pff, papa is vr 3 dagen weg nr n kongress. eerste keer alleen. onze 2 fietsen afgelopen maand gestolen. we weten ook niet wat we gaan kopen. geen moeder fiets, is veel te zwaar vr me rijdt ook moeilijk vond ik.
Spannend Belize, eerste keer alleen.. Hier helaas al na 2 maandjes, maar zie er soms toch nog wel tegenop..
Ik ben regelmatig alleen... werk, vrienden. & as we know; Ik heb hem vorige maand ook eens alleen gelaten met de kleine. Het valt allemaal wel mee hoor. Je bent alleen even iets meer gebonden, kan niet terugvallen op. Ja fietsen, ik vind het ook heel moeilijk. Ik heb nu nog een gazelle oma fiets... maar die begint wel een beetje rijp voor vervanging te worden. Ik denk dat ik dan voor een azor stadsfiets ga ofzo.
Ik ben meer alleen dan samen Hier gewoon een batavus fiets met nu 2 zitjes. Ik fiets toch bijna nooit, ga altijd lopend of met de auto.
diddle: respect!met 2 meiden, ik weet dat je dat vaak van ons hoort... ik doe eigenlijk alles behalve boodschappe en afwas. het gaat zonder papa niet echt heel anders dan normaal. ik heb eigenlijk goed geslapen vannacht.tim sliep ook goed(gelukkig maar). vandaag goed weer dames!
@wendy: Ja, vorige week. Volgens vk zat ik toen al op 12 weken, maar volgens mijn eigen berekening kan dat helemaal niet (laat mijn banner dus lekker eigenwijs zo staan). Ik denk dat het net als bij ons mannetje een beetje voorloopt. Alles was helemaal goed gelukkig!
gelukkig ams!geweldig, ook weer zo een lange jongen?(of een meisje?)spanend! je had ook nieuwe kleding die nu al kleiner aan t worden zijn in maat 92? hier is t helaas met de broeken n probleem. ik had n paar in maat 86.,aar die beginnen al kleiner te worden. ik koop nu de nieuwe dingen in maat 92. (wel bij groot vallende merken)
Belize, ja idd. Wel alleen de shirtjes (z'n romp is erg gegroeit de laatste tijd). Maar het zijn wel de dingen maat 92 die uit de babycollectie komen, de maatjes 92 uit de kindercollectie zijn echt veel groter. Ook raar bedenk me nu dat ik van h&m alle dingen uit de kindercollectie heb en de t-shirtjes aan de kleine (vooral korte) kant zijn en de polo's zijn eigenlijk nog wat te groot (allemaal dezelfde maat). Ik neem als ik nu iets koop een shirt wat hem nog aan de grote kant is mee en leg dat erop om te vergelijken. Gelukkig is het met de broekjes hier erg makkelijk, hij is smal en kan zelfs nog wat korte broekjes maatje 80 van vorig jaar aan. Er zit niet veel verschil in de lengte, vooral in de breedte.
@AMS: Ik zou ook eigenwijs zijn in dergelijk geval Leuk hoor weer al die echo's en spanning van de zwangerschap. Ik kan bijna niet wachten tot mijn scriptie is ingeleverd. Ik weet eindelijk dat ik ondertussen wel weer klaar ben om te proberen om zwanger te worden. Had ik een impulsieve actie voor nodig... werd gelukkig wel ongesteld. Wil wel een afstudeerborrel Kleding, ja hier nog steeds shirtjes past maat 80 nog wel... broekjes 86. want 80 broekjes zijn te kort. Ze had in mijn buik al lange benen (daardoor dacht ik dat ze een jongetje zou zijn).
meisjes hebben juist langere benen mejosje!! ha die h en M jogging broekje dat ik gekocht had in maat 86. is nu een strakke bermuda geworden. was al kort.maar ik weet niet of die van kids of babies collektie kwam. maar als ik dat h&m broekje leg naast dutch bakkery desing(deze merk zegt me ook niks hoor) joging broek die ik net heb gekocht...4 maten verschil lijkt het! DBD broek is groter dan esprit. echt giga groot. heb bij kleertjes.com gevonden.
Gelukkig weet je dat je er klaar voor bent mejosje! Spannend hoor! Nog even doorbijten met de studie.. Ik moet wel zeggen dat ik het nu lang niet zo spannend vind als bij de eerste, weet toch allemaal wel een beetje hoe het gaat, wat er gaat komen en gewoon minder tijd om er bij na te denken.. Belize, ja de jogging broekjes van h&m zijn helemaal mini, daar kon hij toen hij 1 werd maatje 86 al niet meer van aan.
@mejosje, op zich wel, vind het alleen lastig dat als ik dus erg moe ben of me slecht voor ik dus niet kan rusten, dat laat die kleine deugniet niet toe. Daar raak ik af en toe behoorlijk gestressed van, want op de helft van de middag is echt al m'n energie al op.
Spannend AMS, alweer voorbij die 12 weken grens! Ik weet nog de eerste keer dat ik pas na de eerste echo opgelucht kon ademhalen. Voor zolang de echo duurde want daarna begonnen de zorgen alweer hahaha. Belize, stoer hoor alleen. Hier weleens alleen met de kleine uit logeren maar dus bij anderen en nooit alleen met zijn tweetjes. Mejosje, hopen dat het daarna snel raak is! Kleding: broeken nog steeds maat 74 en 80 (80 valt wat groot). Shirtjes maat 80. Ben dus nog niet eens toe aan 86 laat staan 92. Heb trouwens wel 2 shirts in 86 die goed vallen maar de rest verzuipt hij in. Diddl: al uitslag van de echo? De 'gast' kan ik ook zijn. Ben erg druk maar lees zodra het even kan wel mee maar meld me niet aan omdat ik toch niet kan reageren.
Ahah, onze gast is gevonden! Ik hoop idd maar dat jij het bent Boordevol...anders vind ik het toch maar een gek idee dat iemand, miss wel iemand die ik ken, mee leest. Wat een weertje he....hier vandaag verplicht vrij van de baas. Vind ik helemaal niet erg hoor Vanochtend alleen even boodschappen gedaan en verder alleen maar beetje rommelen in/om het huis. AMS: fijn zeg dat de echo goed was!! Ik maakte m'n 2e zwangerschap wel bewuster mee. Miss ook wetende dat dit de laatste zwangerschap zou zijn. Zag wel beetje tegen de bevalling op, omdat ik nu wist wat ik kon verwachten haha. Wel super leuk om te lezen dat het bij veel van jullie weer gaat kriebelen!!
leuke foto wendy! Ik zie dus helemaal niet tegen de bevalling op, maar wel tegen de komende 6 maanden, ben er nu al wel zat van...