Diddl: gaan jullie met 2 auto's? Gelukt om alles in de auto te krijgen? Lekker hoor op vakantie...wij moeten nog wat weekjes wachten. Finn is de laatste paar daagjes wel meer ant brabbelen dus hopelijk komen er snel wat duidelijke woordjes. Ga nog ff snel voor de tv en dan lekker slapen.
Vind die "gast" nu wel vreemd hoor.... Als je dit leest dan mag je gerust een keertje posten hoor...vinden we helemaal niet erg. Dan weten we tenminste wel wie je bent Of kan je als gast niet posten? Geen idee eigenlijk...hmmm
Je moet aangemeld zijn om te kunnen posten volgens mij... maar dat lijkt me ook niet zo moeilijk toch?
himm.dat is vreemd. misschien n oude lid?maar waarom zou iemand midden in de nacht ons club wille lezen? we kunnen t clubje ook besloten maken zodat t niet gezien kan worden door geen leden.
tim begon weer snachts te spoken, gister eergister. hij viel toen ook erg moeilijk in slaap. ik hoop dan dat t beter gaat vannacht.
tim zet zijn speelgoeddoos vr zijn stoeltje tegenwoordig wanneer hij tv kijkt en doet zijn voeten op.vind zo grappig.
Haha die Tim, een echte vent! Hoe moeten we trouwens deze club besloten maken, Belize? Vandaag een druk dagje gehad en nu met de pootjes omhoog. Nu alleen nog het trakteren op school en het kinderfeestje te gaan....pff Finn is vannacht ook al aan het spoken geweest. Jemig zeg, echt van half 1 tot half 4. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven en toen istie gaan slapen. En toen kwam Sem..... Hopelijk vannacht een beter nachtje!
finn is nog niet helemaal hersteld? arme jongen. goed dat je op een gegeven moment zetpil gaf. hij had waarschijnlijk hoofd of spierpijn. hier was het of dat hij koud had of honger.
ik weet alleen dat t besloten kan hier, ooit gehoord van iemand...maar zou echt ni weten hoe. misschien bericht doen bij de moderaters?
@Diddl: Goed nieuws van Lot. Wat een opluchting zal dat gaan. @Belize: Schattig zeg Tim. Zo met zijn eigen voetenbankje. @AMS: Lijkt me ook zo zwaar. Tijdens de eerste zwangerschap heb je echt een luxe. Gewoon lekker slapen wanneer je wil. Nu heb je nog een klein kereltje rondlopen. @Wendy: Alvast van harte gefeliciteerd. Je oudste alweer 5. Volgens mij zijn die 5 jaar voorbij gevlogen. Vandaag dus een druk dagje gehad? @Mejosje: Wat een lieve foto zeg. Lijkt alweer zo een tijd geleden dat ze een baby waren he? Ze worden al zo groot en kunnen al zoveel. Jessey kan duidelijk aangeven wat hij wil. Hij weet ook precies wat hij op brood wil en als ik wat anders pak weigert hij het gewoon te eten. Haha @LH: Wat fijn dat het zo goed gaat tussen die 2 jongens. Heb je je eindcontrole al gehad in het ziekenhuis? @Boordvol: Ja dat heb ik ook gehoord. Volgens mijn moeder was ik 2 toen ik zindelijk was. Maar de luiers worden natuurlijk ook van steeds betere kwaliteit dat die kinderen amper voelen als hun luier vol zit. En daarnaast werkte mijn moedre vroeger niet dus had ze alle tijd om te oefenen. Jessey geeft wel al aan als hij moet poepen maar plassen heeft hij nog niet door. Besloten club lijkt me een goed idee. Geen prettig idee dat er een gast meeleest. Sorry als ik iemand vergeten ben.
Belize, wat is hij groot! Wendy, hebben jullie het gezellig gehad? Wat mij betreft prima hoor als we een gesloten clubje worden. Vind het idd niet zo'n prettig idee, maar als anderen liever verder gaan zoals we nu schrijven vind ik het ook prima. Ik heb niet voor niets de belangrijkste gegevens niet in het topic gegeven..
wendy!!!ik ben het vergeten zeg dat sem n 5 is geworden.hartelijk gefeliciteerd!hoop jullie een geweldige dag hebben gehad. pasja;wat goed van jessey dat ie al poepe aangeeft. hier poepen in bed na het eten.ik breng hem naar zijn bed en zeg dat ie nu kan poepen. is een gewonte van vroeger toen hij vaak verstopt was. regelmaat werkte goed toen.
Hey Meiden, Ik heb even bij de forumbeheerder gevraagd of het mogelijk is om ons clubje besloten te maken. Als jullie dat allemaal geen probleem vinden natuurlijk. Dan hebben we geen last meer van gasten die meelezen.
mmm, helaas: ------------------------------------------ Hoi, Dat is helaas niet mogelijk. Zwangerschapspagina.nl is een open forum dus iedereen kan je berichten lezen, sorry. Lotte Zwangerschapspagina.nl ------------------------------------------- Ik dacht dat ik weleens gelezen had dat mensen hun clubje besloten hadden gemaakt. Maar blijkbaar via een ander forum ofzo.