Dat is wel heel leuk nieuws Belize & ja, blauwe plekken en schaafwonden en met dingen die je niet verwacht komen ze thuis. Hoort erbij. Ik kan het me ook nog herinneren van vroeger. Aan het buitenspelen in een buurt waar een huis werd gebouwd, ow die dakpannen wat leuk om mee en op te spelen. De (schaaf)wond is nog steeds zichtbaar! Nog een beetje aan het uit feesten hier... was vannacht om 3u thuis van een bruiloft! Wel supergezellig. Zo mijn schoonzusje maar even bellen om te vragen hoe het met mijn dochter gaat.
ow en de tandarts heeft een stuk tand weer bij me moeten zetten... rolschaatsen achter een fiets, boem!
Oh belize, wat een nieuws! De kans op een tweede is dus toch aanwezig. Nu nog de keuze maken. Zal leuk zijn voor Tim die ook graag verzorgd dus maar aan de andere kant moet je er wel 100% achter staan. Laat je de keuze afhangen van het advies van de gyn of neig je stiekem al wel naar er toch voor gaan? Evt een termijn voor jezelf stellen, als je niet binnen X aantal maanden zwanger bent dan ga je er niet meer voor of.. Nou ja, er zijn zat mogelijkheden natuurlijk maar dat moet je goed overdenken en een keuze maken waar jullie beide volledig in berusten. Ik houd de laatste tijd ook vaker mijn hart vast. Hij laat zich graag na staan zittend vallen of staat en doet net dat ... hoe heet dat ook alweer.. wat mensen bij concerten bijv doen en zich van een podium late vallen en opgevangen worden door al die handen in de lucht. Hij laat zich dan zo voorover vallen en lacht zich een breuk, mijn hart zit dan weer in mijn keel omdat hij net de muur of verwarming of wat dan ook gemist heeft. Ze nemen echt risico's gewoon maar dat zien ze niet natuurlijk. Mejosje, ik zou denk ik zelf ook even wachten met commentaar. Hoogstwaarschijnlijk kun je er niets aan doen en verandert er toch niets. Zeggen ze dat je een officiele klacht bij de examencommissie moet indienen en tegen de tijd dat je antwoord krijgt is je stuk nagekeken. Verder zullen ze misschien zelfs zeggen dat je de inleverdatum zelf in de hand had en dan maar eerder had moeten inleveren voor er vakanties waren. Maar ja, dat is natuurlijk niet zeker dus je kunt het proberen. Het boek heet 365 één minuut verhaaltjes volgens mij. Maar voorheen dus wel pogingen tot voorlezen gedaan maar was nooit geinteresseerd. Nu des te meer dus dat is wel leuk. Pas ook een boekje van Dribbel voorgelezen, dat gezocht werd naar dribbel en dat je achter die flappen moet kijke of hij er is. Nou geweldig. ALs ik steeds met mijn hoofd schudde van 'nee, hij is niet onder het bed' etc. ging hij op een gegeven moment meedoen. En als we hem dan uiteindelijk vonden in zijn mand ging hij klappen in zijn handen . Geweldig.
wij hebben de eetstoel ook weg gedaan. hij wil toch niet vast zitten en hij begon zich ook los te maken van de riemen en kan hij zittend in de stoel meter of 2 bewegen. dat is zo raar in eens zit hij 2 meter van de tafel af. hij eet ook beter als hij tijdens t eten los in de kamer loopt. 4-5 hapjes aardappelpuree, 2-3 hapjes groente 2 koftes of kip. ontbijt en lunch deden we al lang niet meer in zijn eetstoel. slabbertje om wil hij ook niet meer.pfff.
Slabbetje hebben we nooit gedaan. Vanaf het begin was het gillen als hij het om kreeg. Dus dat doen we nooit. Gelukkig eet hij redelijk netjes. Hij zit wel nog steeds in zijn eetstoel. Als we ontbijt maken 's ochtends dan loopt hij al naar zijn stoel haha. Soms blijft hij er nog een uur langer inzitten. Soms Huilt hij als hij er in moet maar als ik dan zeg mama gaat eten voor je neerleggen en drinken en jij gaat dat in je stoel eten (dus uitleggen) dan laat hij het toe. Ik stond deze week wel verbaasd dat ik een broodje ging smeren voor hem en dat hij zelf naar zijn stoel liep en daar op mij wachtte. Hij widle er echt zelf in.
Boord: op tentamens heb je zelf geen invloed qua inleveren toch? Zoals ik al zei ga ik dingen niet persoonlijk maken, maar wil wel op de hoogte zijn van mogelijke stappen als het echt te gek wordt. Meissie is weer terug thuis na een nachtje logeren. Leek wel of ze een beetje heimwee had gehad. Zou dat kunnen op deze leeftijd?
Sorry dames heel moe, dus alleen even een korte reactie op mejosje; denk dat ze juist de leeftijd hebben om een beetje heimwee te krijgen. Hier zijn papa en mama nu erg belangrijk. Merk dat hij ook heel anders reageerd als we hem ophalen van de creche enzo.
Oh Mejosje, excuus. Dacht dat je het over je scriptie had. Tentamens heb je inderdaad niet zelf in de hand. Hier wel hoor, hij komt rennend naar me toe met handjes uitgestrekt en helemaal blij. Maar soms ook huilend als hij bij iemand achter moet blijve. Verder geen ervaring met uit logeren gaan dus gaat om korte momenten.
Oh, dan heb ik het denk ik ook verkeerd begrepen, dacht ook dat het om de beoordeling van je scriptie ging. Een tentamen vind ik idd wel anders, is over het algemeen beter na te gaan of je eerlijk bent beoordeeld (een scriptie kun je nl door je eigen presentatie en onderbouwing (of geen goede onderbouwing) nl behoorlijk naar beneden halen)..
We zijn er weer hoor! Meld me snel weer....eerst nog ff alles bijlezen. Nu eerst lekker douchen en op tijd naar bed. Waren trouwens heeeerlijke dagen en wat is Praag toch een mooie stad. Weer lekker bij al m'n mannetjes!
Ze voelde zich gister geloof ik ook niet helemaal lekker, paracetamol gegeven en toen leefde ze weer een beetje op... nu ligt ze lekker te brabbelen in bed dus ga haar maar even uit bed halen en een lekkere boterham geven.
om 5 uur in de ochtend???de tijd is weer verkeerd volgens mij mejosje! we zijn naar strand geweest gister owww wat vond tim dat leuk...en de fysio had gelijk op t zand loopt hij ineeens veel rechter en perfekt(hij wordt gedwongen om zijn buikspieren te gebruiken)
Leuk he, belize, het strand voor die kleintjes! (hier vind mama het alleen iets minder leuk, daarna al die bende in de auto en in huis.. ) Wendy, wat fijn dat je heerlijke dagen hebt gehad! Was het een mooie stad? Pasja, gefeliciteerd! Heb je een gezellige dag?
Die pet is echt super met die flap! waar heb je die vandaan belize? & wat goed dat hij lekker uitgeslapen heeft. Wij hebben vandaag bij oma rode bessen van de struik geplukt in de schaduw... heerlijk! Kiek deed ze zich dan ook goed smaken Ik ben wel een beetje gaar van de warmte, maar na nog even een paar dagen verder gelezen te hebben in een dagboek van een onderhandelaar, ga ik zo meteen lekker aan de type voor het laatste stukje