Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ja ik stel ook voor dat we hier weer verder gaan. Die andere vond ik toch wat irritant. Ik moest ook steeds zoeken waar we gebleven waren (op welke pagina) en hier kan ik dat meteen vinden.

Ik moet Jessey nog beter in de gaten houden. Ik was maandag aardappels aan het schillen en hij was aan het spelen aan de tuin. Hij kan prima alleen spelen want de tuin is Jessey proof. (Dacht ik).
    Op een gegeven moment was het wel erg stil dus ik ben even gaan kijken, hangt hij halverwege de schutting.:$ Is hij in het hek geklommen.

Hij is nu echt alles aan het uitproberen. Overal op en in klimmen. Er staat me dus nog heel wat te wachten.

Spelen al jullie kindjes lang met iets? Dus echt een half uur ofzo? Hier nog steeds niet. Hij verliest snel zijn interesse in iets.

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Helemaal vergeten. Welcome back Diddl. Wat ontzettend fijn dat Lot het zo goed doet. Echt een kanjer!!

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Dat gevoel kan nog wel even aanhouden. Het duurt wel even voordat alles genezen is. Ik heb nu nog soms (als ik ongesteld moet worden of een volle blaas of darmen heb) dat het litteken gevoelig is.

Maar het wordt steeds minder hoor, dat branderige en scherpe gevoel.

Hoe gaat het nu, nu je man weer werkt. Lukt het een beetje met beide jongens?

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Gevoelig litteken herken ik ook, wordt wel minder.

Onze tuin is zeker niet Kiekproof! Ze rent namelijk graag naar het veldje achter ons huis en ik ben bang dat ze daarna de straat op rent, maar zover is het nog nooit gekomen. En alle plantjes trekken, mag ze ook niet doen aangezien we ook nog wel een paar giftige planten ertussen hebben staan zoals een oleander.

Voor de rest een meisje dat hier graag groot wil zijn, niet in de kinderstoel zitten, maar op een gewone stoel, drinken uit een gewoon glas etc etc. Zitten op een stoel kan ze nog wel, maar dat drinken uit een gewoon glas gaat op veel momenten ok, maar net zoveel momenten compleet ernaast :) ik dweil als de beste!

Vandaag het afronden van een van mijn laatste loodjes... pfff heb de zenuwen.

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Succes Mejosje! Je kan het.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasja, ja tim kan lang zelf spelen; maar niet met 1 ding. hij maakt zijn plaats eerst, dat duurt erg lang, op welke doos of stoel of tafel gaat hij zitten en wat gaat hij als tafel gebruiken en waar moet dat allemaal neergezet worden; neemt enorm veel tijd, maar hij is dus hard daarmee bezig, dan kiest hij wat hij daar gaat doen...
    jessey begon dus ook gevaarlijk te klimmen.extra op letten,in de gaten houden.tim deed dat al vroeg voordat hij echt los liep. ik kreeg steeds schrik. nu in speeltuin, loopt hij glijbaan helemaal omhoog.ik kan niet ff ergens zitten met hem in speeltuin. (dat klassieke beeld: moeders op de bank zitten kletsen en hun kindjes spelen in speeltuin klopt gewoon niet)

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    succes mejosje je bent de supermama!

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Dank jullie wel!

Dat beeld klopt zeker niet... hopelijk wel als ze iets ouder zijn. Glijbaan is hier ook favoriet.

mbt spelen: Soms kan ze trouwens wel lang met iets spelen, blokken of tekenen is het dan. Maar over het algemeen is de spanningsboog erg kort en gaat ze weer over op iets anders.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Jeetje pasja, dat zal schrikken zijn geweest! Hier geen tuin, maar zelf als ik erbij zit vind ik het lastig op het balkon, hij probeerd echt overal op te klimmen..

Mejosje, succes met de laatste dingen! Hopelijk kun je het nu echt afronden..

Belize, heel herkenbaar hoor tegen de glijbaan op klimmen! Wat hij vooral niet snapt is dat er ook een ander kindje van boven kan komen.

Even een vraagje voor jullie, heeft een van jullie een kraamfeest gehouden bij de geboorte? Wij zitten daaraan te denken, maar de meest ideale datum zou rond de 2 weken na de geboorte zijn en ik vraag me af of dit te doen is..

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja hier n kraamfeest gehad 2 weken na bevalling. ik en tim moeste eerst herstellen.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik kreeg ook 10 dagen kraamzorg bijna de hele dag.

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Bedoel je dat dit te vroeg was?

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nee nee, geen kraam bezoek tot die tijd, bedoelde ik, ook de familie niet.behalve in t ziekenhuis heel ff , de dag na bevalling, alleen oma en tante. de rest uitgenodigt bij kraamfeest.

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Geen kraamfeest gehad. Mijn hoofd stond na de bevalling ook helemaal niet op bezoek. Al leek het me voor die tijd wel leuk want ik heb wel een paar kraamfeesten meegemaakt. Die zijn alleen allemaal 4 tot 6 weken na de geboorte.

Twee weken na de geboorte was ik al wel weer op de been trouwens en kon ik wel winkelen, dus op zich een feestje voor een paar uurtjes had denk ik ook wel gekund.

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ja, meestal doen ze zo'n 6 weken na de bevalling, maar dan denk ik dat het voor ons geen zin meer heeft, dan komen er veel alsnog langs eerder langs omdat ze daarna niet meer in de buurt zijn. Heb dus helemaal geen zin om de hele tijd met bezoek te zitten en denk (hoop) dat we er zo lekker makkelijk vanaf zijn. Probleempje is dat tussen kerst en oudjaarsdag het beste uitkomt mbt mensen die dan in de buurt zijn, maar als ik even van mijn berekening uitga (13 dec.) heb ik dus als ik 2 weken over tijd zal lopen pas de 27e beval;)..
    Aangezien de post hier niet echt snel is en het ook niet gebruikelijk is om een kraamfeest te houden moeten we het wel van te voren min of meer vastleggen.. Erg lastig dus..

16. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Lastig AMS. Wij hebben geen kraamfeest gehouden. Ten eerste lag Jessey dus nog 12 dagen in het ziekenhuis en ten tweede komt mijn hele familie toch altijd de eerste week.

Ik denk dat qua gezondheid van jou 2 weken erna op zich wel moet lukken. Ik liep een week na de ks ook alweer rond. Dus bij een natuurlijk bevalling moet dat ook lukken lijkt mij. Maar inderdaad moeilijk te plannen. ALs de kleine blijft zitten dan wordt het allemaal erg krap.

Met hoeveel weken was jouw zoon geboren?

@Belize: Heerlijk dat Tim zo lang alleen kan spelen. Soms zou ik willen dat Jessey zich wat langer kon vermaken. Maar goed, zo is hij nou eenmaal niet. Komt misschien nog. Misschien ook niet.

@Wendy: Ben je al aan het pakken. Lijkt me heerlijk er even tussenuit. Je zal je 3 mannen wel gaan missen maar een beetje me-time lijkt me wel lekker.

@Mejosje: Je tekent dus ook met haar. Zou ik ook eens moeten doen.

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja stiften hier ook favo, gister heeft hij tijdens koken hele huis getekent maar vooral zichzelf.kleuren op vingers teken voeten handen, gezicht...muren tafel deuren. maar daarna hielp hij ook met schoonmaken.

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    De wateruitwasbare stiften (hema) zijn dan wel een uitkomst. Ik geef haar ook vaak krijtjes... maar alleen als ik erbij kan zitten, zodat ze de krijtjes niet gaat eten. Kennelijk smaken ze lekker. En ze heeft af en toe mijn potlood te pakken waar ik van alles mee opschrijf. Het potlood en de krijtjes laten minder sporen achter van ravage.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja, heb ook uitwasbare stiften van hema.maar toch moet je t schoon maken!

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim hier in hema shirt maat 98/104, t lijkt mij alleen de mouwen veel te lang.omvouwen of zo misschien? ik hou niet van veel te grote kleding te gebruiken. wat vinden jullie? is het wel te doen?

Deel Deze Pagina