer het vliegtuig in... & ja ik heb het best wel naar mijn zin hier hoor :), maar wil gewoon wel weer erg graag een knuffel van mijn schatjes :)) gaan we wel eens kijken of ze er zin in heeft om blokjes te stapelen.

Spelen op de verkeerde manier met het speelgoed is trouwens ook hier herkenbaar. Met sommige dingen gaat het ook wel ok. Ze heeft een muziekjes ding in de box staan en als ze bezig is met spelen duwt ze altijd op een knopje voor een muziekje... daar is het ding voor bedoeld, dus dat klopt. En als ik haar een pan geef met een pollepel, dan gaat ze roeren. Met een heleboel andere dingen heb ik ook zoiets, wat ben je aan het doen? wat denk je te doen? En als het echt heel raar is... is dit mijn kind? (op laatste vraag natuurlijk jaaaaaaaa... maar dat gedrag heeft ze van haar vader ;p)

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mejosje met 18 maanden moeten ze 2 blokjes bovenop elkaar doen. ik heb die wiechen onderzoek schema ge googled. dat is de lijst van dingen die ze moeten doen met de leeftijden, cb hanteert die lijst met hun controles.

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Belize: Ohoh wat een boefje die Tim. Overal op staan. haha. Maar wat zal je schrikken elke keer.

@Mejosje: Wat fijn dat je morgen weer naar huis gaat. lekker knuffelen met je meisje. Maar nog even genieten dus die laatste dag!

@Belize: Kan je eens doorgeven waar ik die lijst kan vinden? Ik ben ook wel benieuwd. Niet dat ik nu alles meteen ga leren aan Jessey hoor. Gewoon nieuwsgierigheid.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    het is uitkomst van een onderzoek waarin een lijst aan geeft wat de meeste kindjes op een bepaalde leeftijd kunt. wiechen onderzoek schema..ik zal kijken of ik een link kan vinden. ze moeten nu ook een bal vast houden staand en zonder vallen gooien denk ik.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ok voor de duidelijkheid, wanneer een wit vakje staat dan moet de baby dat kunne op die leeftijd.
    bijvoorbeeld, stapelt 3 blokjes hoort bij leeftijd 2 jaar, gaat op onderzoek uit is met 1,5 jaar enzovrt

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hey hier staat iets over hurken nou ja, tim is vroeg daarmee, hij raapt wel dingen op vanuit hurk. maar hij valt vaak om als hij de bal gooit.

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik ga de link even bekijken.
    Hurken, ja dat doet ze wel. En raapt ook dingen op uit hurkstand. Ze kan de bal ook gooien zonder om te vallen en ze probeert ook te voetballen :)

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    link bekeken... owwww gaat goed komen allemaal!

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja natuurlijk mejosje!
    ik hield de ontwikkeling in de gaten wegens hypotonie en leningheid natuurlijk van begin af aan.

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja dat kan ik me voorstellen belize!

Ik ben erg blij dat mijn lieverd altijd overal het gemiddelde heeft gevolgd, zowel in ontwikkeling als groei... geeft toch minder zorgen. Hier zijn alleen de oogjes die voor wat problemen zorgen, maar tot nu toe is dat ook niet als ernstig te bestempelen.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, Lot heeft idd een goed fijne motoriek.
    Maar het is geen gewoon stickerboek wat ze heeft hoor want dat kan ze ook nog niet, dit is een stoffen eigenlijk.
    Wat een klauteraapje he die Tim :D

Nou Lot stapelde daar even 4 blokjes, dus loopt ze toch nog ergens mee voor ;)
    Maar ff hurken, staand bal gooien....
    Ik ga die link niet bekijken hoor!!!!

@ Pasja, idd eens van die houten blokjes kopen, Lot speelt er erg graag mee. Verder idd zo'n vormenstoof en ze is erg graag met de poppen bezig, eten geven enzo. Stofzuiger is iid erg leuk, had Lisa eerst ook.

@ Mejosje, wat is er met dr oogjes dan??

15. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Blokjes zal ik dan eens aanschaffen want daar wordt nog niet mee gespeeld.

De stofzuier is een enorme hit, ik herken je zin helemaal Pasja. Het is gillen en krijsen als hij uit gaat en het liefste stofzuig ik nu als hij er niet is anders is het weer drama. Maar hij kan er ook echt zoet een uur of langer mee spelen.

Hurken doet hij hier al lange tijd, hij kan echt voetballen, bal gooien, vanuit hurkstand iets gooien of opstaan zonder te vallen etc. Dus daar maak ik me niet druk om.

Belize, wat een durfal zeg! Ik vind het al eng om hem alleen op de bank te laten of op bed. Bang dat hij gaat lopen, klauteren of vallen.

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @diddle: ze heeft staar... maar alles lijkt zich goed te ontwikkelen. Alleen toen ze 3 maanden oud was werden we angst aangepraat dat haar lenzen eruit gesneden zouden moeten worden (St lucas andreas). Ziekenhuis in en uit. VU stelde ons wel gerust, maar heeft nooit gezegd nooit. Ondertussen werd ze onder controle een half jaar & een jaar... en ondertussen moet er wel iets heel raars gebeuren willen ze nog steeds snijden. Ze kunnen zien dat de ogen zich, ondanks staar, goed ontwikkelen.
    (klinkt het bekend... in flarden heeft het er hier wel eerder opgestaan namelijk :))

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mejosje; ja aan het begin zei je dat je ZH in en uit moest lopen, en dat het eerfelijk zou zijn.

na zijn fruit hapje ging ik ff doekje halen om tims mond schoon te maken, toen zag ik dat hij al een doekje in zijn hand had en hij maakte zelf zijn mondje schoon en dan lachen en applaus aan zichzelf geven. mama doet dan natuurlijk mee met in handjes klappe!

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ow reeds koffer gepakt!!!! joehoeeeee... ik heb echt best wel zin om weer naar huis te gaan :) al is het hier ook lekker hoor, beetje saai zonder mijn lieve mannetje en kleine meid.

Bianca, waar op het eiland ben je getrouwd?

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    waar zijn jullliiee?

20. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Denk allemaal ant genieten van het mooie weer! Ik in ieder geval wel....heeeeerlijk! Sem is vandaag naar Artis geweest dus was een dagje alleen met Finn. Wat is eentje toch makkelijk :)

Nog leuke plannen voor de Pasen? Wij hebben alleen 2e Paasdag een brunch bij ons thuis en verder niets.

Mejosje: weer lekker thuis bij man en kind?

Owww...wij krijgen echt wat te stellen met Finn hoor. Steentjes en zand eten, met zn hoofd vast tussen het hek, weglopen...wat een mannetje zeg! Zijn er hier nog meer van die 'ondernemende' kinderen?

Deel Deze Pagina