Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    oh ja, badjas, vooral 's ochtends lekker over z'n pyama en ook in het zwembad handig. Heb ze tot nu toe allemaal gekregen, maar neem aan dat hema ofzo ze wel zullen hebben.

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ams; dus daar ook een wegloper!ik dacht altijd dat hij mijn hand zou willen vasthouden bij deze eerste uitstapjes.tja, niks van waar. ik zal kijken of hema iets heeft.

diddle; o jeej, je doet ook de kadoo's voor iedereen.wat ben je toch een geweldige, zorgzame vrouw!

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Maaaaaaar ik heb mn mooiste moederdag cadeau gehad hoor, Lotte kan zelf gaan staan <3 <3 <3
    Heeft ze de afgelopen weekjes wel al eerder gedaan, op dr voeten gaan staan maar niet rechtop maar bv bij een traptree of laag plankje van kastje. maar nu echt rechtop, kanjertje! Ze komt er wel!!!!

Volgens mij hebben ze ook badjasjes bij de C&A, voor meisjes iig wel.

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    @Diddl: Wat goed van Lot. Nou daar kan een gekocht cadeautje niet tegenop.

Wij hadden afgesproken om dit jaar geen cadeautjes te doen. Alleen wat Jessey op het KDV gemaakt heeft. Maar ik kreeg wel ontbijt op bed. (Mede doordat ik al een paar dagen liet doorschemeren dat ik dat wel errug leuk zou vinden ;)) Jessey had gekleurd op een katoenen tasje. Heel schattig.

Belize, dat weglopen ken ik. Jessey wil altijd een andere kant op dan ik. En als ik hem dan mee wil nemen kan hij zich inderdaad gewoon op de grond laten vallen. Wat een boefjes.

Nu zeg ik steeds dat hij een handje moet geven anders til ik hem of moet hij in de wagen. Moet zeggen dat het tegenwoordig redelijk gaat.

Badjas gebruik ik al lang. Ik heb hem tijdens mijn babyshower gekregen. Volgens mij gekocht bij de Prenatal. Nu gebruik ik hem als we hebben gedoucht. Ziet er inderdaad erg schattig uit.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    wow diddl, wat goed! Daar kan idd geen cadeau tegenop. Tuurlijk komt ze er, gewoon alles op z'n tijd...
    Deze week ook naar de neuroloog toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden?

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,178
    4,325
    113
    Diddl, wat goed van Lot!! Super!!

Badjasje gebruik ik eigenlijk vooral 's ochtends als hij lekker naar het balkon wil en het nog frisjes is, dan even badjasje over zijn kleding. Je hebt ze sowieso bij C&A, Prenetal.

Wat betreft weglopen, daarvoor is mijn jochie te mensenschuw. Hij loopt en zodra iemand hem tegemoet loopt rent hij terug naar ons. Er zit dus nooit meer dan 2 meter tussen ons en hij zal ook niet weglopen. In een park bv wel rennen maar dan steeds omkijken of hij mama en papa ziet en zodra iemand anders nadert gelijk terugrennen en opgepakt willen worden.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    geweldig boord, wat een lieve jongen om mee te nemen!

diddle:LOTJE STAAT! echt geweldig!

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja; ik zal kijken of dat ook werkt hier met handje geven.verwacht van niet.

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Hier nog een man die niet eens mij een prettige moederdag heeft gewenst... zijn eigen moeder ook niet trouwens. Nou doen we er niet echt aan en dat hoeft voor mij ook niet, maar een kusje zou wel fijn zijn geweest ;) Maar goed! Ik ben dan ook niet zijn moeder...

Whaaaa Lot staat!!!!!!! Wat goed van d'r. Tuurlijk komt ze er wel... da's toch nooit gezegd door iemand mag ik hopen?

Badjasjes... iig de hema heeft ze wel.

10. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Even weer snel opt werk...

Lotte, wat ben je een kanjer!!! Super zeg.

Hier ook alleen wat van Sem gehad voor moederdag en verder helemaal niks!

Reageer vanaaf of morgen wel even wat uitgebreider, sorry.

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Mejosje, nou niet in die woorden maar de KA's durven nog geen garantie te geven dat ze ooit zal gaan lopen. Waarschijnlijk wel hoor, zijn het "gewoon" hele zwakke spieren en duurt het allemaal gewoon wat langer. Maar het kan nogsteeds dat er echt iets met dr spiertjes aan de hand is en dan zou het kunnen dat het niet beter wordt dan dit. De KA's en fysio zien er allemaal wel iets aan waardoor ze graag willen dat ze verder onderzocht wordt.

Het is zeker niet zo dat ze gewoon wat trager is dan andere kindjes, ze heeft ook echt onwijze wiebelbenen en alle ledematen kunnen in de gekste posities gelegd worden (dat is dan weer die hypermobiliteit maar dat is ook moeilijker opvangen met haar lage spierspanning)

@ AMS, jeetje zeg dat je dat zo goed onthouden hebt! We moeten idd donderdag naar de neuroloog, ben heel benieuwd maar waarschijnlijk is het alleen een intake dus worden we nog nix wijzer.

12. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    ja lastig hypermobiliteit, mijn man heeft daar ook last van, vooral als hij moe is zet hij z'n benen in de raarste standen..

En met onthouden, tja, dat onthoud ik wel, maar alles wat ik echt moet onthouden vergeet ik... Voorheen vergat ik nooit wat, maar sinds de zwangerschap (van ons mannetje) vergeet ik echt heel erg veel..

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ja vreselijk irritant is dat he, ik vergeet ook echt alles tegenwoordig.
    Je wilt het vast niet horen maar hier werd het na de 2e nog een stuk erger ;)

Lisa is ook hypermobiel maar bij naar merk ik ernooit wat van (behalve als ik dr handje beet heb.) En volgens Lot dr fysio heb ik er zelf ook last van :D

Hoe gaat het met jou?????

En Bianca hoe is het met jou??????

14. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Een vraagje aan de meiden die twee kindje hebben of zwanger zijn van de tweede.

Hoe wisten jullie dat jullie er aan toe waren?

Ik heb dagen dat ik heel graag een tweede wil. Maar als Jessey een rotbui heeft of de hele dag enorm vervelend en vermoeiend is dan zou ik echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen met twee kinderen.

Waarschijnlijk zal alles vanzelf wel goed komen maar ik vind de stap naar de tweede nog spannender dan een eerste.

15. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja, je moet je hen ouder voorstellen dan op zo een moment.3 jaar en 5 jaar oud of zo. of 8 en 10 jaar...

16. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Ja dat is ook wel zo. De eerste jaren zijn ook best wel tropenjaren. Superleuk maar ook zwaar.

Alleen kan ik er nu nog niks van voorstellen. ;) Haha

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Hier ging het alweer kriebelen toen Lisa 8 maanden was.
    We wilden eigenlijk wachten tot ze een jaar was maar toen ze 10 maanden was dachten we ach die paar weekjes ;)

Ik dacht (denk ;)) eigenlijk niet aan de negatieve dingen, dat het zwaar zou zijn enzo, ik voelde alleen maar aan alle kanten dat ik nog zo'n wondertje wilde.

Overigens vind ik het ook echt niet zo zwaar hoor 2 kids.
    Ik vind het vooral supergezellig en zoooooo genieten hoe ze op elkaar reageren. Denk dat 2 kids echt niet veel zwaarder is als 1.

18. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Nou bij mij kriebelt het dus ook maar ik hoor in mijn omgeving alleen maar dat het zoooo enorm zwaar is.

Al denk ik wel dat het enorm leuk voor Jessey is. Hij vindt kindjes zo leuk. Als hij kindjes ziet wordt hij helemaal vrolijk. Dus ik denk dat hij het geweldig zou vinden om een broertje of zusje te hebben om mee te spelen.

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Grappig pasja! Dan ben je er dus bijna aan toe denk ik ;)

Ik ben er ondertussen wel weer aan toe. Maar de vorige keer heb ik gezegd te stoppen met plannen. Nu wil ik iig even die studie achter de rug hebben en dan gaan we er weer voor! Ik heb er nu al zin in :)

20. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Diddl, dat wil ik idd niet horen! Kan me daarom nu al zo aan mezelf ergeren...

Pasja, snap je gevoelens wel hoor, zo denk ik ook als hij lastig is. Maar heb 1,5 jaar leeftijdsverschil altijd als ideaal gezien. Zo denk ik dat je (even het karakter buiten beschouwing gelaten) als broer/zus het meest aan elkaar hebt mbt spelen etc.
    Ik zelf kon bijv ook met sport vaak in dezelfde leeftijdgroep als m'n zusje, dus was het voor mijn ouders weer makkelijker met halen en brengen etc.
    Natuurlijk is het wel zo dat het misschien in het begin iets zwaarder is met 2, maar als ze lastig zijn kunnen ze ook elkaar even bezighouden. Mij lijkt het zwaarder als je er al een op de basisschool hebt en je weer gewend bent aan hele nachten slapen etc. om dan weer eens met luiers en gebroken nachten te beginnen.
    Ik denk dat als jullie er aan toe zijn je er voor moet gaan en je niet teveel van de omgeving aan moet trekken. Wat de een zwaar vind vind de ander niet en denk dat het er ook helemaal van af hangt wat voor kindje je hebt.

Mejosje, heel verstandig hoor om eerst je studie af te ronden. Ben nu zo blij dat ik er vanaf ben, zou er nu echt de energie niet voor hebben om er aan te werken (vond het van de zomer al lastig toen ik met de afronding bezig was)..

Share This Page