diddle: ja tim is geen baby meer. we hebben daarom ook de box weggedaan eergister, wat is dat prettig zeg!
Jaaaaaaaaaa! Ik weet wat koelikoe moet zijn... het is konijn! Ja dat had ik ook nooit verwacht (ze heeft een favo knuffel ook, dat is konijn... koelikoe dus )
@Belize: Stom van me. Nu herinner ik het me weer. Tim inderdaad de eerste met waterpokken. Lekker he die box eruit? Wat een ruimte heb je dan he? @Mejosje: Haha, fijn dat je nu snapt wat het betekent. Is een stuk makkelijker.
Hoe doen jullie het dan als je even niet kan opletten en wel echt iets moet doen zonder de box? Bijvoorbeeld als ik wel even snel onder de douche spring en zij niet in bad of onder de douche hoeft dan zet ik haar in de box. Wanneer ik even iets naar buiten moet tillen en niet kan opletten wat zij precies aan het doen is, dan gaat ze even in de box. Eigenlijk... hoe doe je dat als je je handen/ogen even vrij wil hebben?
pasja, niet tim was de eerste, de baby van boordevol had het, zo een 2 maanden voor tim! ze is echt de eerste voor allerlei dingen! mejosje;ach konijn, natuurlijk! ik doe tim dan ff in zijn bed. sowieso n paar keer per dag zit hij in zijn bed spelen, en dan poept hij. dan doe ik ff iets dat ik moet doen.tim kun je ook met tv alleen laten eigenlijk. ff plassen bijvoorbeeld doe ik op deze manier. maar ook zonder tv kan ff weg.hij doet dan niks anders dan wat hij doet als ik er ben.
Mejosje: hier hebben we een grote broer die even kan oppassen Met de was neem ik hem mee naar boven, douchen die ik als alles op bed ligt 's avonds en naar de wc hobbelt hij mee. Moest er in het begin wel even aan wennen zonder box hoor, maar nu gaat het prima. Huishouden doe ik altijd als hij op bed ligt trouwens... AMS: gaat alles goed met je? Effies kort berichtje....moet nog even strijken grrrr!
Even kort:iklees nog steeds mee maar ben zooooooo druk dat ik weinig toe kom aan even schrijven. mejosje, fijn dat je er weer bent en straks ook fijn dat je meid de waterpokken heeft gehad. Dan is dat mooi maar weer geweest. Belize heeft inderdaad gelijk, mijn zoontje heeft ze ook al gehad. belize, zo een geweldige foto van Tim die met jou loopt. Super. Mijn kleintje is ook zoooo blij buiten. Zijn ogen glimmen, een grote glimlach, lekker rennen, lopen, vogels achterna zitten, lachen, stoepje op en af (daar neemt hij goed de tijd voor en kan het gelukkig nu zonder hulp). Echt genieten he? Vooral met dit mooie weer. Ik moest wel lachen om je berichtje aan Pasja dat wij met veel het eerst zijn hahaha. Maar dat geldt neit voor praten, wat zegt Tim al veel zeg. Fijn. En ook geldt het neit voor doorslapen, doet hij nog steeds niet. Mejosje, als het echt moet dan zet ik hem in de kinderstoel. Maar als ik bv naar het toilet moet zet ik hem voor de deur en gaan we steeds kloppen. Hij klopt op de wc-deur, ik klop terug enz. Dan weet ik zeker dat hij daar staat. Verder als ik perse de douche in moet dan gaat hij altijd braaf in de hoek op de grond zitten met zijn tandenborstel en dan is hij even zoet.
@ Mejosje, ahha konijn dus Hier ook alweer een tijdje zonder box, ze wilde er toch al heel lang niet meer in. Verder even snel, niet zoveel tijd Maar ik heb ein-de-lijk na bijna 3 maanden mn oude Lotje weer terug, vrolijk/grappig/makkelijk wat een heerlijk meisje!
diddle;oh wat goed!ze is wel altijd zo als ik naar haar fotos kijk,vrolijk, grappig bedoel ik.het makkelijke kun je op foto niet zien!
Ohoh,ik heb weer lekker opgelet. Sorry dames. Was echt vergeten wie als eerste was met waterpokken. Volgende keer let ik beter op! @Mejosje: Ik douche nooit alleen als hij wakker is. Meestal douchen we samen. Als ik naar de wc ga laat ik hem gewoon rondlopen in de woonkamer. Als het te lang duurt of ik hoor hem niet meer roep ik hem en gaan we inderdaad op de deur kloppen. Was doen we altijd samen en gaat hij dus mee. Als ik snel iets uit de auto of tuin moet pakken laat ik hem ook in de woonkamer spelen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij een fotolijstje pakt (die hij vervolegns zoent want overal zit zijn foto in) of hij maakt een kastje open. Ik blijf nooit langer dan een halve minuut weg. @Diddl: Fijn dat Lot weer lekker in haar vel zit. Geniet van je kleine meisjes. Iedereen dus druk druk druk...
@ Belize, ja een foto is maar een momentopname natuurlijk. Het was ook niet zo dat ze de hele dag sjago was maar ze was gewoon zichzelf niet. Ook slaapt ze nu weer een stuk beter, sochtends 6.30 (heerlijk!) en smiddags slaapt ze oook gerust weer bijna 2 uur.
diddle;ja goed kunnen slapen maakt wel enorm verschil denk ik.voor iedereen. schoenen kopen voor tim was zo erg, tim deed het goed(hij moest zo vaak in een uit de buggy, zonder hysterie! maar ik ontdekte dat met elke merk toch wel andere maat moest netals kleding. hij heeft dus echt geen maat 22!we hebben nu een paar clarks gekocht in maat 21 met ruimte voor groei, en ik had de shoesme's bij me in maat 22. verkopster heeft die naast elkaar gezet en daarna keurig gemeten.clarks in maat 21 is echt groter dan shoesme in maat 22. met een cm verschil of zo. en breder ook. beste merk voor tim is dus clarks. tim heeft netals met kleding weinig te kiezen qua schoenen. heeft wat vet op zijn voetjes. ik was zo opgelucht, netals toen ik esprit ontdekte voor kleding.
Belize, wat fijn dat je nu een goed merk voor schoenen hebt gevonden. Jessey heeft best een hoge wreef dus past ook niet alles. Hij heeft nu nike slippers in maat 22 maar adidas sportschoenen in maat 21. Dus inderdaad verschilt dat per merk. Best irritant eigenlijk.
Klopt idd. Lisa heeft als dr voeten opgemeten worden maat 27! Pas 3 paar nieuwe schoenen gekocht. Allstars 24! Brakkies 25 Eccos 26 Geen van alle 27 dus. Wij gaan nu lekker naar de dierentuin!
diddle; o wat erg met de maten. geen schoen in haar gemeten maat? echt vreemd. ik heb zo een hekel aan winkelen.passen enzo. ook voor mezelf.nu moet ik weer merken leren enzo met schoenen. vadaag tims kdv dag. dus hij pakt zijn tasje van de tafel en zijn jasje ook en wacht bij de deur op papa die de auto haalt. en dan ff jasje aan, probeer dan maar zijn tasje weg te nemen uit zijn hand.
Hoi dames, eindelijk een teken van leven van deze kant. Hier heel erg druk, ook geen tijd gehad om bij te lezen, probeer dat snel te doen en te reageren. Lfs
AMS: fijn om te zien dat er nog een teken van leven is doe maar rustig aan, we lopen niet weg! Hahaha, dat wachten bij de deur. Hier pakt ze ook haar jas en gaat ze bij de deur staan wachten zodra ik de jas bij haar aan heb gedaan. Ik ben een totale chaoot, dus ik ben zeker nog niet klaar als zij er al wel klaar voor is Tot nu toe vanavond gaan slapen zonder gejammer! Pffff werd echt moe van de afgelopen 2 dagen zeg. (maar mag nog niet te vroeg juichen, avond is nog niet voorbij)