Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim kan vandaag eindelijk van rug tot zit komen!das lang geduurd om t te proberen, maanden lang lukte t echt niet.zo leunend aan zijn elleboogjes kan hij eindelijk van rugliggend naar zit komen.n beetje laat, maar toch is het wel gelukt!hij vond het ook zo leuk om te doen dat hij t meerdere keren achter elkaar heeft gedaan. goed voor zijn buik spieren.

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat goed van Tim!

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o het is echt gek om te zien.zo zonder draaien enzo zomaar hoppaa zittte!

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hai meiden, we zijn er nog hoor! Beetje drukke week gehad...veel gewerkt en avond vierdaagse gelopen. En gewoon even weinig zin om achter de comp te duiken. Hebben we allemaal wel eens denk (hoop ik :D)
    Alles gaat goed met Finn. Hoest nog wel flink, maar is niet ziek meer gelukkig. Vandaag even lekker een dagje gewinkeld met een vriendin. Heerlijk om er weer effies uit te zijn. Meer gekocht voor de kids dan voor mezelf haha.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Sportief hoor wendy! En idd dat shoppen, vond het altijd heerlijk om voor mezelf dingen te kopen, maar nu is bijna alles voor ons mannetje. Fijn dat Finn zich beter voelt!

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @wendy: Dat overkomt mij ook momenteel... ik zie ook zoveel leuks voor kleine meisjes :)

Weekend is alweer bijna voorbij en nauwelijks het idee dat ik iets van rust heb gehad. Dus dat ga ik nu nog maar even proberen te nemen.

7. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hey meiden,

Alles gelezen hoor maar even geen fut om te reageren. Druk weekend gehad dus nu even rust.

Fijne zondagavond!

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hahaha leuk hoor iedereen druk of moe!

wendy 4daagse?wow!zonder kids neem ik aan of wel?

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    druk en moe ;)

Nou rust ammehoela... we zijn aan het schilderen! Vriendlief kreeg het in zijn bol en we maken het maar even samen af (&pakt de roller weer op ;))

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Jeetje Mejosje, ben je klaar mee zo'n man! Heb je niet genoeg aan je studie? Ik had het hem mooi zelf af laten maken....

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja, maar hij kijkt ook mijn stukken na op taal en spelfouten. Wel zo eerlijk dat ik hem ook help als hij iets wil, toch?

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ok, eerlijk is eerlijk...

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Belize: avond vierdaagse met Sem gelopen. 4 avonden 3 km...dus is nog te doen hoor :D

Mejosje: klaar met schilderen? :) Ik mag hier thuis niet eens een kwast aanraken. Manlief wil alles zelf doen, dus vandaar dat sommige dingen ook lang duren voor ze af zijn. Pietje precies!

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wat goed wendy. en natuurlijk: bravo sem!

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat goed van Sem!

16. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    #1536 Pasja83, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    Sportief hoor Wendy. Goed van Sem. Ik had na dag 2 nooit meer zin maar moest het afmaken van mijn moeder. Haha. 3 km is nog wel te doen.

Wat voor fiets hebben jullie? Ik wil een fiets voor mijn verjaardag maar een mamafiets is mij te duur omdat ik echt een mooi weer fietser ben. Nu heb ik een huis- tuin en keukenfiets met zitje maar die is best oud dus wil een nieuwe. Zat te denken aan een omafiets.

Hier trouwens ook een echte jongen. Auto's zijn fantastisch. Hij noemt alles met 4 wielen een 'oto'. Mijn vader heeft een motor en bij elke motor en brommer zegt hij ' opa'. Echt heel schattig.

@diddl: Wow, wat een ontwikkeling van Lot. Goed hoor.

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Nee nog niet klaar met schilderen... maar het eerste is wel af :)
    Ach ja, heldere taakverdeling hier... ik met de roller de grote stukken, hij met de kwast de plekken waar de roller niet komt en het precieze werk. Ik ben niet zo´n perfectionist... hij veel meer.

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Als ik hier aan het schrijven ben dan kijk ik ook vaak of er meer van jullie dit topic op dat moment lezen....nu zie ik vaak dat er ook 1 gast mee leest...toch best gek idee of niet?!? Of ligt het aan mij?

Hier ook een "normale" fiets. Wel met versnellingen. Is prima te doen. Zitje voor- en achterop en kom nog steeds vooruit haha :D Mamafiets vind ik nergens voor nodig, zo gaat t ook.

Oto, wat goed van Jessey. Ik blijf het ook tig keer herhalen, maar nog niet eens iets wat erop lijkt hoor hihi. Alles is hier nog steeds die en dit.

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Zie het idd ook vaak wendy, idd een gek idee. Snap dat een gast in topics als zwanger of baby etc. mee leest, maar in clubs als deze vind ik het raar.

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik let er niet zo op... maar zal eens kijken of ik de gast zie :) Wel raar idd, maar wellicht verklaarbaar. Als het een mama is met een kindje in dezelfde leeftijd, ja dan snap ik het wel. (Mag dan ook gewoon lekker meekletsen). Maar misschien is het ook 1 van ons die niet ingelogd is op dat moment? (ik lees wel eens op mijn werk, maar dan log ik niet in bv, dus dan ben ik gast toch?)

Deel Deze Pagina