vandaag 2 keer tandjes poep ineens...en de billen helemaal vuur rood. ik begon weer te wassen in plaats van verschonen met doekjes. arme jongen zeg. zou de laatste kiezen onderweg zijn?
dat zou me ni zomaar lukken. ik denk dat hij nu n sprong achter de rug heeft(18maande sprong)hij heeft nu een abrick toren gebouwt.papa had n vierkant basis gemaakt en hij kwam ff met me iets bespreken en toen fftjes r naa zat hij dit doen.
Hier ook veel bouwen, vooral torens.. En wat zal je niet zomaar lukken belize? De deurklink omhoog? Zie nu trouwens dat mijn bericht van gister helemaal niet geplaatst is.. Mannetje is eindelijk gekeurd, 87,5 cm (minder dan ik dacht dus) en 11 kg, was allemaal prima in orde.. Voor de rest weet ik niet meer precies wat ik er in had gezet.. iig allemaal fijn weekend!
Wat een heerlijk weer vandaag. Beter dan gisteren. We zijn lekker met z'n 3-en naar mijn ouders gefietst. Dat is een half uurtje fietsen. (enkele reis). Voel het nu wel. Ik fiets normaal nooit.
Idd heerlijk weer vandaag! Kids hebben lekker in het badje gezeten. AMS: lang slank manneke dus. Fijn dat alles goed was. Heeft hij nu nog vaak last van z'n luchtwegen? Belize: knap hoor van Tim! Hier ist ook alleen maar kapot maken (wat z'n broer gemaakt heeft). Hij doet de laatste tijd trouwens alles na wat Sem doet. Maakt niet uit wat het is...geluiden, bewegingen noem het maar op of meneertje doet het na. Ziet er soms wel erg grappig uit
hier is het pinnetje een soort schroefje, maar verder hetzelfde systeem.. @wendy, idd nog steeds flink hoesten en snotteren, maar nu wel schone longen. Nu alleen het advies elke dag naar zee te gaan, geen medicijnen.. Hier ook zo'n papegaaitje (voor zover hij het uit kan spreken nl) en idd als ik m'n handen omhoog doe doet hij dat ook na, leuk hoor! Helemaal leuk als ze een ander kindje nadoen. Vind Sem het ook leuk of irriteerd het hem? @pasja, dat is een flink eindje fietsen, snap dat je het voelt.. Wel gezellig fietsen met je gezinnetje..
Net een buurtmeisje aan de deur om te kijken of Kiek nog even buiten wilde spelen. Zo lief... dus ze zijn op het plein nog even wezen spelen Nadoen is hier ook erg favo en alles benoemen wat ze ziet en wat ze reeds kan zeggen. Het begint steeds begrijpelijker te worden. Voor de rest hier niet zoveel bijzonders. Ik ben nog bezig met de laatste taalfouten en onvolkomenheden die ik zie, kritische lezer eroverheen & dan kan hij uitgestuurd worden. Joehoee.... ik voel me al aanmerkelijk opgelucht... terwijl het nog echt niet helemaal het eind is.
Wat schattig Mejosje! Lijkt me zo leuk als kindjes komen vragen of ze met je zoon/dochter mogen spelen...
...dat is het dus ook Het echte samenspelen gaat natuurlijk alleen nog niet zo goed. Het is meer kijken en nadoen in dit geval ook weer. Tijd zal het wel leren
mejosje; wat leuk, is ze ook een leeftijdgenoot?of ietsje ouder?we hebben volgens mij niemand in de buurt waarmee tim kan spelen. pasja;half uur fietsen zou me niet lukken met dit weer. ik ben al moe zelfs als ik niks gedaan heb. ams; ja je kindje is altijd 1,5 2 cm groter dan tim. hij is van begin afaan echt langer slanker dan tim. hij heeft eindelijk meer energie waarschijnlijk vanwege zijn schoneluchtwegen. arm kindje had t steeds zo achter elkaar kuurtjes en medicijnen etc. slaapt hij ook beter?
snelle re weer... ze is iets ouder, ongeveer 4 denk ik. Er wonen allemaal verschillende leeftijden hier in de buurt. Vind ik zelf verwonderlijk voor Amsterdam, zelfs terwijl ik echt veel mensen in de stad met opgroeiende kinderen ken. In mijn oude buurt in Amsterdam was het gewoon anders. Veel van mijn vrienden zijn btw ook reeds buiten de stad gaan wonen.
Belize, vind hem zelf weer erg slecht, vandaag ook eerder van creche opgehaald, hij was erg moe en hangerig.. Morgen weer een bezoekje KA gepland staan. Hij blaft echt als een hond (al dagen/nachtenlang), kan zijn dat z'n longen schoon zijn, maar volgensmij moet hij erg veel last van z'n keel hebben door het vele hoesten..