Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wat raar Belize dat je kapper dat niet wil. Ik snap dat als ze denkt dat het niet mooi zo staan ze het afraad, maar uiteindelijk ben jij toch als klant degene die bepaalt wat voor kapsel je wilt? Ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden..

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tja, ik ben wel snel onzeker over dat soort dinge, waar ik geen verstand van hebt. dus ik liet n paar keer 20cm of zo weg knippen. in plaats van in een keer kort.misschien gaat deze kapper ook zeggen van; kort haar niet doen enzo met dees kop.pfff.

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    We zijn er weer...

Diddl: super zeg dat Lot kan kruipen!!!

Belize: las ik het nu goed dat jullie de kinderstoel al weg hebben gedaan? Wow, ik kan echt niet zonder. Finn heeft regelmatig ook geen zin in eten, maar hij blijft toch echt wel in z'n stoel tot dat wij ook klaar zijn. Haha ik zie hem al op een stoel zitten...plukje haar komt net boven de tafel uit denk :p
    Hoe is trouwens het gesprek met de gyn gegaan? Las dat je vandaag gebeld zou worden.

Pasja: leuk weekend gehad?

Hebben jullie trouwens verder allemaal nog vakantieplannen (behalve Diddl :p)? Hier nog 2 weken werken en dan gaan we een weekje naar Duitsland. Daarna nog 2 wkn thuis....heerlijk!

Ik smeer trouwens nog wel regelmatig met Sudocreme. Meestal alstie gepoept heeft dan doe ik er wat op anders krijgt hij toch wel aardig rooie billen (moet soms ook wel eens flink boenen hihi...)

Mejosje: hier hebben we ook een dierenvriend in huis. Alleen willen de katten niet veel van hem hebben :) Gek he...Sem heeft nooit naar die beesten omgekeken en Finn trekt er juist naar toe.

Zo, ben weer helemaal bij....sorry als ik iemand vergeten ben!

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    zijn jullie al bezig met het veranderen van de babykamer in n peuterkamer?

ik ben rond an t kijken wat allemaal mogelijk is. het zal niet lang duren totdat tim uit ledikant valt, omdat hij groot is komt hij best ver bij t uit t ledikant komen, hij hangt n beetje met zijn buik op de randen en ledikant is eigenlijk te klein aan t worden. (120cm/60cm)
    dan is er niks meer om hem ff ergens vast te kunnen zetten.pfff.

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    nou gyn zei dat hij wel n keer moet uitgebreid praten, wilde n afspraak. met de leeftijd gaat kans op miskraam,vroeggeboorte, down syndrm omhoog. maar alleen de leeftijd is geen goede reden om zo een beslissing te maken zei hij. het ligt r aan hoe ik zwanger was geworden, hoe lang toen geprobeerd, hoe de zwangerschap toen ging vr de baby en vr mij zegt veel meer dan de leeftijd. ik was al bij de 2de ronde al zwanger met tim toen...15 augustus praten we verder.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Nog geen vakantieplannen hier. Wel een drang om op vakantie te gaan, maar dat zal najaar worden ofzo. We zitten ook nog steeds te twijfelen welke bestemming.

De meeste dieren lopen hier ook weg hoor... toch raar, je zou toch wel denken dat ze graag geaaid worden. (ik vind het er zelf ook af en toe wel bedreigend uitzien hoe ze erop af rent :p)

We hadden al niet een extreme babykamer hier. Gewoon dezelfde toon als rest van het huis, overal dezelfde kleur muren met 1 muur een uitzondering. In haar kamer is dat de kleur roze geworden, niet een babyroze en ook niet fuschia... maar iets ertussen wat we wel een mooie kleur vonden (welbehagen van histor). Gewoon een houten vloer en jaren 30 meubeltjes.
    Uit het ledikant donderen is hier echt nog niet het geval en wij hebben de box en de kinderstoel ook nog staan... uit die laatste kan ze trouwens prima zelf inklimmen en uitklimmen. Daar moet ik misschien het harnas eens opgaan zetten (we hebben de stokke kinderstoel).

7. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    hier slaapt hij 's midddags in een eenpersoonsbed (staat al op z'n kamer), nu gaat het goed met eruit gaan, maar soms gaat hij nog wel eens staan (doet hij in ledikant ook) als hij net wakker is, dus blijf nog even een tijdje overdag oefenen.. Heb wel zo'n uitvalrekje langs de kant van het bed.

Pff verder hier echt weer een drama met het vinden van een jongensnaam, we zitten echt (weer) niet op een lijn... Wat dat betreft hoop ik stiekum op een meisje, maakt het wat makkelijker..

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Spannende beslissing staat er voor de boeg!
    In de tweede ronde zwanger is niet slecht trouwens.
    Hoe sta je er op dit moment zelf tegenover (en je man natuurlijk)?

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Wil je het geslacht van tevoren weten AMS?

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Toch wel positief dus Belize, ben benieuwd wat jullie uiteindelijk beslissen, zal moeilijk zijn voor jullie!

@ AMS, blijft toch een moeilijk ding he die namen. Ben ook benieuwd of jullie willen weten wat het wordt?

Hier voorlopig nog gewoon in dr babykamertje :D
    Nouja, ze heeft eigenlijk zelf een nieuw bedje gevonden op Lisa dr kamer ;)

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Wat een schatjes he, ze kruipt er steeds zelf in papen papen zegt ze dan :D

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ze is overigens vandaag weer gemeten en gewogen en ze is nu 76 cm en 9400 gram.
    Dus wel mooi ruim 2 kilo aangekomen in 2 maanden tijd, goed spulletje dat fantomalt!

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ow diddle: wat vind je man er toch van dat alles roze is?

Het is weer een foto om op te vreten... die lisa die voorleest :D

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja ja nieuw bedje voor lot!geweldig!

en ja in eens 2kg aan!prachtig. zo is ze netals lisa toen toch?

vannacht tim weer 3uur lang wakkeer totdat hij tegen 4 uur flesje kreeg. en mama denkt ineeens: 2 hiervan is echt niet leuk!ik kan me zelf ni voorstellen met n dikke buik tim zijn flelje geven midde in de nacht.pffff.
    ik zou niet persee n 2de willen en van alles doen om t te lukken. als t op natuurlijke manier gaat dan is een 2de welkom. t zal dus ff erg zwaar zijn vr me(letterlijk bedoeld, omdat tim zo zwaar is en ik waarschijnlijk weer 35kg aan kom)

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Tim wordt ook ouder... ik vind het zelf steeds makkelijker worden omdat ik er nu ook een figuurlijke schop onder haar kont kan geven om zelf ergens naar toe te lopen enzo.

16. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Ja, willen zeker het geslacht weten, maar ivm iets dat ik moet/wil bestellen voor het geboortekaartje (en meestal duren zulke dingen hier erg lang) hebben we de naam dan wel meteen nodig zodra we het weten (over ruim 3 weken)..

Diddl, heel schattig!

Belize, ja idd misschien zwaar ivm met veel aankomen, maar zoals Mejosje ook zegt, ze kunnen ook al een hoop zelf (al kost het tillen me wel moeite hoor)... En 's nachts, of ons mannetje nou slaapt of niet, ben toch vaak wakker, dus voor mij maakt dat niet zo heel veel uit. En wie weet begint Tim ineens door te slapen en slaapt nr. 2 wel snel en makkelijk door.. Ben heel benieuwd wat het gaat worden voor jullie..

17. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ams; jaaa je hebt gelijk!!!!ik sliep toen ik zwanger was 3-4 uurtjes per dag....zo. heb dat helemaal vergeten...het was zo erg, kwam door de hormonen of zo, het lichaam bereid je voor een slecht slapend kindje...ik sliep veel beter in de eerste maanden na de bevalling omdat tim eigenlijk in de eerste week al door sliep tot 6-7 uur in de ochtend.maar ik gaf hem toch eten in de nacht. stom he? pas vanaf +4maanden oud begon hij slecht te slapen.

18. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Dat zijn de dingen die je graag wil vergeten he.. Had er ook niet meer aan gedacht, maar zit er helaas weer midden in en ook de warmte helpt niet mee (wil niet de hele nacht met de airco aan slapen, dus wel een beetje eigen schuld nl)..

19. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,183
    4,325
    113
    Wow, Lot weegt gewoon veel meer dan de kleine hier! Afgelopen week geweest, 9kg en 80cm. Moet ik mij nu zorgen maken?

Voor de rest, ben erg druk dus reageer wat minder vaak. AMS wat gek dat je al zooo snel je naam moet hebben. Komen jullie tussentijds niet naar NL? Kun je evt hier kaartjes laten drukken bij een CopyShop en dan heb je nog even de tijd. ZOu toch zonde zijn een naam te kiezen onder tijdsdruk waar je later niet helemaal achter staat.

Belize, spannend. Maar alles gaat voorbij en dan is het toch echt genieten.

Ik wil ook een peuterbed aanschaffen, niet ivm lengte etc maar hij slaapt beter als hij op ons bed ligt dan in zijn eigen bedje. Dus wie weet maakt dat het verschil waardoor hij beter gaat slapen.

Diddl, wat een mooie foto;s en geweldige kleding weer. Je kindjes zien er altijd uit om door een ringetje te halen. Weet niet hoe je het voor elkaar krijgt :D.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Boordevol, thx :D
    Nee joh jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken, 9 kilo is toch mooi!
    En weet je wat het belangrijkste is dat hij zn eigen lijntje blijft volgen, Lot deed dat vanaf 3 maanden al niet he, DAAR aat het eigenlijk vooral om!
    Weeg je hem extra dan dat je nu precies weet wat hij weegt?
    Zeggen ze op het CB weleens wat over zn gewicht?

@ AMS, ohh erg is dat he zo vaak waker zijn, en bij jullie natuurlijk met die warmte, poeh sterkte hoor!

@ Mejosje, manlief heeft daar nix van te vinden, dat heb je nou eenmaal met meisjes ;)
    Toch!!!!!

@ Belize, idd ze worden steeds makkelijker en je kan ze ook steeds meer uitleggen, dat scheelt echt wel!
    Snap wel dat je het een moeilijke keuze vind.

Share This Page