Pet met UV-bescherming 60+ - online bestellen! - babywalz ik krijg de roze niet in de link denk ik.pfff
Heerlijk Belize! (Beide het srand en het uitslapen ) @ Wendy, welcome back, leuk gehad?? Lotje kan nu ook (kleine stukjes) kruipen, mn kanjertje!
o geweldig diddle!zo lief ook op de foto! mejosje; ja je moet ff meten en dat is dan de maat. ik heb 50/52 gekocht(toen hij 49cm had) omdat t aan de achterkant met een koordje te verstellen is.
@AMS: Bedankt voor de felicitatie. Ik heb een heerlijke dag gehad. En ben ook erg verwend met veel leuke cadeautjes. Hier nog lang niet op een losse stoel tijdens het eten. Hij zegt zelf al als we gaan eten 'stoel' en wil dan in zijn stoel. @Wendy: Weer lekker terug. Hoe was het? @mejosje: Ik denk dat heimwee wel kan hoor. Ff korte reactie. heb weinig tijd.
dat naar stoel gaan en eten roepe deed tim ook heel lang, ook al hij zo weinig at. nu sinds 2 weekjes ofzo was t een probleem. ik vond t echt niet veilig meer. we hebben nu extra ruimte ineens. tim loopt zo snel hij kan rond d hokker totdat hij helemaal duizelig is en dan wankelig gaat hij genieten van duizelen door de kamer...
Diddl, wat gaat Lot hard ineens! Super zeg! Wat zul je trots zijn (nou ja extra trots, want trots was je nl al)..
Was aan het werk... moet ook wel eens gebeuren, helaas. Wacht nog steeds op het moment dat ik de staatsloterij win ofzo. Maar op mijn werk log ik dus nooit in op zp. En gisteravond was ik merendeel van de tijd een boek aan het lezen. Kiek heeft vandaag een rare dag gehad op kdv, lang geslapen en wilde niet echt lekker wakker worden. Misschien dat ze een nachtmerrie heeft gehad ofzo? Op welke leeftijd begint dat? Voor de rfest was ze wel vrolijk hoor en klimmerig en gewoon haar eigenzinnige zelf.
Hier ook gewerkt. En Jessey is ziek. Hij was al het hele weekend aan het spoken met slapen. Heel laat slapen en veel wakker worden 's nachts. Dinsdag werd ik gebeld door het kdv dat hij lichte verhoging had. Zijn laatste hoektandje en nog wat kiezen komen door. Daarom sliep hij zo slecht. Echt zielig. @Mejosje: Ik dacht eigenlijk dat ze nu al enge dromen konden hebben. Misschien is ze ook niet helemaal lekker. Kan best met dat rare weer. We gaan gezellig een weekendje weg. Met mijn ouders, zusje en haar vriend en wij met z'n drieën in een huisje in Drenthe. Ik heb er wel zin in.
Belize, was druk aan het opruimen, moet ook gebeuren.. Mejosje, denk dat ze nu ook kunnen dromen idd, hier huilt hij soms in z'n slaap.. Pasja, leuk een weekendje weg, veel plezier! Hopelijk is Jessey dan weer beter..
Ik was ook aan het werk, vakantie is weer voorbij helaas... @ AMS, thx, ik ben zeker supertrots op mn kleine meid!!!! @ Pasja, leuk zeg, veel plezier alvast!
arme jessey met kiezen en hoektand, die is erg, ik ben zo blij dat die nou door zijn. pfff. iedereen hard aan t werk, ik niet helaas. moest weer naar oogarts(ik blijf op de spoedlijst)kreeg weer tasvol medicijen, weer 8 keer prednison druppellen, pupil wijd gemaakt etc..pfff. baalen. en tim sliep echt zo slecht gister...warmte denk ik...
boord; dat boekje met dribbel krgen we als verjaardag kadoo, tim vond t ook echt geweldig. maar hij heeft t wel helemaal kapot gemaakt omdat hij zelf die dingen open wilde doen om te kijken of dribbel daar was. n paar keer te hard eraan trekken dan is het kapot natuurlijk. het was echt zijn favo vr n lange tijd...