voordat k t vergeet: natuurlijke appelsap is volgens mijn niet laxerend, appel is juist verstoppend.maar in heldere appelsap is r een enzym die stolling tegen houdt, zodat t helder blijft.dat is voor sommige mensen laxerend.
we hebben n keer traktatie bij kdv gehad.een balletje en een ronde snoep in een leuk zakje.maar gevaarlijk vr babies.dus meteen weggooied.tim zit in een mix groep, er zijn maar 3babies samen met tim. de rest is ouder,2-3jaar bijna 4 jaar oud.dat vind ik lastig. ik denk dat ik iets drinken of eten meeneem of zo. ik weet t echt niet.
Wat spannend Lisa naar de psz! Ben benieuwd hoe ze (en mama) het gehad heeft.. Enne, diddl al helemaal klaar voor morgen? Belize, idd lastig met zo'n mixgroep.. Iets te eten of drinken is toch altijd goed, vinden de grotere ook heerlijk.. Of misschien bellenblaas, kunnen de grotere zelf iets mee en de kleintjes vinden het erg leuk om naar te kijken.. Mejosje, weer wat beter?
Het gaat wel goed hoor... alleen gister even goed over mijn nek gegaan. Denk even een kortstondig virusje ofzo. Ben vandaag alweer naar mijn werk geweest, naar de faculteit en heb lekker boodschapjes gedaan. Nu weer even boeken besteld Wel ben ik vatbaarder voor allerlei virussen sinds de bevalling/ks! Vroeger was ik nooit ziekig! Herkenbaar? Verkouden bij die kleintjes, hoe groot ze ondertussen ook alweer worden, is toch wel echt vervelend. Hebben jullie een goede oplossing voor die snotneus 's nachts?
mejosje, helaas... hoop dat er iemand anders een goede tip heeft.. Ui etc. helpt hier ook niets, stinkt alleen maar..
zoutoplossing druppels, geen spry. en peertje voor het slapen gaan. luuf op borst opsmeren helpt ook n beetje als t echt heel slecht is. meer is er denk ik niet aan te doen.pfff.
Lisa heeft het hartstikke leuk gehad op de PSZ. Hoefde helemaal niet te huilen toen we weggingen, Lot en ik konder nog net een kus krijgen Ze had nog wel eventjes gehuild toen een paar kindjes dr gingen pesten () maar daarna was het weer goed! @ AMS, wij zijn er helemaal klaar voor Lisa helemaal klaar voor de PSZ!
hehe diddle wat leuk je fotos plaatst van lisa. ze ziet er zo goed uit!en ze is net als altijd erg mooi gekleed! ja pesten, dat is zo vervelend, kindjes kunnen ook zo gemeen zijn voor elkaar. maaaaaar: lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria!!!!!! lotte 1 jaar oud zeg!hartelijk gefeliciteerd met je lieve dochter! de eerste dreumes op club3!
Lotte, gefeliciteeeeeeerd met je 1e verjaardag!!!! Lekker snoepen van de taart en denk dat je flink verwend gaat worden, veel plezier! Dikke kus van Finn
Alles wel gelezen maar nog niet gereageerd. Wat ik wel even wil doen is die lieve Lot feliciteren. Lot, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Laat je maar lekker verwennen door papa en mama en je grote zus natuurlijk. Hele fijne dag samen.
tim had een tijdje niks nieuws gedaan, en hij deed ook de dinge die hij deed niet meer, zoals poep roepen bij vieze luier of handjesklap. nu heeft hij weer iets nieuws.moeilijk te beschrijven. ik noem t indianen creet. hij roep aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar daarbij doet hij zijn handpalm op zijn mond op n neer zodat het aa-uu-aa-uu-aa klinkt, echt heel grappig. hij deed t toevallig en ik moest hard lachen, hij begon ook te lachen. ik vroeg dan:wat leuk, doe het nog een keer; dus hij deed het weer. nu doet hij het als ik het vraag en keihard lachen daarna. als hij op schoot zit pakt hij mijn hand legt op zijn mond en begint te roepen, aaauwwaaauwww...en daarna lachen. grapjes maker!
Loop een beetje er nog achteraan met Lot feliciteren, maar zeker niet minder hartelijk: VAN HARTE KLEINE MEID, 1 jaar wat een mijlpaal! Hier wordt mama steeds gerichter gezegd. Al is het nog steeds wanneer ze een beetje gefrustreerd is dat iets niet wil dat ze even geen aandacht krijgt en niet om te kijken of het werkt als ze mama zegt. Voor de rest is ze sowieso een kletskous, vooral al ze aan het eten is. Echt hele verhalen en heel serieus zit ze het te brabbelen.Wordt nog wat als ze straks echt gaat praten... Voor de rest handjes klappen is helemaal in... met het liedje klap eens in je handjes. Boven op je boze bolletje gaat ook nog goed, daarna is ze de draad kwijt. Wat ze momenteel ook erg grappig vindt, is als je met je vinger van van onder naar boven beweegt tussen haar lippen en dan dat zij het geluid "hubububububu" maakt. Dit keer ben ik trouwens wel echt vroege vogel... kan niet in slaap komen. Pffff... moe van mezelf, maar ondanks dat niet kunnen slapen...
mejosje ik zal dat lipding ook proberen.grappig zeg. diddle; ineeens vraag ik me af wat lisa in haar tas zou hebben. wat heeft ze in haar tas op weg naar psz?
Haha, een luier en doekjes (mevrouw wil niet zindelijk worden) een beker drinken en fruit Vandaag is ze weer geweest en ging weer hartstikke goed. Lot heeft gister een hele leuke dag gehad en is flink verwend!!