Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Pff een boel zieke kindjes dus. Allemaal beterschap. Ik heb een erg slechte slaper maar gelukkig zelden ziek. Maar ja, straks als die van jullie naar de basisschool gaan hebben ze het meeste gehad en een goede weerstand opgebouwd, dan zullen wij net beginnen vrees ik.

Belize, wat een super nieuws. Betekent dat 2 maanden proberen? Dus juli, augustus of nog wat langer? Als het jullie gegund is dan zal het hoe dan ook komen.

Ben weer erg druk dus minder aan het schrijven maar lees wel mee. Sinds deze week zegt zoontje lief 2 nieuwe woordjes: nee en dag. Wat grappig is, we waren laatst bij de huisarts. Stond een klein varkentje op tafel: zegt ie woef woef. Hahahha nee dat was dus geen hond. Oh ja, de kleine man is doodsbenauwd voor die wagentjes van de gemeente met die borstels eronder waarmee de straten worden schoongemaakt. Ze maken een hoop herrie en vegen langs de stoepranden, weten jullie welke ik bedoel? Zodra we er langs 1 komen begint hij te trillen en wil zowat in mij kruipen. Echt zielig :$:)

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Boordevol, wat schattig! Hier idd ook naar alle dieren woef woef!

Hier valt het helaas met weerstand opbouwen denk ik erg tegen, al meerdere malen weerstand verbeterende medicijnen meegekregen (die geven ze niet snel) omdat de weerstand zo laag is;), ach we zullen zien..

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier zijn alle dieren dus poes :) en mauw

Ik ken de borstelwagens... tot nu toe niet het idee gehad hier dat ze veel interesse in die dingen had als ze zag. Dus ook niet bang... wel nog steeds de stofzuiger, da's een eng ding ;)

@pasja: ik vind het stiekem ook wel spannend... hier deel ik dit soort dingen natuurlijk wel, maar in real life zeg ik dus iets compleet anders :) Als iemand me herkent, zo be it, maar ga het niet aan de grote klok hangen bij iedereen en overal. Straks lukt het niet een tweede keer.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier net zo, kreeg (en krijg) een heleboel verbaasde reacties van mensen :)

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Oh ja, wil jullie om een gunst vragen, wel graag via pb ivm herkenbaarheid, maar welke naam zouden jullie kiezen voor een jongetje bij de naam van ons zoontje? We hebben nu een paar opties, maar wie weet zien we wel een mooie, passende naam over het hoofd.. Thanks!

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams ik weet ni hoe je zoontje heet...ik ben ni zo goed met namen...maar ik zou zeker als n van de namen een oud hollandse naam nemen.

krijgen jullie kindjes ook veel aandacht op straat? ik begon me echt te ergeren de laatste tijd. want mensen begonnen nu echt hem aan te raken. zo wordt hij zeker 2-3 keer aangeraakt door vreemden. n meisje gister kneep zijn wangen zelfs. pff. ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen. ok mensen bedoelen aardig enzo en dat ik trots moet zijn dat ze mijn jongen schattig vinden met zijn hoedjes etc. maar soms denk ik --ni doen eerst hande wassen etc- tim glimplacht n beetje maar hij kijkt soms -huh wat krijg ik nou-
    n jong meisje van 18-19 jaar of zoiets probeerde in AH met tim te praten=hoe heet jij? etc. pfff. en zijn beide handjes vasthouden. als ik ff bezig ben in ah bij kassa of elders zit echt altijd iemand aan hem. begin me te ergeren.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Zie album;) en we geven maar een naam, dus mag hollands zijn maar moet uiteraard wel uit te spreken zijn..

Aanraken is hier heel normaal, doe er niks aan.. Niet alleen bij kinderen overigens hoor, krijg zelf ook regelmatig een aai over m'n gezicht, vaak praten mensen met een hand op je arm (ook oppervlakkige kennissen), en tijdens de zwangerschap wil iedereen m'n buik aanraken (schijnt geluk te brengen).. Ik vind het zelf helemaal niet prettig, maar ik heb geleerd me er niet meer druk om te maken, daar heb ik echt alleen mezelf maar mee.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    sorry belize, zie nu dat het niet waar is dat het in m'n album staat, dacht dat z'n verjaardagsuitnodiging er nog in stond..

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik zi het nog steeds niet...anders n pb?

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Boordevol: Aaah wat zielig dat hij die wagens eng vindt. Arme jongen.

Veel dieren hier zijn 'aai' Al kan hij ook al koe, pauw en vogel zeggen.

@AMS: Ik ga even nadenken. Moeilijk he zo een tweede naam. het moet passen bij de eerste naam. Bij je eerste kindje heb je nog alle keus.

Hier zitten ze gelukkig niet zo snel aan hem. Wel buren die hem dan een handje willen geven maar dan gaat hij heel verlegen zijn hoofd in mijn nek begraven. haha

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zulle we n club3 feestje organiseren met de kids rond de verjaardagen nov of dec?wat denke jullie?echt kennis maken met elkaar?is dat eng?

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    AMS: ik zal eens nadenken. Naam van jullie zoontje vond ik ook erg leuk dus misschien zitten we wel op een lijn :)

Hier zitten ze ook niet snel aan Finn. Wel regelmatig aanspraak, zeker als ik met allebei weg ben.

Feestje (meeting) met z'n allen lijkt mij super leuk! Heb er zelf wel eens aan gedacht, maar durfde het nooit uit te spreken :D Benieuwd wat de rest er van vind.

14. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Haha ik ook. Belize is de eerste die het echt durft te vragen!

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja is moeilijk te vragen he zoiets?ik hoop dan ook boord ook te ontmoeten!die is het meest anonieme...

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    en hoe ams dan komt...is ni handig hoogzwanger...ze was van plan naar nl te komen maar wanneer weet k ni meer.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Rond die tijd kom ik idd niet Meer, mag dan niet Meer vliegen. Ga dit jaar in augustus naar NL, misschien wel heel snel... wel een leuk idee!

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Was net even met de tel. de reactie, dus vandaar wat kort..
    Ik vind het wel een heel leuk idee, maar ook geen probleem als jullie het zonder mij doen hoor, is heel lastig om wat dat betreft rekening met mij te houden en er speciaal voor op en neer zit er financieel gezien ook niet in voor ons..

Wendy, hoop dat er wat leuks bij zit voor ons, de namen van je mannen zijn al afgevallen van de lijst, we komen op de een of andere manier toch meer op 2 lettergreep namen uit.. En het grootste probleem dat maar een van beide de naam mooi vind:(..

20. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik vind het wel leuk als jij er ook bij bent AMS. Dus als je tijd hebt in augustus en iedereen kan verder ook in augustus kunnen we het dan ook doen toch?

Deel Deze Pagina