Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik vind de kleur best mooi. en heeft niets van letters of beelden. vind ik lekker rustig zo hema basic.

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Nou ik ga ook maar eens kijken naar uitwasbare stiften. Denk dat hij dat wel leuk vindt.

Belize, ik vind dat shirt prima kunnen. Je kan altijd de mouwen omslaan of naar binnen slaan. Kleur is mooi. Staat hem ook goed.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,177
    4,324
    113
    Kan prima dat shirt. Oogt zo op de fot helemaal neit groot.

Kraamfeest hadden we ook 2 weken na de bevalling gedaan. Ging prima maar heb er dan ook 0,0 voor geregeld. Allemaal door familie gedaan (in overeenstemming natuurlijk). Verder kregen we alleen bezoek van onze eigen gezinnen (ouders/broers/zussen). Verder de rest dus pas op het kraamfeest. Heb ook zo'n 10 dagen kraamzorg gehad voor hele dagen (tot mijn man thuis kwam).

Deze week gaat eten minder door doorkomende hoektandjes.

Ik ben eindelijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjk echt begonnen met voorlezen. Eerst had hij er de aandacht totaaaal niet voor. Vorige week een dik boek gekocht met allemaal 1-minuut verhaaltjes en een boel plaatjes. Hij vindt het geweldig. Ik doe ipv echt voorlezen meer verhaaltje bij de plaatjes. En dan vooral dingen die hij herkent bv ze spelen met een bal, bal aanwijzen en zeggen die heb jij ook en water en andere dingen die hij herkent verhalender wijs vertellen. Hij vindt het super en komt gezellig naast me zitten en mee wijzen en luisteren. Als ik nu zeg zullen we boekje lezen rent hij naar de kamer en gaat alvast zitten :). We doen het nu structureel bij bedtijd en overdag nog een keer.

Diddl, welkom terug!

Mejosje, heel veel succs!!!!

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Hihi, iedereen toch maar weer hierheen verhuisd :D

Wij hadden bij Lot ook een kraamfeest na 2 weken willen doen, maar is toen ivm mexicaanse griep niet doorgegaan. Maar mij lijkt het zeker bij een 2e kindje ideaal!

Jeetje Belize, hoe krijgt hij het voorlekaar om nu al hema (valt groot) 98-104 te passen, die grote knul van je!!!

@ Boordevol, leuk nu ook aan het voorlezen, ik weet nog dat ik bij lisa ook pas heel laat begonnen ben die had er ook echt het geduld niet voor eerst.

@ mejosje, beetje laat maar succes!!!!!
    Ben je er hierna helemaal vanaf?

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
  6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    klinkt erg gezellig boord. hier wel n fase gehad met lekker samen zitten lezen. maar tim is nu in een vervelende fase. loopt ook vaak met boos gezicht rond en kijkt of hij iets kan vinden dat niet mag. of TV tv tv...met zijn voeten omhoog.. pfff. hij begon vandaag zijn avond eten met alles boos weg gooien. en hij was ook wakker gister nacht helemaal overstuur tussen 3-5 uur.
    komen ook weinig woorden uit dus ik begrijp hem niet zo goed.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    je zat fotos te plaatsen diddle...
    wat is lot nou een schatje!!!!
    lisa ook heerlijke meid. wat is ze ouder/wijzer geworden, maar ze leek me n beetje moe op de foto.klopt dat?

shirt had ik vr d aanstaande herfst gekocht, maar t is nu zo slecht weer, zijn winter kleding van dit jaar zijn te klein. daarom iets dat ik groot had gekocht. maar t past ook niet zo slecht vind ik.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Pasja, ben precies met 40 weken bevallen. Heb je trouwens mijn pb een aantal dagen gelden wel gehad?

Boordevol, fijn te horen dat het bij jullie prima ging na 2 weken. Wij zullen het wel in een restaurant oid doen want in huis past niet, zo hoef ik ook zelf niets te doen en kunnen we ook gewoon na de aangegeven eindtijd weg (mensen blijven toch vaak hangen).
    En dat boek klinkt leuk, welk boek is het?

Belize, vind het shirt prima kunnen. Heb ook het liefst kleren die precies passen maar dan draagt hij de dingen echt maar een paar keer, dus koop toch aan de grote kant.
    Tim is idd wel groot, hier heb ik ook een shirtje van hema in die maat maar die is echt nog te groot..

9. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    diddle;hoeveel tandjes heeft lot nu?

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Belize, Lot moet alleen nog maar een paar kiezen, die tanden zijn echt met een sneltreinvaart gegaan ineens.

Lisa was niet echt moe eigenlijk daar, hier een foto van hetzelfde moment. toont misschien gelijk weer anders?

View attachment 161494

11. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    inderdaad, het was met de licht zo waarschijnlijk. owww schatje zeg.lijk me ook n prachtige leeftijd!

achterste 4 kiezen moeten hier ook. heeft iemand met volledige melkgebit hier?

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Diddl: super meiden heb je!!

Heb wel meegelezen (en jullie weer gevonden :D) maar effe geen puf om te reageren. Morgenochtend op naar het vliegveld en hopelijk paar daagjes lekker genieten.

Meiden tot snel
    xxx

Hier is Finn trouwens gister naar de kapper geweest met papa en heeft van begin tot end gejankt....was niet te stoppen....en daarna is er niks meer aan de hand ;)

13. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Belize, hier nog steeds 4 kiezen te gaan.

Wendy veel plezier! Spannend zonder je mannen...

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    veel plezier wendy!

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Belize, zolas Lisa nu is idd ook een hele leuke leeftijd, kletst en zingt de hele dag, echt heel gezellig.

@ Wendy, veel plezier!!!!!!!!!

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    zo groot is tim echt niet(laatste meting 86cm, maar bleef niet zo goed liggen weer). t klopt dat hema groot valt bij newborn maar vanaf maat 74 valt t juist klein. tim had vorige zomer al maat 92 van hema, maar is een beetje raar vind ik het vanwege de lange mouwen. 74-92 valt t misschien normaal maar daarna weer klein dus.
    op deze foto heeft tim maat 92 van esprit. zo zie dan weer dat de merken enorm verschillen.

17. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    en die stoeltje is van kruidvat is in de aanbieding deze week, voor n tientje.is wel vanaf 3 jaar. maar tim zit wel lekker na n beetje oefennen.

18. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Denk dat Tim doordat hij breed is ook een maatje meer heeft.
    Denk dat ons mannetje zo'n 88/89 cm is nu (nog steeds geen keuring gehad door afwezige KA), maar omdat hij vrij smal is denk ik dat de kleren voor hem te groot zijn. Of misschien is het wel gewoon het model van het shirt. Zit ook van hetzelfde merk nogal eens verschil in.

19. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    inderdaad.ik kijk ook altijd naar zijn schouders wanneer ik iets koop.daar moet t goed zitten.
    ja je kindje is altijd 1,5-2 cm groter dan tim. maar tim is ook zwarder.

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Staat goed hoor Belize!

& een zwoele lisa zag ik ook voorbij komen in een mooie zomerjurk!

Hier ook al druk aan het voorlezen was er al mee begonnen toen ze er echt nog niets van begreep als een soort ritueeltje en nu is het ook meer plaatjes kijken ook en bij elk plaatje weer een verhaaltje en het zijn altijd bij hetzelfde plaatje hetzelfde verhaaltje. Ze rent wel echt naar haar kamer als ik zeg zullen we gaan lezen in het boek? Zo zoet :)

Nog 4 kiezen hier ook, maar ik verwacht ze pas rond de 22 maanden.

Ben nu op mijn scriptie na echt helemaal klaar. Tenminste als ik deze gehaald heb natuurlijk... we zullen zien, hoor de uitslag echt laat binnen pas, want de docent moet eerst nodig op vakantie. (beetje raar, ik kan toch ook niet zeggen dat ik het tentamen wel even 2 weken later ga doen omdat ik op vakantie moet). Ga even na hoe dat ik het reglement staat...

Share This Page