Rustig aan doen hoor LH! Het is sowieso wel goed om het nu al even uit handen te geven, na een ks mag je ook niet meteen alles weer. Wel spannend hoor... weer zo'n kleintje in huis Ben je er al weer klaar voor? Hoektanden... die zijn hier al een tijdje door. Eigenlijk heeft ze relatief weinig last gehad van al haar tandjes. Soms wel een klein beetje natuurlijk maar dat was met een paracetamol wel weer goed. Alleen al die poepbroeken, pffff! Hier alleen de laatste 4 kiezen nog... maar die schijnen pas over een half jaar ongeveer te komen. Ballet... als meisje vroeger ook 3 maanden op gezeten, ik vond er echt niets aan. Jongens of meisjes, ach als ze zelf willen... no problem, maar ik zou er niet 1,2,3 op komen. Als ik een beetje moet gokken gaat mijn kleine straks zwemmen (ze is zo'n enorme waterrat ow ook op tv als ze mensen in een zwembad ziet, ze is gehypnotiseerd aan het kijken dan). Opvoeden, ja... wel echt begonnen inderdaad. Hier mag ze niet aan de vaatwasser komen. Heb haar van de week echt vaak in de hoek moeten zetten, want ze wil er heeeeel graag aankomen. Op een gegeven moment had ik er 3 keer in de hoek gezet achter elkaar en dan kwam ze weer aanlopen en ik keek even boos... liep ze meteen weer naar de hoek! hahaha
Hihi, geweldig hoe slim ze al zijn he Mejosje! Lotte heeft vd week ook voor het eerst op de gang gezeten, daarna was ze weer stout dus ik vroeg of ze weer op de gang moest. Zij gelijk Neeeee! Vandaag bij de dieetist geweest met dr. We gaan dr nu fantomalt geven om aan te komen.
Ja, het zijn echt deugnietten he.. Hier regelmatig even wegzetten, nu helpt het 2 x waarschuwen meestal wel want hij weet inmiddels wat er komt... Diddl hoe was het verder bij de dietist?
We doen alles goed volgens haar. Aan het eten kunnen we nix veranderen. Lot had niet zo'n zin, we hebben dr nieteens kunnen wegen
Nou dat is op zich wel fijn om te horen denk ik diddl, weet je iig dat je zelf alles gedaan hebt.. Hier vandaag de haartjes laten knippen. Het schort om was een drama, heb dus maar gezegd hem af te laten. Daarna zat hij echt heel erg netjes stil, zelfs met het kleine stukje met de tondeuse. Heel trots dus, had op een drama gerekend, wat een meevaller. Hoe doen die van jullie (die al bij kapper zijn geweest) het?
Fijn om te horen diddle. Al was het weer makkelijker geweest als je misschien een aanpassing had moeten doen. Nu weet je dus eigenlijk nog niets Maar het gaat toch voor de rest goed met de kleine meiden? Geen kapper, geen ervaring hier dus... maar het haar wordt ondertussen wel echt een beetje langer Maar het krult ook meteen weer op, dus het lijkt echt nog vrij weinig!
Hoi dames even snel een berichtje van mij... Afgelopen vrijdagavond om 21.44u is onze zoon Bobbie Dean geboren... mijn vliezen waren gebroken en dus hij via een spoedkeizersnede ter wereld gebracht...hij is geboren met 37.2 weken maar weegt toch 3785 gram en is 52 cm lang, hij is ontzettend mooi en heel lief...kortom we vinden hem PRACHTIG
Wow LH, gefeliciteerd! Wat een groot kindje, fijn! Wat vind Jindi ervan? Wat heb je met hem gedaan toen de vliezen braken (heb echt geen idee wat ik dan zou moeten doen)? En hoe voel jij je, hopelijk niet al te veel last van de wond.... Geniet van jullie mooie gezin!
@LH: GEFELICITEERD!!! Wat fijn dat alles nu voorbij is. Niet meer bang zijn voor bloedingen maar alleen maar genieten van je mannen!!!! Doe maar lekker rustig aan. @AMS: Eerste keer kapper ging hier prima. Daarna niet meer. Wat een drama. Meneer vind het helemaal niks. Gelukkig is mijn nicht kapsters en komt ze thuis. Dus Jessey bij mama op schoot met koekje en Bumba op de laptop. En dan nog vind hij het niet leuk. Maar het moet toch gebeuren. Morgen weer naar het CB. Ben benieuwd hoeveel hij weegt. Ik zie allemaal lichte kindjes langskomen maar denk dat Jessey wel 13 kilo weegt. @Diddl: Fijn dat je alles goed doet volgens dieetist. Nu maar hopen dat fantomalt een beetje wil aanslaan. @Belize: Wat een goed nieuws. Dat wordt dus veel strandwandelingen maken. @Wendy: Hoe gaat het met Finn zijn oortjes? Hier echt een boef. Als ik hem streng toespreek dat hij iets niet mag dan begint hij gewoon te lachen. Maakt weinig indruk dus. En eerst moest hij in de gang als hij stout was maar nu vindt hij het leuk. Hij gaat gewoon spelen daar. Haha. Ik moet echt een ander strafplekje vinden.
LH= geweldig!hij wilde er toch uit en bepalen wanneer hij elk jaar jarig is en zijn horooscoop= stier dus! ipv tweelingen; de ideale huwelijkspartneer voor scorpionen meisjes! hartelijk gefeliciteerd!
Hier hetzelfde, zet hem als hij echt vervelend is op z'n kamer met het (trap) hekje dicht dat voor z'n deur zit (we hebben alles gelijkvloers, met 2 vloers niet handig denk ik). Hij speelt normaal prima zelf op z'n kamer, maar zodra het hekje dichtzit wil hij er alleen uit. Meestal hoef ik hem daarna maar 1 x te waarschuwen en luisterd hij wel.
De ene keer gaat het luisteren erg goed hier en soms dat is ze echt oost Indisch doof! De gang werkt hier wel. Ik schiet ook niet in de lach, denk dat het wel helpt. We hebben nu een traphekje geplaatst voor de tuindeur... kan ze niet zomaar zonder toezicht naar buiten en aan de plantjes knabbelen ofzo of de tuin uitlopen naar het plein achter ons huis. Dat laatste is dus iets dat ze graag doet.
Vandaag bij het CB geweest. Hij is nu 85 cm en 11,9 kilo. Hij is dus maar 2 ons aangekomen. Qua gewicht zit hij nu mooi op de middenlijn. De babyvetjes heeft hij er dus goed afgelopen. Haha @Mejosje: Fijn dat traphekje. Hoef je niet bang te zijn dat ze ineens verdwenen is naar het plein.
tim leert wel snel wat de bedoeling is. maar hij vindt steeds iets anders uit dat ook niet zou mogen. hij komt bijvoorbeeld zelf naar de buggy aan het eind van de wandeling, geen hysterie meer. hij probeert er in te gaan zitten. en hij loopt netjes naast de buggy. nu is het de bal op tafel zetten(=gooien) en is erg vervelend vr t slapen, in bed staat hij en praten(niet te verstaan), gillen, schreuwen etc. gister duurde t 2uur lang vr hij sliep(bij mama liggend)hij is nu ook al bijna een uur lang bezig...
Belize, klopt. Hij is 5 cm gegroeid. Wat goed dat Tim nu netjes meeloopt. En nieuwe ondeugende dingen vinden is hier ook hoor. Wel vervelend dat Tim slecht gaat slapen. Ook voor jou. Dan ben je zo lang bezig. Kan het zijn dat hij te veel overdag slaapt? Ik laat Jessey maximaal 2 uur slapen anders ben ik tot elf uur 's avonds bezig om hem te laten slapen.
Hier hebben we ook net weer een week slecht inslapen achter de rug... met al het gekrijs! ow wat is ze dan boos. We proberen er niet aan toe te geven! 85 cm, dat is echt geen kleintje meer Hier begint ze ook te begrijpen dat ze enegrote meid aan het worden is en niet meer een kleine baby. Ze zegt ook elke keer baby als ze een baby ziet. Zo zoet
mejosje, misschien is het ook een fase of zo met inslapen. ik hoop dat t niet zo lang duurt. het is alsof hij gewoon een gesprek wil hebben. merkwaardig zinachtige geluidjes waarin 1-2 woordjes te verstaan zijn. geen krijzen dus of huilen. dan schreuuwt hij ook 'uitte', 'mamm uuuittttt', 'buiten'. niks tegen aan te doen dus. o-ja dat baby roepen, hier bedoelt tim ook 'lief' mee, tegen poezen, duifjes en vooral tegen mama of papa die hem wille straffen('ahhh baby' met open armen,dan kan ik niet boos blijven doen pfff), tegen zijn knuffels ook. pasja; hij slaapt nauwelijks(1uurtje max deze week) in de middag plus slecht inslapen en vroeg wakker om 5 uur.pfff. ik denk dat zijn slaaptijden moete aangepast worden.