Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Herkenbaar Belize, hier geef ik dus ook alleen de boekjes van karton aan hem en de gewone boekjes houd ik vast met voorlezen (als hij ze niet uit m´n handen trekt;))..
    Vervelend van je oog! Wat kunnen ze er tegen doen dat je op de spoedlijst staat?

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dat ik op spoedlijst staa betekent dat ik zonder wachtlijjst of wachttijd meteen bij oogarts terecht kan komen. en dat is dus blijvend,levenlang...

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o ja, dat boekje van dribbel vraagt erom eigenlijk, kastdeuren open moeten maken om te kunnen lezen wat er onder staat of een tapijt optillen etc, het is erg n leuke speelboekje, is gewoon zo bedoeld hoor...hij heeft daar echt lang mee gespeeld.
    ik laat tim wel boekjes gewoon kapot maken. geen dure boeken koop ik dan natuurlijk. maar hij mag wel kapot maken en gewoon mee spelen. want hij begon met boekjes echt heel vroeg. nu pakt hij zelf n boekje uit t maandje en gaat lekker op de hokker hoog zitten met een boek. en als hij klaar is haalt hij nog eentje.
    dat is dus erg handig want zo kan hij zich wel lang bezig houden.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hoe gaat t met de zwangerschap ams ben je wat aangekomen?of viel je juist af wegens misselijkheid?bijna 4 maanden alweer

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Toevallig vandaag bij de dokter geweest, zit nog op m'n startgewicht.. Had gehoopt dat ik inmiddels iets aangekomen zou zijn, maar heb zo'n moeite met eten (en soms binnenhouden).. Nu helemaal met de warmte, alhoewel het vandaag lekker frisjes was, denk maar een graadje of 32, heerlijk een beetje verkoeling..

Boekjes zijn hier ook een goed vermaakmiddel, maar heb de kartonnen boekjes voor hem op een lage plank en de papieren hoger en die lees ik alleen voor (de kartonnen ook wel hoor)..

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Meld me even...lees ffies alleen mee. Beetje druk ;) Opt werk en thuis...komt wel weer goed.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    smeren jullie de billen nog steeds ergens mee?sudo creme of zoiets?ik doe dat allang niet meer en we hebben nu een tijdje geen luieruitslag meer gehad. hij was kennelijk te gevoellig vr cremes met zink...

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik smeer de billen eigenlijk al heel lang niet meer in (op de creche doen ze het wel, staat in hun protocol). Wel strooi ik nu met de hitte vaak wat talkpoeder op de billen (maar eigenlijk ook omdat ik 2 flessen heb staan, denk niet dat ik het speciaal gekocht zou hebben, meer om ze maar te gebruiken)..

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    32graden is de verkoeling daar?ooo wat erg ams.ik kan me voorstellen dat je dan weinig eet. gelukkig aan t eind van je zwangerschap zit je in de winter.anders zou t een ramp zijn. en de eerste maanden van de baby gelukkig ook niet in de zomer.goede timing!

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ja, de zomers zijn hier wat minder Belize, vandaag ook gelukkig niet warm, maar de afgelopen tijd rond de 42 graden (als het droge warmte zou zijn vond ik het nog niet zo erg, maar is net als in NL zo vochtig, dus bij elke beweging meteen bezweet en alles plakt, bleh!).. En dan is vanaf half juli tot half augustus de warme tijd van de zomer;)...

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb gister de ramen buiten nog even gelapt na een werkdag en toen mijn kleine meis op bed lag... was daarna echt te moe om nog serieus ergens op te gaan reageren.

Vandaag weer naar het zh voor de ogen. Nou ben benieuwd wat ze nu weer te melden hebben.

Ow die warmte... ik houd er opzich wel heel erg van, maar dan niet zwanger! Sterkte AMS

Billen, nee die creme ik ook niet elke keer meer. Als het een beetje rood is wil ik het nog wel eens overwegen, maar dat is het eigenlijk nooit meer. Na het badderen lotion ik het wel, maar dan doe ik haar hele lichaam even.

Nou ik ga even de sta klaarmaken en dan mijn meisje ophalen van het kdv.

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams dat is echt net als zuid turkije. 1 week vakantie is ok maar daar wonen zou me nooit lukken.

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    woensdag afspraak bij kapper voor lang naar kort haar, het zal ongeveer 3 uur duren zei de kapper...echt zo een metamorfose dus met n kleurtje rbij.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wow gaaf Belzie, krijgen we een voor en na foto???

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Vind er ook niet zwanger niks aan mejosje, de rest van het jaar is prima, maar de zomer is verschrikkelijk en dan al die toeristen overal, pfff

Belize, 3 uur!! Dat zal een flinke mmf worden, ben altijd met 10 minuten klaar, haha..

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Zo 3 uur... ik zit altijd een uur of anderhalf voor alle puntjes en een beetje model er weer in en dat vind ik al lang :( Terwijl je het verschil niet eens echt ziet met mijn haar. De ene dag is het krul de andere dag pluis en slag. Tijdens mijn eerste zwangerschap was mijn hele krul ongeveer lost.

Vandaag even gezellig op de borrel geweest bij een vriendin. Was een hondje en eten met veel knoflook ;), dus ze was helemaal in haar nopjes.
    Reageren jullie kleintjes ook zo leuk op dieren? Ik zou er bijna een huisdier voor nemen.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier reageerd hij over het algemeen erg leuk op dieren, honden vind hij erg leuk, ook om achteraam te rennen. Maar mijn so hebben nu een puppie en die is erg speels en daar is hij dus bang voor, nu met veel moeite durft hij hem als hij op schoot zit en sv het puppie vasthoud te aaien, maar hij durft zelf niet op de grond te staan als het hondje binnen is.

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lot heeft niet zo heel veel met beesten, ook Senna (onze labrador) vind ze vaak maar irritant als ze bij dr komt ;)

Lisa daarentegen is van kleins af aan helemaal gek op Sen en andere beesten!

@ AMS, is het heel toeristisch waar jullie wonen?

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Diddl, ons dorp niet, maar het buurdorp (aan het strand) wel redelijk. Vooral veel mensen met 2e woningen en een hoopdagtoeristen om het dorp te bekijken. En ook wel hotels etc. maar geen massatoerisme hoor. Maar normaal zitten we met 10 minuten op het strand en nu doen we er zeker een half uur over (en dan nemen we voor zover mogelijk een sluiproute)..Aangezien we daar ook meestal boodschappen doen etc. en ik daar ook werkte is het vooral voor dat soort dingen vervelend, ook de ka zit daar, gewoon lastig dus. Het stran ligt vooral in het weekend mutvol, nee ben blij als het weer september is en we weer rustig van het strand kunnen genieten..

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mijn eigen kapper wilde mijn haar steeds niet kort knippen, het zou me niet staan volgens haar.maar ik denk zelf dat ik wel n tijdje met n kapsel rond kan lopen dat me niet echt staat, dus daarom heb ik iemand anders gevonden, hij zei zelf dus dat t belangrijk is om echt ons tijd te nemen van lang haar naar kort haar,t is wel drastisch.

tim is erg goed met dieren, vind ze ook lief.komt misschien omdat we tot 10 maanden oud n geweldige teckel hadden. ik zal t weer doen hoor, als we iets groter huis kunnen vinden. kindjes die met huisdieren opgroeien zijn zorgzamer en verantwoordelijker vind ik. kinderen kunnen ook heel veel van hun gevoellens en frustraties kwijt als ze met een dier bezig zijn. (mijn mening)

Deel Deze Pagina