Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dat is vervelend mejosje, vind het idd een beetje raar. Als hij dan niet goed zou zijn kun je er dit jaar niets meer aan doen.. Hopelijk kun je eerder wat weten..

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Heb even een vraagje gesteld. Er wordt alleen maar gezegd de "uitslagtermijn is uiterlijk 18 dagen". Ja & anders?

Maar goed... mijn frustratie dus! Sorry lieve meiden :)

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    he vervelend mejosje...maar je bent volgens mij gewoon geslaaaaagd!

maar een vraagje aan jou:je zei dat kiek nu echt aan tafel zit.brava!maar is ze niet te klein om zo te kunnen eten?tim kan nog niet vanuit een stoel tafel bereiken.heb je stoel verhoogd of zo?of heb hoge stoelen?

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Mejosje, snap je frustratie maar dat is nog wel een redelijke termijn. Dan heb je ook iig voor september nog de kans er iets aan te doen mocht het nodig zijn..

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja voor september wel... maar eind juli gaat toch echt over de 18 dagen heen.

Belize: ze komt met haar hoofd net boven tafel uit, maar dat weerhoudt haar niet :) Ik heb nep-thonet stoeltjes en een gewone tafel, normale hoogte. Als ik en kussen onder haar billen schuif zit ze wel redelijk normaal aan tafel... blijft een klein hompie natuurlijk :)

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Is eind juli de diplomauitreiking? Of komt degene die het moet beoordelen dan pas terug? Sorry snap het even niet :)..

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    dan komt de beoordelaar terug... pas aug is de uitreiking. Nog geen reactie gehad op mijn e-mail :s

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dan snap ik hem. Dat kan dan dus idd niet, moeten ze maar voor een vervanger zorgen hoor of hij doet het voor z'n vakantie. Maar ws ben jij als student gewoon de dupe (in mijn ervaring is dat meestal het geval):(

9. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Mejosje: Wat irritant zeg. Belachelijk dat de beoordelaar dit gewoon kan maken. Maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan wachten. :(

Hier nog 4 kiezen en 1 hoektand, Dan zijn we compleet.
    Boekjes lezen doen we al heel lang. Er slingeren er hier wel een stuk of tien rond. Al moet ik zeggen dat de boekjes waar hij een plaatje kan aanwijzen of waar hij zelf mee kan doen door een klepje te openen interessanter zijn dan de voorleesboekjes. Daar raakt hij snel zijn interesse bij kwijt.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mama's boekjes zijn hier erg interessant.hij haalt vooral een dun boekje steeds uit de boekenkast.
    tim heeft net helemaal gek geworden op t aankleed kussen en heeft zijn hoofd erg hard tegen de muur gestoot. met zijn benen tegen mij afgezet, zo als gek sprongend op zijn rug. zo hard gehuild. en in zijn eigen taaltje heeft hij ook een heleboel dingen verteld, hard huilend, wijzend de muur aan.heb hem zelfs een zetpil gegeven tegen pijn. echt heel zielig.
    sinds n paar dagen doet hij zijn handje op de plek waar hij pijn heeft wanneer hij zich ergens stoot en zegt o-o.maar huilen doet hij echt niet zo vaak van pijn.hij sliep veel makkelijk na dat gehuil. pfff.ik voel me zo slecht omdat ik het niet kon voorkomen, het gebeurde zo snel.
    einde van mijn ego bericht...

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Niet slecht voelen Belize. Je kan nou eenmaal niet alles voorkomen bij die kleintjes. Ze zijn zo snel en onvoorspelbaar. Ik voel me meestal ook even schuldig als hij weer gevallen is maar je kan het niet altijd voorkomen. En ze zeggen niet voor niets dat opgroeien met vallen en opstaan gebeurt.

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je hebt gelijk en dat weet ik, en ik vind het zo vervelend dat wij niet alles kunnen voorkomen. t gaat zo door mijn hart zijn gehuil. zo vervelend gevoel he?
    hij wilde de zalf vast houden en mocht ff niet van mama.want hij doet t gewoon open en wil t eten...en hij moest zijn pyama aan. zo boos werd hij. terwijl ik niet boos of zo deed. hij is ook zo sterk. ik zal hem n paar keer checken vannacht.

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Yup vallen en opstaan... hier ligt mijn meisje af en toe ook lang uit op de vloer omdat ze weer eens te snel wil, te onhandig of een combi van beide aan het doen is. Probeer het meeste af te doen met oeps & boem etc. Maar soms is het echt tranen met tuiten, dan heb ik het ook niet meer :( is toch mijn meisje die pijn lijkt te hebben (voel me wel weer vaak vern*kt omdat er ook vaak opgehouden wordt met huilen als ik haar optil).

@pasja: denk ook dat het wachten wordt... maar tijdens dat wachten kan ik me best nuttig maken dat er in de toekomst consequenties aan dergelijk handelen worden verbonden. (sta wel een beetje verbaasd van mezelf hoor. Ik ben eigenlijk helemaal niet van de procedures en in mijn hele studietijd heb ik er n og nooit een probleem van gemaakt..l. maar het voelt nu echt oneerlijk, stom hè?)

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ow en je bent vern*kt als je je vern*kt voelt... dusseh... ja... ik ben dus gewoon af en toe vern*kt.

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize, is idd vervelend, maar hij moet nl ook gewoon leren dingen te accepteren. Hier ook eentje die snel boos word en dan zichzelf vaak pijn doet. Natuurlijk vind ik dat heel erg vervelend, maar als ik er aandacht aan besteed (bv door hem te behoeden voor achterover gooien etc.) doet hij het veel harder en gaat veel langer door.

Mejosje, ik raad je aan om met te wachten met een klacht oid in te dienen zodat er wat aan gedaan word tot je je beoordeling binnen hebt. Ik heb dergelijke gevallen vaker gezien en helaas werd er dan door de beoordelaar (die er uiteraard al iets vanaf wist) niet geheel eerlijk beoordeeld. Kijk een scriptie van een 10 kan nl niet afgekeurd worden, maar als het kantje boord is zul je ws slechter beoordeeld worden.. Heel oneerlijk, maar helaas lopen er een hoop oneerlijke mensen rond (waar je het soms ook niet van verwacht)..

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Nee ik ga het niet persoonlijk maken naar docenten toe. Niet alleen voor beoordelingen, maar de wereld is veel te klein voor dit soort dingen. Maar dan mogen er best een paar vragen hier en daar neergelegd worden.

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    gister naar gyn geweest.was niet mijn eigen gyn. echo etc gemaakt.t ziet er prima uit. niks raars of zo. baarmoeder slijmvlies lekker dik. volgens hem midde van cylus. (ik ga wel sinds mijn 30ste elk jaar of 1,5 jaar vr controle) nou hij vond dat t echt niet te laat is vr een tweede!ik ben ook gewoon vruchtbaar zo te zien. 'als je nog een kindje wilt kun je ook met je eigen gyn ff spreken en vragen wat hij vindt' zei hij maar volgens hem kan t gewoon...een week lang kijken naar tim hoe hij vr zijn pop verzorgt liet me gewoon nadenken over de vraag.(nou we willen echt graag maar denken dat t misschien niet zo verstandig is)om 4 juli belt mijn gyn me om te praten. oh wat zijn ze toch lief bij deze ziekenhuis echt menselijke verzorging en ze geven je t gevoel dat ze echt om je geven!

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wat fijn Belize, dat kon je ook wel even gebruiken na gister.
    ben benieuwd wat je eigen Gyn. erover zegt en wat jullie uiteindleijk beslissen.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle het was gister en toen ging tim zijn hoofd stoten en voelde me echt zo een slechte moeder die een kind niet eens kan verzorgen. ik moet niet zo emotioneel zijn weet ik en vandaag voel me beter. hij sliep lekker tot 7 uur, ik heb hem gecheckt in de nacht. niks aan de hand. hij heeft ni eens een bult maar wel klein schoofwondje. vsm gel vr stoten en wondjes hielp echt denk ik. en vanochten op t aankleedkussen wees hij de muur weer aan en zijn hoofd en zijn handje(ooit had hij zijn handje pijn gedaan daar: muur heeft n groof struktuur)en lag wel rustig en zo. een keer pijn werkt beter dan 100 keer zeggen dat t gevaarlijk is...

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    schaaaaafffwond...

Deel Deze Pagina