diddle; wat boord zeg, echt altijd tip top zien ze er uit. je doet t zo mooi en gezellig met je meiden!
Is toch een harstikke mooi gewicht bij zijn lengte boordevol (zolang hij zoals diddl zegt z'n lijntje maar volgt)! Ik zie echt veel liever een dun (wel gezond nl) kindje dan zo'n dikkertje die tonnetje rond is hoor.. Ik zou me zolang het cb geen probleem maakt je zelf ook geen zorgen maken hoor! Verder doet hij het toch hartstikke goed? En wij zijn ook allemaal anders mbt lengte en gewicht? Mbt kaartjes, omdat het hier niet gebruikelijk is om kaartjes te sturen willen we er zelf een maken en iets uit NL bestellen met de naam (zal eens kijken of ik het kaartje van de eerste erop kan krijgen, is niet hetzelfde hoor, maar willen wel iets met een foto doen). Ik ga in augustus nog naar NL, maar dat maakt dus niet zo heel veel uit mbt tijd en we willen aan de binnenkant wel de geboortedatum etc. gedrukt hebben... Ik denk dat het niet zo zeer de tijdsdruk is om een naam te vinden, maar dat we gewoon niet op een lijn zitten mbt namen..
de kapper meende t echt met 3uur.pfff. ben echt gaar nu.ik moet dat ook ff wennen zeg..is erg anders.
maar hoe is je kapsel? Hier is niet zoveel roze hoor... maar idd als ze roze zegt zal het denk ik wel roze worden papa heeft ook een groot zwak voor zijn meisje(s). Ow AMS ik benijd je niet... ik hoop eigenlijk dat ik snel zwanger ben van de tweede, dan hoef ik niet de zomer door. Is het in de lente gepiept Maar je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk. Laatste hoofdstuk aan het schrijven trouwens... ow ow wat wil ik dat kreng af hebben.
@Belize: Jaaa foto!!! Ik ben zo benieuwd!! Wat spannend zeg dat je gynaecoloog zegt dat jullie voor een tweede kunnen gaan. Lijkt me een hele moeilijke beslissing. @Boordevol:Hier slaapt hij ook beter bij ons. De laatste twee weken wordt hij 's nachts wakker en is dan helemaal hysterisch. Hij gaat dan pas weer bij ons in bed slapen. In zijn eigen bed echt niet. Natuurlijke anticonceptie noem ik dat. Hahaha @Diddl: Zooooo schattig dat samen spelen. Lijkt me heerlijk als je kinderen zo lief zijn samen. @AMS: Ohja bah, dat slechte slapen. Helaas hoort dat er ook bij. @Mejosje: Laatste hoofdstuk. Succes. Ik hoop dat je snel klaar bent. Hier heeft onze kat geen leven meer. Hij stort zich op hem als een rugbyspeler. Haha. Soms aait hij heel lief maar meestal ligt hij bovenop de kat. Hoe vaak ik hem ook waarschuw of straf. Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik moest heel veel teruglezen.
pasja; oww jessey slaapt dus ook niet zo goed. maar bij jullie wel.nou als tim niet slaapt dan slaapt hij bij ons ook niet helaas. alleen flesje helpt hier. gisteren ben ik niet gegaan toen hij huilde.gelukkig duurde t niet lang. soms maakt t erger als ik er heen ga. dan is hij 3 uur lang wakker. pfff. ik zal het wel aangenaam vinden als hij zelf naar me toe komt wanneer hij niet zo goed slaapt.dat zal ook gebeuren met peuter bed. we denken nu aan n grote bed IPV peuter bed(=150cm)van 80cm bij 200cm. ik zal kijken of n foto lukt...
Hier ook gewoon een eenpersoonsbed ipv peuterbed hoor belize, 90 x 200 (met uitval rekje om mee te beginnen, dat heeft hij nu wel nodig, anders was hij vanmiddag uit bed gerold).. Mejosje, dat had ik idd ook zo bedacht, had fijn geweest als het gelukt zou zijn. Maar voor z'on kleintje in de hitte lijkt me eigenlijk ook niets..
We hebben hier ook een weekje slaapprobleem gehad hoor... & maar keten in bed, speen weer uit bed gooien, huilen & weer keten. Soms ging ze pas slapen rond 10u ofzo. Maar goed, was niet zoveel ernstigs aan de hand, dus ik heb haar maar laten keten in bed met de knuffels. Dan maar een keer vaker speentje brengen. Sinds 2 a 3 dagen is het weer goed. Ze slaapt hier nooit bij ons in bed of ze moet zich echt helemaal niet lekker voelen ofzo. Dat is tot nu toe 2 keer voorgekomen.
Haha, ja inderdaad arme kat. En het is zo een goedzak. Hij doet helemaal niks. Laat het allemaal gebeuren. Totdat het te veel wordt dan gaat hij een beetje mauwen. Maar ik wil gewoon niet dat Jessey op de kat gaat liggen. Het scheelt dat hij het kan hebben. Haha Wij nemen hem dus (te) vaak in bed. Als hij midden in de nacht loopt te krijsen en ik krijg hem echt niet stil dan heb ik geen zin om een strijd te leveren en neem ik hem in bed. Misschien een beetje zwak.
Ik denk wel dat er een groot verschil zit in een kindje wat altijd niet goed slaapt of soms periodes heeft van slecht slapen. Als dat laatste het geval was geweest dan zou ik minder snel toegeven. Mijn zoontje slaapt vanaf het begin ontzettend slecht, nu nog. Al neem ik hem in bed, wat ik ook vaak halverwege de nacht doe. Dan nog wordt hij minstens 4 keer wakker. Ik heb de strijd al lang opgegeven. Niets helpt, speen krijgt hij allang niet meer dus dat is het ook niet. Het enige verschil met bij me in bed nemen is dat ik dan niet hoef op te staan maar de onderbrekingen van de nacht blijven. Hij volgt helaas nu niet zijn lijntje, is echt afgebogen want 4cm in lengte gegroeid en nog geen 200gram in gewicht. Maar CB zegt bij 2 jaar kunnen ze BMI berekenen en als het dan echt te laag is kunnen we naar een dietiste. Mag nu ook als ik dat wil maar ik zie dat hij gezond en erg actief is dus dat hoeft van mij niet. Ze zei dat ik er verder ook niet veel aan kan doen. Arme kat Pasje maar goed dat hij niet krabt ofzo. Belize, is het uiteindelijk meegevallen of had je eigen kapper gelijk dat het niet zou staan?
@ Belize, THX!!! Maarre waar blijft die foto nou???? @ AMS, namen is al zo iets lastigs en als je het dna ook nogeens niet samen eens kan worden, pfff sterkte! @ Mejosje, joehoeeeeee bijna klaar!!! @ Pasja, oei arme kat!
Oh en Diddel, was neit speciaal gaan wegen. Was voor de 18 maanden. Maar helemaal vergeten, hij leek wat meer vetjes te krijgen tot er ineens 4 hoektanden door kwamen. Sindsdien eet hij veel minder en je ziet zichtbaar dat hij is afgevallen in zijn gezicht en in deze tijd moesten we dus langs voor dat bezoekje incl. wegen.
Ok, nou je hoort het met de 2 jaar wel maar zou me er ehct niet druk om maken. Net wat AMS ook zegt, ik zie ze liever slank dan dik Ik neem aan dat je hem wel gewoon volle producten geeft? Lot loopt natuurlijk ook nog niet dus als ze dat eenmaal gaat doen komt ze misschien ook weer minder snel aan. Maar goed ze zit nu iig op een normaal gewicht.
Er zit zeker verschil in een kind dat over het algemeen goed slaapt en een die dat niet doet. Ik heb natuurlijk de eerste, dus het loopt bij mij sowieso al anders dan. Ik zou het zelf ook wel gezellig vinden trouwens, maar als het niet nodig is dan laat ik haar er niet aan wennen. Straks wil ze niet ergens anders meer slapen dan bij ons in bed... dat is een risico dat ik niet wil nemen. Boord, ik zou me denk ik ook niet meteen zorgen maken... zoals je zegt hij is actief en ontwikkelt zich goed. Misschien zijn jij en je man ook niet van die dikke mensen? & inderdaad ik zie ze ook liever gewoon dun ipv tonnetje.
inderdaad, dik kind op deze leeftijd is ook niet ok.omdat babyvet al weg moet zijn etc. tim is dus een keer van zijn lijn gevallen maar hij volgt nu al n tijdje plus 1 lijn met gewicht en lengte. ja wat boord zegt; het is volkomen anders als je al slecht slapend kindje hebt. dan ben je al blij als hij op de een of andere manier wat slaap krijgt. bij me in bed nemen helpt hier vaak ook niet(alleen met ziekte helpt het) papa vindt het haar wel goed! ja mijn eigen kapster verlaaat ik nu helemaal. deze eigenzinnige man is wel goed,ook omdat je dan zonder andere mensen in de salon zit en je krijgt alle aandacht en zijn tijd en mag ook een sigaretje roken(wachten met kleur)hij heeft haar tot aan zijn billen, en draagt het ook opgestoken...
o ja hij wist wel waarom mijn kapster het wilde doen. mijn haar is best moeilijk om te knippen(veel haar, krullen en ik wil ook steil of golvend krullend wil dragen.)niet omdat me kort haar niet zou staan. ze durfde gewoon niet zei hij, maar dan moest ze wel zeggen dat ze t niet aandurft ipv dat t niet zou staan enzo.