@mejosje: leuk dat het bij jou ook begint te kriebelen. Maar ik zou inderdaad je studie afmaken eerst. De eerste maanden voelden ik me enorm beroerd. In juni ben je klaar he? @ ams: Fijn dat jij dat gevoel ook kent. Het is inderdaad leuk als ze elkaar kunnen vermaken. Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Jessey wordt steedszelfstandiger en daarnaast kan het nog even duren voor ik zwanger wordt
Pasja, denk dat het gewoon belangrijk is om je eigen gevoel te volgens, wat je ook doet mensen hebben toch altijd commentaar....
Thx meiden! Hij voelde zeker wel dat ze heel buigzaam is, maar verder niet echt iets aan dr spieren maar toch een doorverwijzing voor een CT-scan om dr spiertjes te onderzoeken. Hem viel wel gelijk op dat ze een verhoogd gehemelte heeft wat weer kan duiden op een spierziekte. Ook weer bloed af moeten nemen. We wachten weer verder af. Kan wel een abbonement nemen, volgende week dieetist, week erna KA, daarna scan, daarna weer neuroloog. Gelukkig vind Lisa het net een speeltuin daar, is voor haar echt een uitje.
Vervelend diddl, maar wel fijn dat ze haar iig goed nakijken. Wel opmerkelijk dat hij dat verhoogd gehemelte opmerkte maar niet direct iets aan de spieren zag. Wanneer heeft ze de scan? Zal wel even spannend voor haar worden (moet ze alleen in toch?).. Wel fijn dat Lisa iig makkelijk is op zulke momenten, maakt het denk ik toch iets makkelijker..
sorry lees nu pas goed dat de dingen die op de agenda staan allemaal nog moeten komen (dacht dat het de afgelopen weken waren)..
Ja moet ze idd alleen en stil liggen Dus dan krijgt ze waarschijnlijk iets rustgevends maar dan moet ze daarna aan de monitor om dr hartactie te controleren. Best heftig vind ik dat. Lisa vind het alleen niet leuk zo bij de arts, dan is het nogal moeilijk om stil te zijn Voor de scan krijg ik de afspraak thuisgestuurd. Hoe gaat het met jou?????
Wow Diddl, wat heftig allemaal voor zo een kleine meid. Ik hoop dat het geen nare ervaring voor haar wordt die scan zonder mama. En voor mama zelf is het ook heftig allemaal. Wat is Lisa toch een stoer meissie he? Lief mee naar het ziekenhuis! Wat een schat.
diddle vervelend dat je nog zoveel afspraken hebt, maar daarna heb je zekerheid en duidelijkheid. erg goed van lisa, ze heeft hier nog steeds een fan.
@diddl, hier gaat het redelijk. Gelukkig een paar goede dagen gehad en een beetje bij kunnen tanken. Maar wel al weer een paar nachten naar een hoestend mannetje aan het luisteren (2 nachten slijm overgegeven), hij zit inmiddels alweer een aantal dagen volop aan de medicijnen, maar zie nog niet heel veel verbetering...
Oh AMS, arm mannetje. Wat zielig. Denk je dat het weer met tanden te maken heeft of is het een virus? Het slaat bij hem ook snel op zijn longen he? Heeft Jessey ook. Hoe gaat het met je zwangerschap. Ben je veel misselijk?
o wat zielig van die slijm.ik hoop de medicijnen goed werken zodat hij n beeyje rust heeft arm kind. diddle ik heb verhoogd gehelemte gegoogled om te kijken welke spier ziektes daarbij kunnen samen hangen. nou ja, ik denk echt niet dat lotte zoiets heeft. want er zijn een heleboel andere tekenen die ze dan nadrukkelijk niet heeft zoals de tanden te dichtbij komen, onderwegicht voor de lengte bij geboorte en nog veel meer. en als je naar de koppen van die kindjes kijkt(enorme voorhoofd bijvoorbeeld bij de ene ziekte en veel te lange armen bij de andere)zie je meteen dat lot dat echt niet heeft. maar goed dat ze n hart scan maken, want zo kunnen ze een ziekte uitsluiten. maar dat is meer een procedure dan besluit vanwege lotte's verhoogd gehemelte of andere symptonen.
Pasja, ja slaat hier idd op de longen, echt heel vervelend. Helaas lijkt op dit moment nog niets echt te helpen al begint hij gelukkig wel weer wat te eten. Door het niet eten merkte ik echt dat hij zich niet goed voelde. Vervelend dat Jessey er ook last van heeft. Ik weet nu niet of het door de kiezen komt, verwacht ze al maanden, maar zie/voel nog niets.. Zwangerschap gaat redelijk, veel misselijk, maar gelukkig niet veel overgeven (al zou het soms denk ik wel opluchten), vooral veel duizelig, maar nog niet zo veel als de vorige keer (gelukkig maar, want toen viel ik soms ook flauw, zou ik nu met ons mannetje eng vinden)... Belize, leuke foto van Tim! Had ik geen babyfoto's in m'n album geplaatst? Zal eens kijken, anders doe ik het alsnog.
Zo dat is een aardige waslijst diddle van wat allemaal nog te belopen met Lot. Omdat er nog steeds niets met zekerheid is gezegd, lijkt het me ook moeilijk! Ik wil je even heel veel sterkte wensen en je slaat je er wel doorheen ook al lijkt het eindeloos. En Lot haar spieren zijn al goed genoeg om op te staan! Dat is vast niet het laatste van haar ontwikkeling Het lijkt me echt heel zwaar om zwanger te zijn van de tweede trouwens terwijl je al een kleine deugniet hebt rondlopen! In mijn omgeving hoor ik verschillende verhalen. De mooiste over het krijgen van een tweede vond ik wel: met de eerste wordt je ouder, met een tweede manager! Geboren hier trouwens op een vrijdag de 13e en vandaag vrijdag de 13e en mijn meisje is precies 1,5 jaar oud!
Weer een mijlpaal he mejosje! Wel toevallig beide vrijdag de 13e... Enne, zwanger met een deugniet, denk dat het van de zwangerschap afhangt. Tot nu toe vind ik het minder ''zwaar'' dan de eerste, hopelijk blijft dat zo..